1401/08/10
ریاضی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
1- کاردرکلاس صفحه ی 29 در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان، پاسخ داده شد.
2- فعالیت صفحه ی 30 با موضوع تفریق اعداد مخلوط تدریس سپس کاردرکلاس مربوطه با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
3- برخی از سوالات تمرین صفحه ی 31، پاسخ داده شد.
تکلیف:
دختران گلم، به تمرینات صفحه ی 31 از کتاب ریاضی پاسخ دهید.
علوم پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف:
دختر گلم، فردا نیازی به آوردن کتاب علوم، نیست.
فارسی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
درک مطلب درس چهارم با عنوان «بازرگان و پسران»، با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
2- دانش زبانی با هدف خوب گوش دادن و تفاوت شنیدن با گوش دادن، تدریس شد.
تکلیف:
فردا کتاب فارسی به همراه داشته باشید.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
درس پنجم با عنوان «جمعیت ایران» از فصل دوم با عنوان «سرزمین ما» با هدف آشنایی دانش آموزان با مفهوم جمعیت، میزان جمعیت ایران و تهران، نحوه ی پراکندگی جمعیت ایران، فواید افزایش جمعیت و عوامل جذب کننده و دورکننده ی جمعیت،در قالب پاور پوینت تدریس شد.
تکلیف:
پس از مطالعه ی دقیق درس پنجم، به سوالات درس پنجم از کتاب کار اجتماعی پاسخ دهید و کتاب کار اجتماعی را فردا به همراه داشته باشید.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
درس سوم، از کتاب هدیه های آسمان با تعریف داستان زندگی حضرت مریم، جهت ایجاد انگیزه، تدریس و تمامی فعالیت ها پاسخ داده شد.
تکلیف:
1- دختران گلم، فردا کتاب هدیه های آسمان را به همراه داشته باشید.
2- درس سوم را با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.
رایانه
مدرس:
رضایی، انسیه
فعالیت:
آموزش تفاوت بین save و Save as و آموزش مهارت در انتخاب اشیاء ، ابزار های انتخاب معمولی با تکرار و مرور توسط عزیزان انجام شد.
تکلیف:
سلام
عزیزانم ، لطفا صفحه 13 کتاب نرم افزار فتوشاپ بخش های (کامل کن و انتخاب کن) را با دقت حل کنید. (10 دقیقه)
1401/08/09
ریاضی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
1- مبحث «جمع و تفریق اعداد مخلوط» پس از یادآوری مبحث جمع و تفریق کسرها، تدریس و درسنامه ی مربوطه توسط دانش آموزان، در کتاب درسی، یادداشت شد.
2- فعالیت صفحه ی 27 با هدف یادآوری جمع و تفریق کسرها، توضیح سپس کاردرکلاس مربوطه، پاسخ داده شد.
3- فعالیت صفحه ی 28 با هدف جمع و تفریق اعداد مخلوط، توضیح داده شد.
فارسی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
1- پاسخ سوالات باقی مانده ی درس سوم از کتاب کار علوی، با همکاری دختران گلم پاسخ داده شد.
2- برخی از دختران گلم، خاطرات خود را در مورد «تفریحات جذاب»، در کلاس، برای دوستانشان، خواندند.
3- روخوانی درس چهارم با عنوان «بازرگان و پسران» انجام سپس معانی کلمات بیان شد.
4- مفهوم درس چهارم، بیان شد.
5- بخش «درست و نادرست» درس چهارم، با همکاری دانش آموزان، پاسخ داده شد.
تکلیف:
1- فردا نیازی به آوردن کتاب کار فارسی نیست.
2- مترادف کلمات از درس اول تا چهارم، با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.
املا پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف:
دفتر املا توسط یکی از اولیای گرامی امضا شود و دختران گلم دفتر را، فردا به همراه خود بیاورید.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
پاسخ سوالات درس سوم و چهارم از کتاب کار علوی در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان، بررسی شد.
تکلیف:
فردا نیازی به آوردن کتاب کار اجتماعی علوی نیست.
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف:
درس دوم با عنوان «تنها او» با دقت مطالعه سپس توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.
رباتیک
مدرس:
حیدری، مریم
فعالیت:
توضیحات درمورد پک الکترونیک واموزش عملی ساخت مدارهای موازی ومتوالی
وتوضیحات لازم جهت اتصالات ونحوه کار
تکلیف:
تکمیل مدارها ی موازی ومتوالی واتصالات
تحقیق درمورد قطعه بعدی الکترونیک (مقاومت)
1401/08/08
ریاضی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
1- مبحث «مقایسه ی کسرها» و «مقایسه ی اعداد مخلوط تدریس شد.
2- تمرینات صفحه ی 26 کتاب ریاضی، ابتدا توضیح سپس پاسخ داده شد.
علوم پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
1- از تمامی دانش آموزان پرسش و پاسخ، صورت گرفت.
2- پاسخ سوالاتِ تمرین درس سوم از کتاب کار علوی، بررسی شد.
فارسی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
بخشی از سوالات درس سوم با عنوان «رازی و ساخت بیمارستان»، از کتاب کار فارسی، با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
تکلیف:
شعر «خرد رهنمای، خرد دلگشای» فردا پرسیده می شود.
نگارش پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
انشایی با موضوع «پولدار شدن بهتر است یا دانشمند شدن؟» بنویسید.(حداقل یک صفحه باشد.مدت زمان انجام تکلیف: 40 دقیقه)
تکلیف:
فردا دفتر انشا را به همراه خود داشته باشید.
املا پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
از درس سوم با عنوان «رازی و ساخت بیمارستان» املا گرفته شد.
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف:
دختران گلم پس از مطالعه ی دقیق درس چهارم با عنوان «من عضو گروه هستم»، به سوالات درس چهارم از کتاب کار علوی پاسخ دهند.
فردا کتاب مطالعات اجتماعی و کتاب کار اجتماعی را به همراه داشته باشید.
هنر پنجم
مدرس:
عطایی، الهه
فعالیت:
ادامه و تکمیل طراحی ماندالا جلسه قبل و سپس رنگ آمیزی آن انجام شد
سواد مالی
مدرس:
گوهریان، فاطمه
فعالیت:
تدریس درس هزینه و گفت و گوی کلاسی درباره مشاغل -بررسی فیش حقوقی
1401/08/07
ریاضی پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
1- مفهوم «کسر»، «کسر بزرگتر از واحد» و «عدد مخلوط با مشارکت دانش آموزان، توضیح داده شد.
2- «تبدیل کسر بزرگتر از واحد به عدد مخلوط» و «تبدیل عدد مخلوط به کسر بزرگتر از واحد» تدریس شد.
3- فعالیت و کاردرکلاس صفحات 22 و 23 تدریس شد.
4- تمرینات و کاردرکلاس صفحات 24 و 25 کتاب ریاضی، در قالب پرسش از دانش آموزان، جهت تثبیت درس، پاسخ داده شد.
تکلیف:
1- به سوالات صفحات 35، 36 و 37 از کتاب کار علوی پاسخ دهید.(به جز سوالات مقایسه کردن یعنی سوال 5 و 9)
2- پاسخ دادن به سوالات پیشرفته اختیاری است.
3- فردا کتاب کار ریاضی را به همراه داشته باشید.
علوم پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
به برخی از سوالات بخش تمرین، از کتاب کار علوی پاسخ داده شد.
تکلیف:
فردا نیازی به آوردن کتاب درسی علوم نیست.
نگارش پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
فعالیت:
1- نگارش درس سوم با عنوان «رازی و ساخت بیمارستان» با همکاری دختران گلم، کامل شد.
2- نکات لازم جهت «خاطره نویسی» در کلاس توضیح داده شد.
املا پنجم
مدرس:
شکوهی گیلوان، فریبا
تکلیف:
1- اولیای گرامی،لطفا یک صفحه املا از درس سوم به دختران گلم بگویید.(به صورت جمله باشد و در دفتر مشق نوشته شود.)(مدت زمان انجام تکلیف: 30 دقیقه)
2- دفتر مشق فردا آورده شود.
مهارت زندگی
مدرس:
بهروش، ملیکا
فعالیت:
از مهارت های زندگی " شناخت افکار منفی و مثبت" و " انتخاب افکار مثبت جایگزین" آموزش داده شد.
تکلیف:
داستانی از انتخاب یک فکر مثبت و توانمند شدن در آن فکر مثبت و رسیدن به نتیجه مطلوب بنویسید.
بازی استراتژیک
مدرس:
کرمی، هما
فعالیت:
نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بادی پرکاشن و حرکات ریتمیک بادی پرکاشن انجام شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
دهقانی، نفیسه
فعالیت:
مروری بر درس هفته های گذشته انجام شد.
دانش آموزان با کلمات جادویی معذرت میخواهم، ببخشید، متاسفم، عذر میخواهم آشنا شدند.
معانی واکنش و پاسخ و تفاوت آنها را آموختند واکنش به عکس العمل بدون فکر و در لحظه میگویند
پاسخ به عکس العمل با فکر و صحیح میگویند.
تئوری سوسک برای دانش آموزان توضیح داده شد.
سناریو های موقعیت های تنش زا به صورت گروهی گفته شد و واکنش و پاسخ آنها توسط خود دانش آموزان بحث و گفتگو انجام شد.