1401/09/05
ریاضی سوم
ریاضی، عادله
تمرین های صفحه 35 ، 36 کتاب درسی حل شد.
علوم سوم
ریاضی، عادله
ادامه درس پنجم آب ماده ای با ارزش (قسمت دوم) تدریس شد.
مطالب مهم کتاب خط کشیده شد.
صفحه 69، صفحه 71 سوال 12 ، 13 حل شود.
سواد مالی
ناطق، زهرا
درس 7 ( خدمات بانک) تدریس شد. کارتون چه وامی بهتره نمایش داده شد. قصه صوتی چطوری پول اسکیت رو جور کنم شنیده شد. فعالیت کلاسی درس 7 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
کتاب های دانش آموزان بررسی شد. لطفا تا پایان درس 7 همه ی فعالیتهای کتاب تکمیل شود . هفته آینده دوباره بررسی میشود .
زیبانویسی
عزیزیان، فرانک
حرف «و» و اتصالات آن تدریس شد.
کتاب کار صفحهی 14 و 15 در کلاس تمرین شد. تکالیف جلسهی قبل ملاحظه گردید.
لطفا شعر صفحهی 16 و 17 در کتاب تکمیل شود.
1401/09/02
علوم سوم
ریاضی، عادله
باتوجه به تدریس قسمتی از درس پنجم(آب ماده ای با ارزش) و مطالعه (آیا می دانید) صفحه 66 .تمرین های کتاب کار علوم صفحه 70 و 71 از سوال 5 تا 11 انجام شود.
نکته مهم: نیاز به حفظ کردن (آیا می دانید) نیست، فقط یک مطالعه در حد روخوانی داشته باشید.
نگارش سوم
ریاضی، عادله
صفحه 32 ، 35 ، 36 کتاب نگارش انجام شود.
1401/09/01
ریاضی سوم
ریاضی، عادله
مبحث (کیلومتر ، متر) تدریس شد.
سوال 5 ، 6 صفحه 50 کتاب کار حل شد.
صفحه 51، 52 کتاب کار حل شود.
نگارش سوم
ریاضی، عادله
صفحه 33 و 34 کتاب نگارش انجام شود.
1401/08/30
ریاضی سوم
ریاضی، عادله
تمرین های کتاب کار صفحه 50 و 52 تا سوال 6 حل شد.
فارسی سوم
ریاضی، عادله
جعبه کلمات هم معنی، مخالف، هم خانواده درس پنجم(بلدرچین و برزگر) تکمیل شد.
املا از کلمات سخت درس پنجم گفته شد.
تمرین های صفحه 41 ، 42 کتاب کار انجام شود.
1401/08/29
ریاضی سوم
ریاضی، عادله
مبحث ارزش پول تدریس شد. سوالات صفحه 34 ، 35 تا سوال 2 همراه با دانش آموزان حل شد.
تمرین های صفحه 50(سوال 1 تا 4) و 52(سوال 4 تا 8) حل شود.
فارسی سوم
ریاضی، عادله
واژه آموزی (کلمات هم نویسه و هم آوا) و بیاموز و بگو (زمان حال) درس پنجم (بلدرچین و برزگر) تدریس شد.
املا سوم
ریاضی، عادله
املا بادکنکی از کلمات سخت درس اول تا چهارم گفته شد.
مطالعات اجتماعی سوم
ریاضی، عادله
درس هشتم(چرا با هم همکاری می کنیم؟) تدریس شد.
کاربرگ 6 (تقسیم کار در خانه ی ما ) انجام شود.
قرآن سوم
ریاضی، عادله
درس دهم تا سیزدهم همراه با دانش آموزان خوانده شد.
بازی استراتژیک
اکبری، نشاط
بازی بادی پرکاشن و بدن کوبه، دانش آموزان را موظف به دست زدن می کند
و موجب تقویت قدرت درک شنیداری می شود ،انجام شد.