فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: Basic 22

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Letter Ss,Aa,Tt,Ii Song Action Blendingبا بازی و فعالیت تمرین شد. Letter Pp Songمرور شد. Worksheet جهت مرور و تمرین در کلاس حل شد.
تکلیف: در دفتر بعضی عزیزان نوشته شده است Please buy a 3 line notebook. این عزیزان دفتر ندارند یا دفترشان چهار یا دو خط است. لطفاً این عزیزان دفتر سه خط تهیه بفرمایند. لطفاً ازمشق داده شده به دانش آموزان در دفتر رو خوانی شود. at tat sat it tit sit لطفاً صفحه ی 19 کتاب حل شود.)2خط سرمشقIi(

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: کتاب Science تا پایان صفحه 11حل شد.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Letter Pp Song Action Flashcards تدریس شد.
تکلیف: لطفاً روخوانی صفحه ی 21 همراه با ویسی که از قبل بارگزاری شده تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Letter Ii Flashcards Song Action (Letters (Ss,aA Song Action وblending با بازی و فعالیت در کلاس مرور شد. Letter Ii Formation در کلاس تمرین شد.
تکلیف: از کاربرگ Ii که در قسمت پایین آن 9نوشته شده است ابتدا دانش آموزان حداقل سه بار به ویس گوش کرده و تکرار کنند سپس از سر مشق های it tit its sit هرکدام یک خط نوشته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Counting Size How long is it? مرور شد.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Letter Ii Flashcards Song Action Blending مرور و تمرین شد. روخوانی صفحه ی بیست و یک تمرین شد.
تکلیف: لطفاً دانش آموزان عزیز به صفحه بیست و یک نگاه کنند و کلماتی که گفته می شود را پیدا کنند و بار دوم و سوم تکرار کنند و دفعه چهارم خودشان بخوانند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Animals and their babies در کلاس تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: Letter Ii Flashcards Song Action تدریس شد. کتاب ALV1 تا پایان صفحه ی هفده انجام شد.
تکلیف: لطفاً دانش آموزان عزیز به کادر پایین صفحه 17 نگاه کنند و کلماتی که گفته می شود را پیدا کنند و بار دوم و سوم تکرار کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: توکلی دخرابادی، مریم
فعالیت: مفهوم How long is it? تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: