1404/05/13
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه، صداهای ea، ee و or آموزش داده شد. برای هر صدا، کلمات مرتبط معرفی و تمرین شدند، و دانشآموزان با تکرار و مثالسازی، تلفظ و کاربرد آنها را تمرین کردند.
در بخش جملهخوانی، دانشآموزان جملات ساده با استفاده از کلمات آموختهشده را با صدای بلند خواندند تا روانخوانی و درک مطلب تقویت شود.
در پایان جلسه، یک کاردستی با موضوع زنبور برای تثبیت صدای ee انجام شد که هم جنبهی خلاقانه داشت و هم به یادگیری بهتر کمک کرد.
1404/05/12
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه، آموزش و تمرین صداهای "igh" و "Yy" محور اصلی فعالیتها بود.
ابتدا هر دو صدا بهصورت مجزا معرفی شدند و با نمایش مثالهایی از کلمات پرکاربرد در زبان انگلیسی، به دانشآموزان کمک شد تا با نحوهی تلفظ و کاربرد آنها آشنا شوند.
مثالها:
برای "igh": light, night, high
برای "Yy": yellow, yes, yogurt
سپس برای تثبیت یادگیری، بازی هدفمند برگزار شد تا دانشآموزان بتوانند بهصورت فعال در فرایند یادگیری مشارکت کنند.
در پایان جلسه نیز آهنگ Peanut Butter and Jelly خوانده شد.
1404/05/08
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
گزارش جلسه دوازدهم - پایه دوم
با اجرای آهنگ Peanut Butter and Jelly شروع کردیم. سپس صداهای /ie/ و /y/ آموزش داده شد و شعر های مرتبط خوانده شد.
تمرینها شامل بلندینگ و خواندن جملات بود.
در بخش کاردستی، یک کتابچه طراحی کردند و روی هر تکه، یک کلمه با صدای مربوط نوشتند. بازی هدفمند برای تقویت یادگیری اجرا شد.
1404/05/06
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
جلسه با آهنگ Peanut Butter and Jelly آغاز شد. سپس صداهای /v/, /w/, /j/ , o-e, /oa/, /ow
آموزش داده شد. مثال های مرتبط خوانده شد.
دانشآموزان با بازی مرتبط تمرین خواندن کلمات را داشتند.
در پایان، یک کتابچه تصویری کوچک ساختند که در هر صفحه یک کلمه با حرف موردنظر را نقاشی کردند.
تکلیف:
تمرین بلندینگ کلمات زیر:
Board, boat, coat, jelly, jam, jeep, jet, crow, arrow, sparrow, bone, cone
1404/05/05
زبان انگلیسی
مدرس:
جعفری، زهرا
فعالیت:
در این جلسه، با آهنگ Peanut Butter and Jelly شروع کردیم. سپس صدایهای /ae/, /ai/, /ay/ آموزش داده شد و با فلشکارت و مثال تمرین شدند.
دانشآموزان در فعالیتهای کلاسی با تطبیق کلمات و تصاویر و اجرای بازی حرکتی صدای درست را تشخیص دادند.
در پایان، یک کاردستی گل کلمات ساختند و روی هر گلبرگ کلمات مربوط به صداها را نوشتند.
تکلیف:
شعر Peanut butter and jelly کامل به خاطر سپرده شود.