1402/11/30
ریاضی ششم
چگینی، احترام
صفحه 98 و99 و100 مبحث مساحت دایره تدریس شد.
صفحه 100 و 101 حل شود.
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
فایل صوتی حکایت عمر گرانمایه در کلاس پخش شد سپس باهمکاری دانشآموزان نکات دستوری و معنی متن مرور شد.
فایل صوتی درس راز زندگی در کلاس پخش شد.
دانش زبانی درس تدریس شد .
یک بار از روی راز زندگی نوشته شود.
مطالعات اجتماعی ششم
محمود زاده، لیلا
درس نوزدهم همسایگان ما تا فعالیت یک تدریس شد و دانشآموزان کاربرگ شماره بیست و سوم را پاسخ دادند.
قرآن ششم
محمود زاده، لیلا
درس سیزدهم جلسه سوم تدریس شد . فایل صوتی سوره ممتحنه جهت روانخوانی در کلاس پخش شد.
1402/11/28
ریاضی ششم
چگینی، احترام
صفحه 96و97 مبحث حجم حل شد.
صفحه 113 کتاب کار حل شود.
علوم ششم
چگینی، احترام
صفحه 86 و87 و88 کتاب کار درس 9 تدریس شد.
تمرین های صفحه 88 و89و 90تا سوال 3 حل شد.
درس 9 مطالعه شود پرسیده می شود.
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
ارمغان هفته بیست و یکم با همکاری دانش آموزان تصحیح شد.
کتاب کار درس سیزدهم با همکاری دانش آموزان تصحیح شد.
حکایت عمر گرانمایه نوشته شود.
مطالعات اجتماعی ششم
محمود زاده، لیلا
درسنامه درس دریا نعمت خدادادی مطالعه شد و دانش آموزان به سوالات مربوط به درس پاسخ دادند.
هدیههای آسمان ششم
محمود زاده، لیلا
درس پانزدهم با همکاری دانش آموزان تدریس شد.
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
تدریس درس 18 و انجام فعالیت کلاسی و نمایش انیمیشن در کلاس انجام شد.
فعالیت منزل درس 18 انجام شود.
1402/11/26
1402/11/25
ریاضی ششم
چگینی، احترام
صفحه 94 و95 مبحث حجم تدریس شد.
صفحه 96 و97 کتاب حل شود.
ارمغان 19 حل شود.
علوم ششم
چگینی، احترام
فعالیت های درس 9 سفر انرژی پاسخ داده شد.
درس9 کتاب کار تدریس شد.
ارمغان19 حل شود.
فارسی ششم
محمود زاده، لیلا
پرسش شعر شیر خدا انجام شد.
ارمغان هفته بیست و یکم ( فارسی ،اجتماعی ،هدیه های آسمانی و قرآن) با دقت پاسخ داده شود.
زیبانویسی
آقایی، مرجان
امروز در کلاس زیبانویسی نوشتن حروف( حو)( حد) تدریس و تمرین شد.
رایانه
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
پروژه ساخت ساعت عقربه دار در اسکرچ آموزش و در کلاس انجام شد.
هوش و استعداد تحلیلی
چگینی، احترام
برگزار شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
در مورد معلولیت های جسمانی و ذهنی صحبت شد و اطلاعات مربوط به برخی از شایع ترین انواع آنها بیان شد و نحوه رفتار درست بر خورد با معلولین تدریس شد و ضرورت توجه به اتیکت مربوط به تعامل با معلولین بررسی شد