فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: ایرانی، فائزه
فعالیت: در کلاس امروز, درس جدید کتاب Our Discovery Island تدریس شد. 100 questions درس سوم را تا شماره‌ی 35 کار کردیم، موارد تدریس شده در کلاس‌های آنلاین ارزیابی شفاهی و پرسش شد. و صفحه‌ی 37 کتاب measuring temperature را تدریس و آن را تمرین کردیم.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزم صفحه‌ی 35 کتاب کار را با دقت کامل کنند و همچنین کاربرگ الصاق شده در دفتر را طبق توضیحات کلاسی انجام دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: ایرانی، فائزه
فعالیت: مبحث Plants and their parts با فعالیت های متناسب آموزشی تدریس شد.
تکلیف: تصویر یک plant در آخر دفتر مشق کشیده و موارد flowe leaves stem roots بر روی آن مشخص شود.

زبان انگلیسی

مدرس: ایرانی، فائزه
فعالیت: در کلاس امروز, درس جدید کتاب Our Discovery Island تدریس شد. 100 questions درس سوم را تا شماره‌ی 35 کار کردیم، story song weather را دوره و صفحه‌ی 36 کتاب phonics را تدریس و آن را تمرین کردیم.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزم صفحه‌ی 34 کتاب کار را با دقت کامل و همچنین 100 questions درس سوم را تا شماره‌ی 35 تکرار و تمرین کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: ایرانی، فائزه
فعالیت: در کلاس امروز, درس جدید کتاب Our Discovery Island تدریس شد. 100 questions درس سوم را تا شماره‌ی 33 کار کردیم، story song weather را دوره و صفحه‌ی 35 کتاب capitalization را تدریس و آن را تمرین کردیم.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزم صفحه‌ی 33کتاب کار را با دقت کامل و همچنین 100 questions درس سوم الصاق شده ، تا شماره‌ی 33 تکرار و تمرین کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: ایرانی، فائزه
فعالیت: در کلاس امروز, درس جدید کتاب Our Discovery Island تدریس شد. 100 questions درس سوم را تا شماره‌ی 33 کار کردیم، story صفحه‌ی 33 را تدریس و روخوانی آن را تمرین کردیم.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزم صفحه‌ی 31 کتاب کار با دقت انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: ایرانی، فائزه
فعالیت: در کلاس امروز, درس جدید کتاب Our Discovery Island تدریس شد. 100 questions درس سوم را تا شماره‌ی 32 کار کردیم، جمله‌سازی های صفحه‌ی 33 را دوره و قسمت listening را انجام دادیم.
تکلیف: دانش‌آموزان عزیزم با توجه به تصاویر قسمت آخر صفحه‌ی 33 شش جمله مانند نمونه در دفتر بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: