فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Starters 11

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما، مبحث phonics(a/p/s/t ) صفحه 16 کتاب ODI1 تدریس شد و Blending لغات تمرین شد. تمرین لغات Spelling bee انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز ، صفحه 14 کتاب کار انجام شود. از حروف (Ss/Aa/ Pp/Tt ) هر کدام یک خط نوشته شود و برای هر کدام یک مثال بزنید.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما ، صفحه 15 کتاب ODI1 (لیست خرید) با هدف تقویت مهارت نوشتار تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز ، صفحه 13 کتاب کار انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما ، داستان صفحه 14 کتاب ODI1 با هدف تقویت مهارت درک مطلب و روانخوانی تدریس شد. روانخوانی متن تمرین شد. تمرین لغات Spelling bee انجام شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز ، صفحه 12 کتاب کار انجام شود. فایل صوتی صفحه 14 در منزل گوش داده شود و روانخوانی متن تمرین شود . کاربرگ به پیوست خدمتتان ارسال گردید لطفا پاسخ ها در دفتر نوشته شود .

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
فعالیت: در کلاس امروز ما، مبحث (What are those? They're books.) صفحه 13 کتاب ODI1 تدریس شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز، صفحه 11 کتاب کار انجام شود‌. از کلمات This/That/These/Thoseو جملات What are these?/What are those? هر کدام دوبار نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: آقابابایی، زهرا
تکلیف: زبان آموزان عزیز، از زمان آخر هفته خود جهت شرکت در مسابقه Spelling Bee که اوایل هفته آینده در دبستان برگزار خواهد شد به خوبی استفاده نموده و Spell شفاهی چهل لغت مندرج در لیست لغات را به ذهن سپرده و تمرین نمایید. لیست لغات مجددا به این پیام نیز پیوست خواهد شد. دانش آموزان برتر مسابقه به مرحله دوم مسابقات راه پیدا خواهند کرد. نحوه اجرا بدین شکل می باشد که مدرس از تمامی دانش آموزان کلاس، Spell یک تعداد لغت را به صورت رندوم می پرسد و دانش آموزانی که بتوانند لغات را صحیح و با سرعت مناسب Spell ( هجی) کنند به مرحله دوم راه پیدا خواهند کرد. این مسابقه در تمامی شعب علوی برگزار شده و در مرحله آخر، نمایندگان هر مدرسه با مدارس دیگر به رقابت خواهند پرداخت تا مقام قهرمانی سطح خود را کسب نمایند. با آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان تلاشگر پایه دوم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: