1401/09/09
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام:
مبحث قبل و بعد اعداد، کم کردن و اضافه کردن دوره و مرور شد.
اولیای عزیز؛ فرشته های دلبندم صفحه ی 64 الی 69 تم 9 کتاب ریاضی علوی را انجام دهند. باتشکر
علوم اول
یاری، مینا
علوم، فصل اول (زنگ علوم) فصل دوم(سلام به من نگاه کن) فصل سوم(سالم باش شاداب باش) فصل چهارم(دنیای جانوران) پرسش و پاسخ شد.
فارسی اول
یاری، مینا
روان خوانی فارسی علوی صفحه ی 87 پرسیده شد.
اولیای گرامی؛ فرزندان دلبندم 1- از روی 6 خط اول متن روان خوانی صفحه ی 87 کتاب فارسی علوی 2- یک املاء 3- در انتهای املاء اولیای عزیز یک جدول دوستی مانند صفحه ی 84کتاب فارسی علوی کشیده و دانش آموزان آن را انجام دهند .باتشکر
1401/09/08
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام واحترام:
((اولیای عزیز؛ تمامی کتب کار علوی در منزل بمانند، تنها کتاب کار فارسی علوی همه روزه جهت پرسش روان خوانی و کتاب هایی که جزء تکالیف دانش آموزان است جهت تصحیح تکالیف در کیف دانش آموزان باشد.باتشکر))
صفحه ی 62 کتاب ریاضی با هدف کم کردن به روش حل مسئله و آموزش عدد صفر تدریس شد.
علوم اول
یاری، مینا
فصل 4 کتاب کار علوی صفحه ی 39 الی 52 در کلاس انجام شد.
فارسی اول
یاری، مینا
1-نشانه ی «ای» مجدد تکرار و تمرین شد.2-می کاری به روش داستان گویی تدریس و با استفاده از دستورزی تکرار و تمرین شد.(اولیای گرامی؛می کاری همیشه جدا نوشته می شود؛ مانند می راند،می بارد؛همچنین جهت تثبیت یادگیری می کاری با قرمز نوشته می شود.باتشکر)
روان خوانی کتاب فارسی علوی؛ صفحه ی 87 در کلاس تمرین شد.
اولیای عزیز؛ روانخوانی در منزل تکرار و تمرین شود فردا پرسیده می شود. باتشکر
نگارش اول
یاری، مینا
اولیای عزیز فرشته های نازم؛ کتاب کار فارسی صفحه ی 83 الی 85 و یک املا در دفتر مشق بنویسند. باتشکر
سرود
شعبانی، هلیا
خواندن ترانه ترنم قشنگه بخش دوم
سواد مالی
گوهریان، فاطمه
تدریس درس بانک و اشنایی با لوگوهای بانکی - نقاشی لوگو بانکی
لطفا فعالیت منزل بانک انجام شود
1401/09/07
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام:
صفحه ی 61 کتاب ریاضی با هدف آموزش اضافه کردن، به صورت حل مسئله تدریس شد و حل تمرین آن انجام شد.
فارسی اول
یاری، مینا
نشانه ی« ای»مجدد تدریس شد، جدول ترکیب و کلمات نشانه ی «ای» به صورت بازی _فارسی تکرار و تمرین شد.
دخترهای باهوشم، کلمات سرمشق های امروز و روز گذشته (نشانه ی ای) را برای بزرگ ترها بخوانند.
باتشکر
ورزش اول
صفایی، منصوره
نرمش ، بازی با بادکنک برای تقویت استقامت عضلانی و بهبود استقامت قلبی عروقی و مسابقه ی دو
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
از مهارت های «مسئولیت پذیری» ، مهارت انجام تکالیف با مفهوم سازی واژه های « مسئولیت»، « تکلیف» ، «برنامه ریزی» ،«زمان» ، تعامل کلاسی، نمایش فیلم ، کار گروهی آموزش داده شد .
دختر گلم ، ساعت انجام تکالیف خود را به مادر اعلام کند .
1401/09/06
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام:
حل تمرین صفحه ی 60 کتاب ریاضی با هدف تشخیص تقارن و همچنین الگو و الگوی تکرار شونده در کلاس انجام شد.
فارسی اول
یاری، مینا
اولیای محترم؛ برای جلوگیری از سنگین شدن کیف دانش آموزان،امروز کتاب فارسی علوی در کلاس نگه داری می شود.
نشانه ن مرور شد و نشانه ی چهار شکلی ای با استفاده از ایجاد انگیزه، پخش کلیپ ایران، داستان، کلیپ نشانه ی ای تدریس شد. کلماتی که با نشانه ی ای اول و ی وسط ساخته می شود بخش، صداکشی، جمله سازی و تمرین شد.
اولیای گرامی؛دانش آموزان عزیز از روی کلمات سرمشق دوبار بخوانند.
نگارش اول
یاری، مینا
سرمشق های نشانه ی ای اول و ای وسط از کتاب نگارش؛ درس ایران در کلاس انجام شد.
اولیای عزیز؛ بچه های دلبندم سرمشق های نشانه ی «ای» و همچنین کتاب ریاضی و هوش از صفحه ی 22 الی 27 را در منزل انجام دهند.
باتشکر
قرآن اول
یاری، مینا
سوره والعصر و کوثر در کلاس تکرار و تمرین شد.
هنر اول
عطایی، الهه
آموزش نقاشی و کلاژ ،بخشی از دایناسور نقاشی شده و بخشی از آن با کاغذ رنگی کلاژ شد .
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.
1401/09/05
ریاضی اول
یاری، مینا
با سلام و احترام:
صفحه ی آغازین تم 9و صفحه ی 58 و 59 با هدف شمارش اعداد، جدول شگفت انگیز اعداد، و عدد 5 تدریس و حل تمرین آن انجام شد.
صفحات 55 و56 از تم 8 تکمیل شد.
اولیای عزیز، دخترهای گلم کتاب ریاضی، تم 8 از صفحه ی 57 الی62 را انجام دهند.
باتشکر
فارسی اول
یاری، مینا
نشانه ی ن مجدد در کلاس توسط آموزگار و دانش آموزان تدریس شد. روان خوانی کتاب فارسی علوی نشانه ی ن، از همه دانش آموزان پرسیده شد.
روان خوانی کتاب فارسی علوی نشانه ی ن فردا پرسیده می شود.
باتشکر
نگارش اول
یاری، مینا
کتاب نگارش نشانه ن از صفحه ی 52 الی 54 انجام شد.
یک املاء در دفتر مشق گفته شود.
باتشکر
قرآن اول
یاری، مینا
سوره ی والعصر و پیام قرآنی درس 3 در کلاس تکرار و تمرین شد.
مهارت اجتماعی
دهقانی، نفیسه
مروری بر دروس هفته های گذشته و اتیکت میز غذا خوری نحوه استفاده از قاشق و چنگال و کارد و یاداوری تزیین دستمال سفره توسط ویدیو آموزشی انجام شد.
ویدیو آموزشی اتیکت غذا خوری باید ها و نباید های غذا خوردن مثل با دهان پر صحبت نکردن ، صدا ندادن دهان، دست شستن قبل غذا خوردن، استفاده از دستمال کاغذی، برای دانش آموزان گذاشته شد و سپس آنها خودشان نمایش اجرا کردند.