فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: مریم میرزاخانی

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: با مشارکت دانش آموزان در کلاس تعاریف و فرمولهای محیط و مساحت اشکال هندسی مرور و تثبیت گردید. مسائل مربوط حل شد.محتوای این درس ارائه گردید.
تکلیف: مثالهای حل شده سر کلاس در دفتر نوشته شود. کاربرگ حل گردد.

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: داستان زیبای "تکه گل رس" توسط تعدادی از دختران عزیزم در کلاس خوانده شد ، سپس جهت تقویت مهارت های خوانداری و شنیداری،سوالاتی از متن داستان ،مطرح گردید و دختران خوبم به آن ها پاسخ دادند.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: در کلاس در خصوص مفهوم "دوستی با توان مندی های خود" توضحاتی ارائه گردید . شیوه های شناخت نقاط قوت و ضعف د ر دوره نوجوانی بیان شد . فیلم مهارت های زندگی با موضوع نوجوانی پخش شد.
تکلیف: ویژگی های مثبت و منفی خود را با توجه به راهکارهای کلاس شناخته و با توجه و تمرکز بر توانمندی های خود با همسالان و اعضا خانواده ارتباط بر قرار کنید. پذیرش تفاوت های خود و دیگران را در نظر داشته باشید.

متن اطلاعاتی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: قسمت دوم انیمیشن خلاق * روی ماه * در کلاس، پخش گردید و در رابطه با نکات اخلاقی فیلم صحبت شد. از دختران عزیزم خواسته شد، خود را به جای پدر شخصیت اصلی داستان قرار دهند و ادامه ی داستان را با تصورات ذهنی خود بیان کنند.
تکلیف: در قالب یک فایل صوتی کوتاه بگویید،آیا نویسنده ی داستان، می توانست پایان بهتری طراحی کند؟

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: قسمت اول انیمیشن روی ماه پخش گردید و در رابطه با شخصیت های داستان و ادامه ی داستان صحبت شد. با استفاده از تصویر خوانی رنگ ها ، فرهنگ ها و کشور داستان مورد نظر، بیان شد.
تکلیف: ادامه ی انیمیشن روی ماه را با دقت ببینید.

ریاضی ششم

مدرس: ندری، هنگامه
فعالیت: با مشارکت دانش آموزان و با نوشتن مطالب توسط آنان در دفتر به مرور و تثبیت مبحث تناسب و درصد و حل مثالهایی از این مبحث در کلاس پرداخته شد.
تکلیف: حل کاربرگ ریاضی نوشتن مثالهای مطرح شده در کلاس در دفتر

فارسی ششم

مدرس: فروغی، فاطمه
فعالیت: دانش آموزان عزیزم با پخش تصاویری ، با هفت خوان رستم آشنا شدند و خلاصه ای از مراحل هفتگانه جنگ رستم بیان شد. در ادامه خلاصه ای از زندگینامه ی شخصیت ادبی فردوسی بزرگ خوانده شد و دختران عزیزم با شاهکار او "شاهنامه" آشنا شدند. جهت آشنایی، اشعاری زیبا با لحن حماسی توسط دختران عزیزم خوانده شد.
تکلیف: بعد از مرور داستان های هفت خوان رستم به همراه اعضای خانواده، نمایش آن را اجرا کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: