1401/12/15
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام:
صفحه 138 و 139 از تم 20 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد. الگوی 2-5 و10 در کلاس آنلاین مرور شد.
اولیای گرامی 5 مسئله جمع و 5 مسئله تفریق بنویسید و دخترهای باهوشم از طریق محور به آن پاسخ دهند. باتشکر
فارسی اول
یاری، مینا
نشانه ی چهار شکلی عین با استفاده از کلیپ تدریس و روان خوانی درس از دانش آموزان پرسیده شد.نشانه ی ذال و عین در کلاس آنلاین تدریس و توضیح داده شد.
دخترهای گلم از درس خوا استثنا الی علی و معصومه روان خوانی (کتاب فارسی آ.پ) تمرین کنند. باتشکر
نگارش اول
یاری، مینا
نگارش درس علی و معصومه در کلاس انجام شد.
دخترهای گلم 1-با کلمات «علی-معلم-جمع-شروع-عزیز-معصومه-عمو-عید-مزرعه-دعا» جمله بسازند. 2-یک املاء از نشانه ی خوا استثنا به بعد گفته شود. باتشکر
ورزش اول
صفایی، منصوره
نرمش ، آموزش و تمرین دارت
1401/12/14
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام احترام:
1-الگوی 5 تایی رو به جلو و رو به عقب مجدد در دفتر مشق تکرار و تمرین شد. 2-الگوی 2 از صفر الی 20 تدریس شد. 3-صفحه ی 137 و 138 از تم 20 کتاب ریاضی در کلاس انجام شد.
اولیای عزیز؛ دخترهای گلم الگوی 5 و 2 را یک بار رو به جلو و یک بار رو به عقب در دفتر مشق بنویسند.(الگوی 5 و 2 حفظ شود) باتشکر
فارسی اول
یاری، مینا
1-روان خوانی درس سفر دلپذیر، صدای موج، در بازار، میهن ما و کتاب قرآن از دخترهای گلم پرسیده شد. 2-نشانه جدید تکرار و تمرین و رفع اشکال شد.
اولیای گرامی؛ دخترهای عزیزم کتاب فارسی علوی خود را با دقت انجام دهند. باتشکر
نگارش اول
یاری، مینا
اولیای گرامی؛ دخترهای گلم کلمات بخش سوم از کتاب فارسی آ.پ و نگارش (نشانه های عربی) را حفظ کنند.
هنر اول
عطایی، الهه
نقاشی سبد تخم مرغ رنگی تکمیل شد .
سواد مالی
گوهریان، فاطمه
تدریس درس کارافرینی
لطفا فعالیتهای منزل انجام شود
1401/12/13
ریاضی اول
یاری، مینا
1_با سلام و احترام:
«طرح سنجش ارزشیابی اسفند ماه ریاضی برگزارشد. »2_ الگوی 5 تایی در دفتر مشق تکرار تمرین شد .3_صفحه ی 135 کتاب ریاضی آ.پ از تم 20 در کلاس انجام شد .
اولیای عزیز ,دخترهای الگوی5به صورت جلو مانند (...95-15-10-5-0)و الگوی 5تایی رو به عقب مانند(95-90-85-80-...)در دفتر مشق انجام دهند .«مانند تمرینات دفتر مشق»
فارسی اول
یاری، مینا
1_نشانه صاد تکرار و کلمات آن به صورت دیکته خورشیدی تمرین شد .2_یک داستان درباره زنگ ورزش خود نوشتند .3_نشانه جدید تدریس و روان خوانی درس پرسیده شد .
روان خوانی درس سفر دلپذیر تکرار و تمرین شود .
نگارش اول
یاری، مینا
کتاب نگارش درس سفر دلپذیر در کلاس انجام شد .
اولیای عزیز ;1_دخترهای گلم با کلمات _لذت_آذر_گذشته_دلپذیر_اذان_گذاشت-ذرت_لذیذ جمله بسازند ،2_ یک جدول تشخیصی کشیده و از روی درس سفر دلپذیر کلماتی که با نشانه ی «ذال،ز,ه اخر تنها و چسبان و تشدید » ساخته می شود را درجدول نوشته شود .باتشکر
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته و تدریس اتیکت مکالمه و جلوگیری از دروغگویی به وسیله کارتون و شعر
1401/12/10
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام:
الگوی 10تایی تدریس و الگوی 10و 5 تایی در دفتر مشق تمرین شد.
اولیای عزیز، دخترهای گلم تم 19 کتاب کتاب ریاضی علوی خود را با دقت انجام دهند. با تشکر
علوم اول
یاری، مینا
کتاب کار علوم تا فصل دنیای سرد و گرم انجام شد.
فارسی اول
یاری، مینا
روان خوانی کتاب فارسی علوی از دانش آموران پرسیده شد.
اولیای عزیز دخترهای گلم با کلمات
«صندوق-صورتی-صدف-صدا-صاف-فصل-صابون-مخصوص» جمله سازی شود و همچنین ارمغان هفته ی 20 انجام شود. باتشکر
املا اول
یاری، مینا
فرشته های قشنگم در دفتر املاء خود یک املا نوشتند.
رایانه
رضایی، انسیه
با سلام و وقت بخیر
با کمک بازی اضافه کردن متن در نقاشی و تایپ حروف تدریس شد.
هوش و ریاضی
یاری، مینا
دخترهای باهوشم کتاب ریاضی و هوش خود را تا صفحه 51 انجام دادند.