1404/07/02
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
کلاس با شعر Hello آغاز شد تا دانشآموزان با شور و انرژی وارد فعالیتها شوند. سپس بازیای مرتبط با روزهای هفته انجام شد که هدف آن تقویت و تثبیت یادگیری روزهای هفته بود. این فعالیت باعث شد بچهها هم با لذت بیشتر مشارکت کنند و هم مفهوم روزهای هفته را بهتر به خاطر بسپارند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه، موضوع آبوهوا تدریس شد و دانشآموزان با واژههای sunny (آفتابی)، cloudy (ابری)، rainy (بارونی) و snowy (برفی) آشنا شدند. سپس روزهای هفته مرور گردید تا یادگیری تثبیت شود. در ادامه، بچهها به پرسش What's the weather like today? پاسخ دادند و توانستند واژههای جدید را در مکالمههای کوتاه بهکار بگیرند. فضای کلاس تعاملی و شاد بود و مشارکت فعال دانشآموزان مشاهده شد.
1404/07/01
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
کلاس با شعر Hello آغاز شد تا دانشآموزان با شور و انرژی وارد فعالیتها شوند. سپس بازیای مرتبط با روزهای هفته انجام شد که هدف آن تقویت و تثبیت یادگیری روزهای هفته بود. این فعالیت باعث شد بچهها هم با لذت بیشتر مشارکت کنند و هم مفهوم روزهای هفته را بهتر به خاطر بسپارند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه، اشکال هندسی triangle (مثلث)، circle (دایره)، square (مربع) و rectangle (مستطیل) آموزش داده شد. برای درک بهتر، لوازمی که دارای این اشکال بودند به دانشآموزان نمایش داده شد تا ارتباط بین شکلها و اشیای واقعی را تشخیص دهند. در ادامه، یک بازی هدفمند جهت تثبیت یادگیری اجرا شد؛ به این صورت که بچهها توپها را داخل لیوانهایی میانداختند که روی آنها اشکالی قرار داشت که معلم نام میبرد. این فعالیت فضای کلاس را شاد و تعاملی کرد و باعث تقویت یادگیری شد.
1404/05/20
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه شعر peanut butter and jelly تمرین شد و tricky words مرور شد. کاردستی مربوط به tricky words هم ساخته شد.
1404/05/19
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در جلسه امروز کاردستی آبنبات چوبی مربوط به کلماتی که صداهای o_e, oa, igh, ee دارند ساخته شد. شعر peanut butter and jelly خوانده شد.
تکلیف:
لطفاً حتماً حتماً شعر peanut butter and jelly برای فردا کامل حفظ شود.
1404/05/15
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
صدای /ng/ و حرف Zz به دانشآموزان معرفی شد.
با استفاده از فلشکارت و آهنگ، کلمات مرتبط با این صداها تمرین و تکرار شدند.
تمرینهای بلندینگ (Blending) انجام شد تا دانشآموزان تلفظ دقیق و روانخوانی را تمرین کنند.
شعرهای آموزشی مخصوص هر صدا خوانده شد تا یادگیری لذتبخشتر و ماندگارتر شود.
همچنین شعر Peanut Butter and Jelly با ریتم و حرکت خوانده شد تا مهارت شنیداری و گفتاری تقویت شود.
تکلیف:
شعر peanut butter and jelly حتما با حرکاتش حفظ شود.