فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، آموزش صدای a انجام گرفت. نام و صدای مربوط به حرف Aa آموزش داده شد. لغاتی که صدای a در آنها تکرار می شوند به دانش آموزان تدریس وتمرین شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس علوم امروز، مفاهیم جاندار و غیر جاندار مرور شد.اسامی حیوانات و بچه های آنها با جمله و ساختار نمونه زیر آموزش داده شد. The lion is the mother of the lion cub. همچنین تمرین صفحه 10 کتاب علوم در کلاس انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، بعد از مرور حرف و صدای s اولین تمرین دانش آموزان برای نوشتن حرف Ss صورت گرفت.دانش آموزان ابتدا نوشتن Ss را در ظرف محتوای نمک با انگشتان خود تمرین کردند و سپس در کتاب ALV phonics سرمشق Ss را تمرین کردند.نحوه به دست گرفتن مداد و نگارش تک تک عزیزان کنترل و توضیحات لازم به دانش آموزان ارائه شد. مدنظر داشته باشیم توانمندی دانش آموزان در نگارش بسیار متفاوت است و با تمرین و تکرار مستمر، این مهم میسر خواهد شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز سرمشق s را در منزل کامل نمایند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس ریاضی به زبان انگلیسی، تشخیص اعداد 1 تا5 و همچنین شمارش اعداد 1 تا 5 و مرور آنها، همراه با فعالیت های متنوع انجام گردید. کاربرگی به دانش آموزان داده شد تا نگارش اعداد یک تا پنج را تمرین کنند که این کاربرگها را با خود به منزل خواهند آورد.در کتاب درسی، تمرین صفحه 8 انجام و چک شد.

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، حرف و صدای s همراه با لغاتی که این صدا در آنها تکرار می شوند، با استفاده از فیلم و عکس و فعالیت های متنوع به دانش آموزان آموزش داده شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: با سلام و عرض ادب اعداد 1 تا 10 با استفاده از فیلم،تصویر و پاورپوینت تدریس شد.دانش آموزان شمارش یک تا 10 را تمرین کردند.
تکلیف: در کتاب درسی تمرین صفحه 8 انجام شود.
فعالیت: با سلام و عرض ادب درس سایزها دوره شد.شمارش اعداد 1 تا 5 تدریس شد.دانش آموزان از اعداد 1و2و3 سرمشق گرفتند و چند خط در کلاس تمرین کردند.در درس علوم، مبحث جاندار living thing و غیر جاندار non-living things تدریس شد.
توضیح: تکلیف : دانش آموزان در حد توان نوشتن اعداد یک ، دو و سه را تمرین کنند

زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب کاربرگ جهت تقویت fine motor skills ها انجام شد. ریاضی به زبان انگلیسی مبحث size بزرگ متوسط و کوچک تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 3 شکل مختلف انتخاب شود و در 3 سایز مختلف در دفتر نقاشی شود و و با شماره یک big شماره دو medium شماره سه small شماره گزاری شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: