فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: با سلام و احترام در کلاس امروز ما،حرف Tt و کلماتی که با این حرف شروع می شوند دوره شد.تمرین کتاب صفحه 16 انجام شد.کاربرگی برای تمرین نوشتن این حرف و نقاشی حروف در اختیار دانش آموزان قرار داده شد که به منزل خواهند آورد.دانش آموزان نوشتن Ttرا در کلاس تمرین کردند.
تکلیف: دانش آموزان نوشتن حرف Tt را در کاربرگ تمرین کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: با سلام و احترام، حرف Tt تدریس و تمرین شد. مثالهایی از اشیاء که با این حرف شروع می شوند مانند table/tea/teddy/tiger به دانش آموزان آموزش داده شد. درس امروز دوره و تمرین خواهد شد و نوآموزان با طرز نگارش این حرف آشنا خواهند شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: با سلام و احترام در کلاس درس امروز مفاهیم short و long آموزش داده شد. It's a long pen./It's a short pen.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، مفاهیم short (کوتاه) و long (بلند)را با کشیدن نقاشی نشان دهند.

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: با سلام و عرض ادب امروز جلسه تکمیلی آموزش حرف Aa بود.کلماتی که با این حرف آغاز می شوند دوره شد و نحوه نگارش این حرف آموزش داده شد.کاربرگی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و نحوه نگارش این حرف را تمرین کردند.این کاربرگ را با خود به منزل خواهند آورد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، از هر کدام از حروف سر مشق دو خط بنویسند به این صورت که اگر راست دست هستند، بعد از نوشتن هر حرف، انگشت سبابه دست چپ خود را کنار آن حرف بگذارند و سپس با رعایت فاصله حرف بعدی را نگارش کنند

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: با سلام و احترام، در کلاس امروز مفهوم حیوان به دانش آموزان آموزش داده شد و همچنین نام تعدادی از حیوانات نیز تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان یک نقاشی از حیوان مورد علاقه خود بکشند.

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، آموزش صدای a انجام گرفت. نام و صدای مربوط به حرف Aa آموزش داده شد. لغاتی که صدای a در آنها تکرار می شوند به دانش آموزان تدریس وتمرین شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس علوم امروز، مفاهیم جاندار و غیر جاندار مرور شد.اسامی حیوانات و بچه های آنها با جمله و ساختار نمونه زیر آموزش داده شد. The lion is the mother of the lion cub. همچنین تمرین صفحه 10 کتاب علوم در کلاس انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس زبان امروز ما، بعد از مرور حرف و صدای s اولین تمرین دانش آموزان برای نوشتن حرف Ss صورت گرفت.دانش آموزان ابتدا نوشتن Ss را در ظرف محتوای نمک با انگشتان خود تمرین کردند و سپس در کتاب ALV phonics سرمشق Ss را تمرین کردند.نحوه به دست گرفتن مداد و نگارش تک تک عزیزان کنترل و توضیحات لازم به دانش آموزان ارائه شد. مدنظر داشته باشیم توانمندی دانش آموزان در نگارش بسیار متفاوت است و با تمرین و تکرار مستمر، این مهم میسر خواهد شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیز سرمشق s را در منزل کامل نمایند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شکیبا معین، اعظم
فعالیت: در کلاس ریاضی به زبان انگلیسی، تشخیص اعداد 1 تا5 و همچنین شمارش اعداد 1 تا 5 و مرور آنها، همراه با فعالیت های متنوع انجام گردید. کاربرگی به دانش آموزان داده شد تا نگارش اعداد یک تا پنج را تمرین کنند که این کاربرگها را با خود به منزل خواهند آورد.در کتاب درسی، تمرین صفحه 8 انجام و چک شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: