1404/08/28
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحه 45 تا 49 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه ر به همراه جدول ترکیب معرفی و تدریس شد. کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 13 روانخوانی شد. کتاب فارسی صفحه 40 روانخوانی شد.
تکلیف:
کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 13 روانخوانی شود. سرمشق های داده شده در دفتر مشق انجام شود. (نوشتن هر کلمه 2 بار کفایت میکند).ارمغان شماره 8 انجام شود.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه دخترهای عزیزم با انواع قلمو در نرم افزار نقاشی و نحوه کار با آن ها آشنا شدند و به صورت گروهی در کلاس با قلموها نقاشی با موضوع دلخواه کشیدند.
تکلیف:
دخترهای قشنگم با قلموها در نرم افزار نقاشی یک نقاشی با موضوع آزاد کشیده و تصویر آن را داخل پرتال بخش رایانه، داخل همین تکلیف ارسال کنند یا به صورت پرینت شده یا داخل فلش روز چهارشنبه 5 آذر به معلم رایانه تحویل دهند. انجام این تکلیف الزامی و مهلت ارسال آن داخل پرتال تا روز سه شنبه تاریخ 4 آذر می باشد.
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
سلام و عرض ادب اهداف بازی اول 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی اهداف بازی دوم: 1. کار گروهی و هماهنگی جمعی 2. تقویت مهارتهای حرکتی درشت 3. تقویت ریتمپذیری و درک موسیقی 4. هماهنگی دو نیم کره مغز 5. تقویت مهارتهای اجتماعی 6. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه دانش آموزان آموختند که از ست کاتلری شامل قاشق، چنگال و کارد خود به طرز صحیحی برای میل کردن استفاده کنند.
1404/08/27
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
اردوی موزه حیات وحش دارآباد برگزار شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار فارسی از صفحه 59 تا صفحه 65 انجام شد.
تکلیف:
لطفا دخترها با کلمات ( تاب، اَسَد ، با اَدَب ، اَسب، آدَم، داماد، آدامس، سَبَد) 8 جمله در دفتر مشق خود بسازند و بنویسند. از کلمات نشانه های (او و ، ت ، م و س ) سه خط املا گفته شود.
هنر اول
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
اردو برگزار شد.
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
دخترای قشنگم به اردو رفتند.
1404/08/26
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحه 55 و 56 انجام شد. درست کردن دسته های دسته های ده تایی در کلاس تمرین شد.
تکلیف:
لطفا با استفاده از نی نوشابه و کش دانش آموزان در منزل درست کردن دسته های ده تایی را تمرین کنند.
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار علوم فصل 4 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 12 روانخوانی شد.
تکلیف:
لطفا کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 12 در منزل روانخوانی شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 55 و 56 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
لطفا کتاب کلمه کوچولو از روی جملات صفحه 12 یکبار در دفتر مشق نوشته شود. برای کلمات ( آتوسا، تَماس، دَستَم ، بَستَم ، ماست) خانه بخش و صدا کشیده تا دخترها آن را تکمیل کنند. دو خط املا از روی کلمات صفحه 11 کتاب کلمه کوچک داستان های بزرگ نوشته شود.
1404/08/25
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحه 53 و 54 تدریس شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه های اموزش داده شده مرور شد. نشانه ت معرفی شد. جدول ترکیب آن آموزش داده شد. کتاب فارسی صفحه 38 و 39 روانخوانی شد. کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 11 روانخوانی شد.
تکلیف:
روانخوانی صفحه 11 کتاب کلمه کوچولو تمرین شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 46 انجام داده شد.
تکلیف:
سرمشق های داده شده در دفتر مشق انجام شود.
قرآن اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب قرآن صفحه 25 تا 27 تدریس شد.
1404/08/24
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
پرسش و پاسخ فصل 4 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب فارسی صفحه 37 روانخوانی شد. کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 9 و 10 روانخوانی شد.
تکلیف:
لطفا روانخوانی صفحات 9 و 10 کتاب کلمه کوچولو داستان های بزرگ در منزل تمرین شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحات 43، 44 و 45 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
دانش آموزان با کلمات (اسب، مسموم، بود، آمد، دود) در دفتر مشق جمله سازی انجام داده و بنویسند( لطفا فقط از کلماتی در جمله سازی استفاده کنند که نوشتن و خواندن تمام نشانه های آن را آموخته اند). برای کلمات ( مسموم، سبد، آمدم، بادام) در دفتر مشق دخترها جدول بخش و صدا کشیده تا آن را انجام دهند.
املا اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
املا کلاسی گفته شد.