فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: دانشمندان 3

ریاضی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: کتاب ریاضی تم 2 آغاز شد.صفحات 9 و 10 در کلاس با مشارکت بچه ها حل شد. کتاب کار ریاضی صفحه 1 انجام شد. ممنونم
تکلیف: در دفتر مشق الگو داده شده حل شود و فردا با خود بیاورند

فارسی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: آموزش نگاره ی 5 به کمک داستان گویی بچه ها انجام شد.دو لوحه با شعر گفته و کتاب نگارش صفحات 10 و 11 انجام شد شعر لوحه ها لوحه 9 : کاسه به دستم والا،یه کاسه و دو کاسه دستم رو خط درازه لوحه 10 : مثل یه کوه و ابرو،نوکم یه گرد کوچک یه ذره از خط بالا هستم و کوه میشم و پاهام کج روی خط زمینه است
تکلیف: دو لوحه در دفتر مشق سرمشق داده شد.انجام شود و فردا با خود داشته باشند.ممنونم

هنر اول

مدرس: خسروی چهره برق، زهره
فعالیت: با سلام.امروز به دخترهای گلم اشکال هندسی وموش دختر انیمیشن با محیط اطراف اموزش داده شد.

شطرنج

مدرس: علیزاده عطار، فتانه
فعالیت: اموزش مهره پیاده داده شد . بازی با مهره پیاده انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: دست ورزی جدول شگفت انگیز در کلاس با چینه ها انجام شد
تکلیف: تمرین جدول در دفتر داده شده،عزیزانمان حل کنند و با خود بیاورند. جدول شگفت انگیز: در ردیف و ستون تکراری نباشد و از طریق حضور و غیاب انجام شود

علوم اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: درس خوب نگاه کن،با کشیدن نقاشی گوجه فرنگی و آموزش تفاوت میوه ها و حواس پنج گانه در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: لوحه جدید و شماره 8 شعر لوحه: مثل دهان ماهی با کمر خمیده مثل ماه به روی خط نشستم. کتاب نگارش: صفحه 9 انجام شد
تکلیف: سرمشق در دفتر مشق داده شد.انجام شود و فردا همراه دخترانمان باشد.ممنونم

بازی استراتژیک

مدرس: قمری، ندا
فعالیت: آموزش و آشنایی با کاپ گیم انجام شد.با هدف کنترل شی و دستکاری ارتباط دوستی و پیوند عاطفی با همکلاسان مدنظر بازی بود . بازی دوم ترکیبی بادی پرکاشن و لیوان انجام شد . بازی سوم ، استاپ موشن هدفمند ، یعنی : کودکان حرکات را در صفحات فرضی بدن انجام میدادند .

ریاضی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: تم 1 کتاب انجام و تمام شد.دوره ی الگو با دست ورزی چینه در کلاس انجام شد. آموزش عدد 2 با شعر و نمایش بدن در کلاس انجام شد.
تکلیف: در دفتر مشق سرمشق اعداد داده شده با دقت نوشته شود.

فارسی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: آموزش نگاره 4 با مشارکت و داستان گویی دانش آموزان انجام شد.کتاب نگارش صفحه 8 انجام شد. نگاره 7 : شکل سرسره هستم یه ذره از خط زمینه بالا و سر میخورم پایین میام. کتاب کار فارسی: کتاب صفحات 8 و 9 انجام شد.
تکلیف: سرمشق لوحه 7 در دفتر مشق داده شد.دخترهای گلمان انجام دهند و فردا با خود بیاورند.ممنونم

مهارت اجتماعی

مدرس: محمدی، محدثه
فعالیت: در این جلسه بچه ها با هنجارها و ناهنجاری های رفتاری در جامعه آشنا شدند.

ریاضی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: دست ورزی الگویابی با چینه انجام شد
تکلیف: در دفتر مشق الگو یابی داده شده،انجام شود

علوم اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: کتاب دانش آموزانی که کتاب هایشان لیبل اسم،جلد داشته از دانش آموزان تحویل گرفته و در کلاس نگه‌داری می‌شود.

فارسی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: سه لوحه با شعر گفته شد.کتاب نگارش صفحات 5 و 6 و 7 نوشته شد لوحه چهارم: از بالا پایین میام و یه ذره گرد می شم و روی خط زمینه می‌شینم پنجم: از روی خط از پایین بالا میام به سمت آسمان میام ببین چقدر قشنگم لوحه ششم: از خط زمینه یه ذره شروع و گرد میشم و صاف میرم روی خط کشیده ام و بعد یه ذره گرد بالا میرم
تکلیف: سه لوحه سرمشق داده شده در دفتر نوشته شود.

قرآن اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: تمامی دانش آموزانی که کتاب قرآن به مدرسه آوردند که جلد و اسم داشتند در قفسه گذاشته شده است

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: با پولهای رایج ایرانی و ارزش هر کدام آشنا شدند .

ریاضی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: کتاب ریاضی صفحات 3 و 4 الگوها انجام شد.
تکلیف: در دفتر مشق،عدد صفر و یک سرمشق داده شد.

فارسی اول

مدرس: جورابچی، بنفشه
فعالیت: تدریس لوحه ی جدید ( یه خط صاف روی خط زمینه هستم از سمت راست و سمت چپ،یه نقطه ی کوچولو کنار من میزاری) کتاب نگارش صفحه 4 انجام شد. کتاب فارسی: نگاره 3 با داستان و نکات چراغ راهنمایی و قانون از خیابان رد شدن و خط عابر پیاده با دانش آموزان صحبت شد.
تکلیف: در دفتر مشق لوحه ی جدید سرمشق داده شده و انجام شود.فردا همراهشان باشد.

استعداد حرکتی ورزشی اول

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: تکنیک اول روبیک و گردو شکستم آموزش داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: محمدی، محدثه
فعالیت: در این جلسه بچه ها با آداب سلام و احوال پرسی آشنا شدند و با نمایش و بازی نقش ها،تمرین کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: