فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم میرزاخانی

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پرسش و پاسخ از درس 6 و دروس 1 تا 4 کتاب علوم جهت مرور انجام شد.
تکلیف: از کتاب کار درسنامه ی درس 6 با دقت مطالعه شود/صفحات 72 و 73 و 81حل شود./برای مرور علوم درس 5و 6 از کتاب علوم و کتاب کار مطالعه و تمرین ها حل شوند.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: درس 12 با موضوع چرا فرهنگ و هنر در دوره صفویه شکوفا شد، تدریس شد . فیلم آموزشی مربوط به آثار هنری اصفهان پخش شد. ارزشیابی فصل پنجم کتاب علوی به صورت آفلاین تدریس شد.
تکلیف: کاربرگه های 15 و 16 کتاب ( مربوط به فعالیت 3- صفحه64) را با دقت پاسخ دهید. فیلم آفلاین را ملاحظه کنید و پاسخ پرسش ها را تکمیل کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: یاری، فریبا
فعالیت: اشکال هندسی تدریس شد.
تکلیف: در یک فایل ویدیویی هر شکل را نشان داده و در مورد آن توضیح دهید. صفحه 14 و 15 از فایل pdf حل شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: شریعت زاده، گل آرا
فعالیت: پایان این جلسه آموزشی، دانش آموزان قادر هستند وسایل مورد نیاز جهت چیدمان رسمی میز غذاخوری را تشخیص دهند. یک مدل دستمال سفره را تزیین نمایند و بتوانند از چوبهای چاپستیک استفاده کنند .
تکلیف: دانش آموزان یک مدل دستمال سفره را تزیین کرده و عکس آن را ارسال نمایند. مطابق با فیلم آموزشی، چاپستیک های خود را در دست گرفته و عکس آن را ارسال نمایند.

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با طرح یک تقسیم در کلاس و حل آن با مشارکت دانش آموزان،فعالیت های صفحه ی 57و 56 کتاب ریاضی با مشارکت دختران گلم و ارائه ی محتوای مربوطه حل شد.سوالاتی برای دوره ی مبحث الگوهای عددی و بخشپذیری در کلاس طرح و با مشارکت دانش اموزان حل شد.
تکلیف: از کتاب کار ریاضی صفحات 87 و 88 حل شود. برای دوره ی ریاضی مبحث اعداد صحیح از کتاب ریاضی و کتاب کار مطالعه و حل شود. 5 تمرین از مبحث اعداد صحیح به دلخواه نوشته و حل شود. پرسش و پاسخ ریاضی انجام می شود.

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: با قی مانده ی صفحات درس 6 کتاب علوم با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه خوانده شد و همه ی سوالات کتاب پاسخ داده شد.
تکلیف: از کتاب کار صفحات 69 و 70 و71 حل شود. برای دوره ی علوم درس 3و 4 از کتاب علوم و کتاب کار مطالعه و سوالات حل شود.پرسش و پاسخ انجام می شود.

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: روان خوانی درس نهم انجام شد. واژه آموزی با موضوع انواع کلمات غیر ساده و ساده تدریس شد.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( مالیات ) با مشارکت دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس 13 ( بیمه ) تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم بیمه ، بیمه گر ، بیمه گذار و انواع بیمه ( آتش سوزی / عمر / حمل و نقل / سفر / بدنه اتومبیل / درمان ) آشنا شدند . کلیپ طنز مربوط به بیمه نمایش داده شد . پاور پوینت درس بیمه نشان داده شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و منزل صفحات 80و 81را در کتاب انجام داده و تصاویر واضح و با کیفیت برای من در پرتال ارسال کنید .

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با طرح سوال در کلاس و حل آن با مشارکت دانش آموزان،مبحث تقسیم اعداد بر اعداد اعشاری روی تخته تدریس شد و صفحه ی 56 کتاب ریاضی با مشارکت دختران گلم و ارائه ی محتوای مربوطه حل شد .بید پای ریاضی سر کلاس مطرح و حل شد.
تکلیف: برای دوره ی ریاضی ، مبحث الگوهای عددی و بخشپذیری از فصل اول ریاضی از کتاب و کتاب کار مطالعه و تمرین حل شود.از هر مبحث دو تمرین به دلخواه نوشته و حل شود.پرسش و پاسخ انجام می شود.

علوم ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته، صفحات 40 و 41 و42 و 43 از کتاب علوم درس 6 با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه خوانده شد و به تمام سوالات کتاب پاسخ داده شد.
تکلیف: از کتاب کار علوی صفحه ی 54و 67 و 68 حل شود. برای دوره ی علوم درس 1 و 2 از کتاب علوم و کتاب کار مطالعه شود .پرسش و پاسخ انجام می شود.

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: درس نهم با موضوع رنج هایی کشیده ام که مپرس همراه با فیلم کوتاهی از زندگینامه علی اکبر دهخدا ، تدریس شد.معنی ابیات شعر بیان شد و به سوالات درک مطلب پاسخ داده شد.
تکلیف: روخوانی درس 9 انجام شود و مفهوم بیت های شعر را مرور کنید.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: درس 11 با موضوع اصفهان نصف جهان همراه با سفر مجازی به مکان های تاریخی این شهر ، تدریس شد.
تکلیف: درسنامه درس 11 کتاب علوی را با دقت مطالعه کنید و سوالات صفحه 78 و 79 را با دقت پاسخ دهید.

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته، تمرین 1تا 5صفحه ی 60 و 61 کتاب ریاضی از مرور فصل سه با مشارکت دانش آموزان حل شد.تمرین صفحه ی 55 کتاب ریاضی تکمیل شد.
تکلیف: از کتاب کار صفحات 83 و 84 حل شود.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: ادامه سوالات درس هشتم پاسخ داده شد ونکات مهم دروس قبلی مرور و تکرار شد.

قرآن ششم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس قرآن صفحات 43 و 44 پرسش و پاسخ از دانش آموزان قسمتی از احکام نماز گفته شد

ورزش ششم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: ارسال فایل آفلاین
تکلیف: تمرین در منزل

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: پس از مرور مطالب گذشته با حل یک تقسیم اعشاری روی تخته، تمرین2 و 3 صفحه ی 55 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان روی تخته ی کلاس حل شد
تکلیف: ن د ا ر ی م(شب یلدا مبارک)

نگارش ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: سوالات صفحه 54 تا 56 پاسخ داده شد.
تکلیف: ن د ا ر ی م(شب یلدا مبارک)

املا ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: املا آموزشی از درس 1 تا 4 کتاب فارسی ، گرفته شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: ارزشیابی درس 7 تا 10 انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: از درس مهارت های زندگی مهارت " هویت جنسیتی" درس داده شد .
تکلیف: سه ویژگی اخلاقی " دخترانه " و سه ویژگی اخلاقی "پسرانه " نوشته شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: