1402/08/22
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
برخی از سوالات بخش جمع و تفریق کسرها از کتاب کار علوی، با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
نگارش پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
سوالات درس پنجم از کتاب نگارش پاسخ داده شد.
املا پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
یک صفحه املا بی نقطه از درس چهارم نوشته شود.
زیبانویسی
حسینی، مائده سادات
حرف و تدریس شد و تمرینات صفحه 22و23در کلاس انجام شد.
مشق منزل ندارند.
1402/08/21
فارسی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- درس پنجم با عنوان (چنار و کدوبن) روخوانی و معنی درس بیان شد.
2- نکات دستوری، درست و نادرست، درک مطلب و دانش زبانی مرتبط با درس پنجم، تدریس شد.
قرآن پنجم
حاجیان، مرضیه
سلام وعرض ادب
از داوطلبین حفظ قرآنی پرسیده شد وکارت امتیاز داده شد.
صفحه 16 را با توجه به قاعده وقف کردن کار شد.
عبارات قرآنی صفحه 19 را باتوجه به ترجمه ها کار شد ودر هنگام وقف حرکات ه ی آخر واو والف کوچک خوانده نمی شود.
تمرینات صفحه 20 حل شد.
پیام قرآنی صفحه ی 22کار شد ودر موردش صحبت شد.
صفحه 24 و27 روخوانی وترجمه هاش کار شد.
تمرینات صفحه 28 حل شد.
داستان بشارت گفته شد.
فرا گیران عزیزلطفا یکی از عبارات قرانی صفحه 16 را حفظ کنید.
پیام قرآنی صفحه 22 را حفظ کنند برگه ی امتیاز داده میشود.
صفحه ی 34 کارشود ودور آن چه هنگام وقف خوانده نمی شود خط بکشید واتصالات رو هم فلش بکشید.وترجمه های 4 عبارت قرآنی را زیر هر آیه با کمک مادر پیدا کنید وبنویسید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
درس ششم ( پس انداز) توسط دانش آموز معلم تدریس شد. کارتون مدیریت پول نمایش داده شد. پاورپوینت درس نشان داده شد. فعالیت کلاسی درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد. کتاب داستان این هفته : خرج بیجا
لطفا فعالیت منزل درس ششم صفحه ی 41 کتاب سواد مالی انجام شود.
هوش و استعداد تحلیلی
شکوهی گیلوان، فریبا
سوالات جلسه ی هفتم، از کتاب هوش و استعداد تحلیلی، با همیاری دختران عزیزم پاسخ داده شد.
1402/08/20
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- طرح سنجش استعداد ریاضی برگزار شد.
2- سوالات آزمون پس از آزمون، حل و رفع اشکال شد.
3- سوالات بخش کسرهای بزرگتر از واحد، از کتاب کار علوی، در قالب پرسش و پاسخ از دانش آموزان، حل شد.
هر فردی که حتی یک بار هم طعم شیرین موفقیت را چشیده باشد، مطمئناً دیگر حاضر نیست آن را با هیچ چیزی عوض کند. موفقیت به قدری شیرین است که واقعاً برای رسیدن به آن میارزد تمام تلاش خود را بکنیم و طعم تلخ صدها بار شکست را تجربه کنیم... دختران عزیزم، تلاش هایتان بابت آزمونهای طرح سنجش، قابل ستایش است...برایتان بهترین ها را آرزومندم.
ورزش پنجم
صفایی، منصوره
نرمش، برگزاری تست بسکتبال جهت انتخاب دانش آموزان مستعد در مسابقات
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
با سلام روز بخیر این هفته بزرگداشت روز مهربانی را داریم ضمن عرض شادباش برای این مناسبت ، از دانش آموزان در مدرسه خواستیم رفتارهای مهربانی با خود را به شکل نوشتن داشتن داستان ، کار هنری به سرکار خانم نجفی عزیز روز دوشنبه تحویل دهند .
از مهارت های زندگی ، مهارت حل مسئله
انتخاب روش های کارآمد با گفتگوی منطقی با تمرین کلاسی، تعامل کلاسی آموزش داده شد .
1402/08/17
ریاضی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- مقایسه ی کسرها و اعداد مخلوط تدریس سپس تمرینات صفحه ی 26 پاسخ داده شد.
2- پس از مرور مباحث جمع کسرها، جمع و تفریق اعداد مخلوط تدریس سپس فعالیت، کاردرکلاس و تمرینات صفحه ی 27، 28، 29، 30 و 31، با همیاری دختران گلم پاسخ داده شد.
1- تمامی سوالات ارمغان 7 پاسخ داده شود.
2- تمامی مباحث فصل اول و فصل دوم تا پایان جمع و تفریق اعداد مخلوط، با دقت تکرار و تمرین شود.(صفحه ی 1 الی 31)
3- آخر هفته ی خوب و خوشی را کنار عزیزانتان، برایتان آرزومندم.
4- شنبه کتاب کار ریاضی و کتاب علوم را همراه خود بیاورید.
فارسی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
طرح سنجش استعداد مطالعات اجتماعی برگزار شد.
1402/08/16
مطالعات اجتماعی پنجم
شکوهی گیلوان، فریبا
1- بخش دوم درس پنجم با عنوان (جمعیت ایران)، تدریس سپس تمامی فعالیت ها پاسخ داده شد.
2- سوالات درس پنجم از کتاب کار علوی با همکاری دختران گلم، پاسخ داده شد.
درس 1 الی 5 با دقت مطالعه و توسط یکی از اولیای گرامی پرسیده شود.
رباتیک
غلامی، فاطمه
-ایجاد بارش فکری با طرح سوالات زیر دیود چیست و چه کاربردی دارد؟ -آموزش موارد زیر گفت وگو محور: به چه چیزدیود میگوییم؟ ویژگی دیود ها چیست ؟ یک سو سازی جریان چیست؟ کاربرد وعملکرد دیودها آموزش داده شد
مرور بر ولتاژ جریان و مقاومت با استفاده از آزمایشگاه مجازی
هوش و استعداد تحلیلی
شکوهی گیلوان، فریبا
طرح سنجش استعداد فضایی برگزار شد.
مهارت اجتماعی
نجفی زنگنه، نگین
دوره ی اتیکت فضای مجازی: دانش آموزان اتیکت عمومی شبکه ها اجتماعی را می شناسند.
دانش آموزان به انتخاب خود، یک پوستر یا نقاشی کوچک از رفتارهای صحیح و ناصحیح در شبکه های اجتماعی درست کنند.