فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 11
فعالیت: اولیای گرامی؛ با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت کودک، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از کودک نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به کودکان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر دپارتمان زبان
توضیح: لینک اپیزود دوم https://www.aparat.com/v/KtLxU

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما با کلمات جدید درس 14 که با موضوع لباس ها بود آشناشدیم.وکاردستی لباس های مختلف را به صورت پازل با زبان آموزان عزیزمان چیدیم.به CDدرس باهم گوش دادیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم درمنزل به CDدرس جدید شماره Track;45 گوش بدهند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان تخصصی ریاضی امروز ما اختصاص داشت به انجام تمرین های صفحه 27 کتاب ریاضی با مفاهیم above/below
فعالیت: اولیای گرامی؛ با سلام و احترام، برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت کودک، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از کودک نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به کودکان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر دپارتمان زبان
توضیح: https://www.aparat.com/v/9thJW

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان امروز ما اختصاص داشت به تمرین شعر درس و تماشای انیمیشن جذاب.همچنین تمرین های کتاب Pencil Control راباهم انجام دادیم.سنجش شفاهی از کتاب Picture ِDictionary نیز انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان تخصصی علوم امروز ما اختصاص داشت به مرور موضوعات تدریس شده و تمرین صفحه 20 کتاب Science با موضوع موجودات زنده و غیر زنده را باهم انجام دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس امروز ما اختصاص داشت به سنجش شفاهی دانش آموزان در بخش زبان تخصصی Mathematics
تکلیف: والدین عزیز، فردا چهارشنبه مورخ 6 دی ماه، از زبان آموزان عزیزمان، سنجش شفاهی از کتاب Picture Dictionary را خواهیم داشت. لطفا دانش آموزان عزیز در این روز غیبت نداشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس امروز ما اختصاص داشت به سنجش شفاهی دانش آموزان در بخش زبان تخصصی Science
تکلیف: والدین عزیز،روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته سنجش شفاهی دانش آموزان در بخش زبان انگلیسی را خواهیم داشت. لذا خواهشمندیم در این روزها، دانش آموزان غیبت نداشته باشند. روز سه شنبه، سنجش شفاهی زبان تخصصی Mathematics دانش آموزان را خواهیم داشت.

زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس زبان امروز ما اختصاص داشت به تماشای ویدئو جالب با موضوع آشپزخانه و مکالمه درس 13 : What's on the table? A spoon راباهم تمرین کردیم و با حرف جدیدMm آشناشدیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزمان در منزل به CD کتاب شماره tracks:43,44 گوش دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: عازمی، سارا
فعالیت: کلاس علوم امروز ما اختصاص داشت به خواندن شعر با موضوع موجودات زنده و غیر زنده.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: