1400/09/29
ریاضی ششم
ندری، هنگامه
پس از مرور مطالب گذشته ، با حل تقسیم اعداد اعشاری روی تخته، با مشارکت دانش آموزان کار در کلاس صفحه ی 55 کتاب ریاضی حل شد.
درسنامه درس 3 فصل سه کتاب کار با دقت مطالعه شود و صفحه ی 82 کتاب کار حل شود.
علوم ششم
ندری، هنگامه
درس 6 کتاب علوم با ارائه ی محتوای مربوطه و مشارکت دانش آموزان تدریس شد.
فارسی ششم
فروغی، فاطمه
تمرین های درس هشتم کتاب کار در گروه های دانش آموزی پاسخ داده شد.
نگارش ششم
فروغی، فاطمه
صفحه 52 و 53 با موضوع نگارش و کارگاه نویسندگی انجام شد و توضیحات لازم جهت نوشتن متن ها داده شد.
مطالعات اجتماعی ششم
فروغی، فاطمه
جهت آمادگی ارزشیابی، درس 7 تا 10 با دقت مطالعه شود.
کاربرگه ی شماره 13 ارسال شود.
1400/09/28
ریاضی ششم
ندری، هنگامه
برای مرور تقسیم های صفحه ی 54 کتاب ریاضی پای تخته حل شد. و با مشارکت دانش اموزان کار در کلاس صفحه ی 55 کتاب ریاضی حل شد.مسابقه ی خانم ریاضی 3 در کلاس برگزار شد.
علوم ششم
ندری، هنگامه
پس از تکمیل ارائه ی محتوای درس 6 که توسط دانش اموزان اماده شده بود، قسمتی از درس 6 کتاب علوم همراه با ارائه ی محتوا تدریس شد.
فارسی ششم
فروغی، فاطمه
صفحه 59 تا 63 کتاب کار را مطالعه کنید.
صفحه 64 کتاب کار (جعبه ی کلمات) را بادقت پاسخ دهید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته ( بانک و بانکداری ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 12 ( مالیات ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم مالیات ، مصارف مالیات ، انواع مالیات آشنا شدند .موشن گرافی درباره مالیات مستقیم نمایش داده شد .فعالیت کلاسی درس جدید با همکاری دانش آموزان در کلاس انجام شد . پاور پوینت مربوطه نشان داده شد. کتاب داستان کارواش خانگی از انتشارات قدیانی معرفی شد .
دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و فعالیت منزل صفحات 74و 75 در کتاب نوشته شود و تصاویر با کیفیت برای من در پرتال ارسال کنید . ( درباره ی اینکه بیمه ماشین و دفترچه بیمه شما مربوط به کدام شرکت بیمه است از بزرگترهایتان بپرسید و در انتهای صفحه ی 74کتاب بنویسید )
1400/09/27
ریاضی ششم
ندری، هنگامه
پس از مرور مطالب گذشته، کار در کلاس صفحه ی 53 و فعالیت صفحه ی 54 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان و ارایه ی محتوای مربوطه حل شد.
تمرین صفحه ی 55 کتاب ریاضی در دفتر حل شود.
علوم ششم
ندری، هنگامه
پرسش و پاسخ درس 5 کتاب علوم انجام شد و قسمتی از درس 6 به صورت کنفرانس با ارایه ی گروهی دو تا از دختران گلم مطرح شد.
فارسی ششم
فروغی، فاطمه
طرح بیدپا در کلاس اجرا شد. بخوان و بیندیش با موضوع تندگویان تدریس شد و به سوالات درک و دریافت پاسخ داده شد.درس پژوهی صفحه 61 کتاب توضیح داده شد.
مطالعات اجتماعی ششم
فروغی، فاطمه
ادامه ی درس 10 (عوامل گسترش علوم و فنون در دوره اسلامی) صفحه 52 و 53 تدریس شد.فیلم آموزشی با موضوع اختراعات خاورمیانه در عصر تاریکی پخش شد.
صفحه 71 و 72 کتاب کار را با دقت پاسخ دهید.
هوش و استعداد تحلیلی
ندری، هنگامه
با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای آموزشی صفحات 19 و 20 و 21 کتاب استعداد تحلیلی حل شد.
ِصفحات 22 و 23و 24 از کتاب استعدادتحلیلی حل شود.
1400/09/24
ریاضی ششم
ندری، هنگامه
مسابقه ی خانم ریاضی برگزار شد.صفحه ی 52 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان و ارائه ی محتوای مربوطه حل شد.
از کتاب کار درسنامه درس 3 فصل سوم با دقت مطالعه شود و صفحات 78 و 81 حل شود.
علوم ششم
ندری، هنگامه
پس از مرور مطالب گذشته و پخش فیلمی که یکی از دانش آموزان فعالیت کتاب را انجام داده بود،کل درس 5 کتاب علوم با مشارکت دانش اموزان و ارائه ی محتوای مربوطه خوانده شد و سوالات کتاب پاسخ داده شد.
از کتاب کار صفحات 54 و 55 حل شود. کل صفحات مربوط به درس 4 باید تکمیل شده باشد. درس 5 کتاب علوم مطالعه شود پرسش و پاسخ انجام می شود.
ورزش ششم
صفایی، منصوره
نرمش های تخصصی یوگا ، آموزش پنج گام اول حرکت سلام بر خورشید یوگا
تمرین در منزل
رایانه
رخ فروز، سمیه
پروژه مسیر حرکت جوجه تدریس شد.
پروژه مسیر حرکت جوجه را انجام داده و در پرتال ثبت نمائید.
1400/09/23
ریاضی ششم
ندری، هنگامه
پس از مرور تقسیم اعداد طبیعی بر طبیعی به صورت طرح سوال در کلاس وحل ان توسط دانش آموزان، مبحث تقسیم اعداد اعشاری بر طبیعی تدریس و با مشارکت دختران گلم نمونه سوال حل شد.
از کتاب کار ریاضی درسنامه درس 2 فصل سوم با دقت مطالعه شده و صفحات 75 و 77 حل شود.
فارسی ششم
فروغی، فاطمه
روان خوانی درس 8 انجام شد، شعر حفظی پرسیده شد،دانش زبانی درس8 مرور شد.
بعد از مطالعه درسنامه درس7 کتاب کار، سوالات صفحه 55 تا 57 را پاسخ دهید.
نگارش ششم
فروغی، فاطمه
سوالات صفحه 50 و 51 کتاب پاسخ داده شد.
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
از کتاب "تفکر و پژوهش" درس ،"ماه بود و روباه" درس داده شد.
جدولی تهیه شود : یک ستون "اندیشه ها و باورهای فکری" و یک ستون "توانمندی ها" نوشته شود .