فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 2

زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام صدای ay(اسم،صدا، نحوه نوشتن) تدریس شد. لغات (tray/spray/clay/play..)مرتبط با آن تدریس شد و پرسش و پاسخ از کلمات و جملات آن صورت گرفت. تریکی some تدریس شد.
تکلیف: تمامی لغات تدریس شده تمرین و تکرار شوند. از جملات زیر یک خط در دفتر نوشته شود: Some ants are red. I got some sand in the pail. از کلمه تریکی some یک خط داخل ابر، نوشته شود. ویس املا را گوش داده و بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام صدای ai( صدا/اسم/ نحوه نوشتن) دوره شد و پرسش و پاسخ از کلمات و جملات آن صورت گرفت. روخوانی از blended ها و تریکی ها صورت گرفت. املا از جملات گفته شده در منزل نوشته شود.
تکلیف: تمام لغات در منزل تکرار و تمرین شوند. متن املا که در پرتال بارگزاری شده، ابتدا در دفتر نوشته شود.سپس به ویس املا گوش داده شود و متن دیکته کامل شود. روخوانی متن تمرین شود. از تریکی some در ابر سه بار نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام حرف Yy مرور شد و پرسش و پاسخ از کلمات و جملات آن صورت گرفت. blended های تدریس شده و مرتبط با آن پرسیده شد و روخوانی از روی آنها و تریکی ها صورت گرفت.
تکلیف: لغات مربوط به حرف Yy حتما تمرین شوند. جملات زیر در منزل در دفتر نوشته شوند و روخوانی آنها تمرین شوند. Yaks are big. He has got a yoyo. The yak is black. The yak is on the bed.

زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام بخش دوم مبحث ai تدریس شد و پرسش و پاسخ از کلمات و جملات آن صورت گرفت. blended های مرتبط با آن تدریس شد و روخوانی از روی آنها صورت گرفت.
تکلیف: سرمشق های زیر دو بار در دفتر نوشته شوند: و روخوانی آنها تمرین شوند. It is a pail. She can paint. I have got ten nails. It is a long train. The train is black and red. It is a snail. The snail is not fast. The snail has got a long tail.

زبان انگلیسی

مدرس: جمالی، فاطمه
فعالیت: با سلام صدا ai( اسم/صدا / نحوه نوشتن) تدریس شد. لغات و جملات مرتبط با آن (nail/pail/brain..)تدریس شد و پرسش و پاسخ از آن ها صورت گرفت.
تکلیف: از جملات زیر هرکدام یک خط در منزل نوشته شوند: It is a nail. It is a brain. I have got ten nails. I have got a pail. The cat has got a long tail.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: