فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: تهمینه 2

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام : مبحث تقریب در کتاب ریاضی کاملا توضیح داده شد و از همه ی دانش آموزان این قسمت همراه با سوالات اضافه به صورت شفاهی پرسیده شد....

نگارش دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: 2 صفحه کتاب نگارش درس خرس کوچولو در کلاس نوشته شد...... پرسش کلاسی انجام شد. هم معنی های درس خرس کوچولو پرسیده شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 29 و 30 در منزل نوشته شود.

قرآن دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: قرآن صفحه ی 18 پیام قرآنی و صفحه ی 19 و صفحه ی 20 و صفحه ی 21 سوره ی ناس در کلاس روانخوانی و همخوانی شد و به صورت فردی توسط دانش آموزان خوانده شد.
تکلیف: کتاب های قرآن تحویل دانش آموزان داده شد، لطفا حتما تا صفحه ی 21 تکرار و تمرین و روانخوانی شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: نجفی زنگنه، نگین
فعالیت: با عرض سلام در کلاس امروز اتیکت مکان عمومی( فروشگاه ) همراه با داستان خرس کوچولو( توپی) و نقاشی از آن در کلاس آموزش داده شد.

آزمایشگاه

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: آزمایش علوم مبحث چرخش زمین و به وجود آمدن شب و روز در کلاس بدون دیوار، در حیاط مدرسه برای دانش آموزان انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: با سلام و احترام: کتاب ریاضی صفحه ی 28 جمع و تفریق دو عدد دورقمی در کتاب حل شد.کتاب کار ریاضی علوی صفحه ی 37 حل شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: حکایت راه سلامتی روانخوانی شد ، روانخوانی آن توسط دانش آموزان خوانده شد. شعر ستاره روانخوانی و همخوانی شد. کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 27 قسمت املادان در کلاس نوشته شد.
تکلیف: 1) شعر ستاره و حکایت راه سلامتی در منزل روانخوانی شود، فردا پرسیده می شود. 2) هم معنی و مخالف های درس خرس کوچولو خوانده شود، فردا میپرسم. 3) تمرین های صفحه ی 27 و 28 کتاب کار فارسی علوی نوشته شود....

ورزش دوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، مسابقه حمل توپ از داخل تونل انجام شد .

نگارش دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: رونویسی های درس خرس کوچولو در کتاب نگارش نوشته شد و به اتمام رسید.
تکلیف: 1) ارمغان شماره ی 5 نوشته شود. 2) روانخوانی درس خرس کوچولو و چغندر پربرکت تمرین شوند... 3) یک املا از درس 1 و 2 و 3 نوشته شود...

بازی استراتژیک

مدرس: سجودی، معصومه
فعالیت: با سلام به علت برگزاری اردو باغ پرندگان کلاس تشکیل نشد .

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: سلام روزتون بخیر: کتاب ریاضی صفحه ی 26 و 27 مبحث ساعت و الگو در کلاس حل شد، پرسش کلاسی انجام شد.

علوم دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: علوم فصل 3 ادامه ی مبحث گردش زمین به دور خود تدریس شد و درباره ی گرما و نور خورشید توضیح داده شد.

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: بازی نمایش درس خرس کوچولو در کلاس اجرا شد و روانخوانی درس خرس کوچولو پرسیده شد. مخالف های درس خرس کوچولو در کتاب کار فارسی علوی نوشته شد...
تکلیف: 1) با 7 کلمه ی سخت درس خرس کوچولو جمله بسازید.... 2) 5 سوال ریاضی نوشته شود.

نگارش دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: سوال 1 صفحه ی 26 و 27 نگارش درس خرس کوچولو در کلاس نوشته شد.

متن ادبی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: گنجینه ی شماره ی 2 در کلاس انجام شد....

سواد مالی

مدرس: تالاری، سپیده سادات
فعالیت: تدریس درس پنجم با موضوع پس انداز و حل فعالیت کلاسی با مشارکت دختران عزیزم و پخش انیمیشن با موضوع قلک
تکلیف: دختران عزیزم لطفا فعالیت منزل را با دقت و کامل انجام دهید.

رایانه

مدرس: تالاری، سپیده سادات
فعالیت: تدریس نحوه تغییر اندازه و رنگ و نوع فونت در نرم افزار ورد

ریاضی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: کتاب ریاضی مبحث جمع و تفریق ها صفحه ی 25 و صفحه ی 26 سوال 1 در کلاس با پرسش کلاسی حل شد....

فارسی دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: درس خرس کوچولو روانخوانی شد و روانخوانی آن پرسیده شد و زیر کلمات سخت آن خط کشیده شد، هم معنی های آن در کتاب کار فارسی علوی نوشته شد.... خوانش و پردازش کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 14 برای درس کتابخانه ی کلاس ما در کلاس خوانده شد و نوشته شد.....
تکلیف: 1) از روی کلمات سخت درس خرس کوچولو نوشته شود. 2) صفحه ی 22 کتاب کار فارسی علوی در منزل نوشته شود. 3) از روی درس خرس کوچولو 2 بار با صدای بلند برای پدر و مادر بخوان....

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: فرجی، لیلا
فعالیت: درس سوم هدیه ها تدریس و روانخوانی شد، جواب سوالات آن در کتاب نوشته شد.

هنر دوم

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: آموزش نقاشی با خطوط مختلف (با موضوع فانوس و دریا ) با تکنیک ماژیک انجام شد .

زیبانویسی

مدرس: عطایی، الهه
فعالیت: آموزش درس چهارم (نحوه اتصال دندانه به حرف د ) و تمرین های مربوطه انجام شد ، و کتاب تمامی دانش آموزان بررسی شد .

شطرنج

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: آموزش قلعه کوچک انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: