1402/07/03
ریاضی چهارم
مدرس:
تقی زاده، معصومه
فعالیت:
صفحه 9 کتاب کار ریاضی حل شد.
علوم چهارم
مدرس:
تقی زاده، معصومه
تکلیف:
فردا کتاب علوم همراه آورده شود.
فارسی چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
فعالیت:
"ستایش" کتاب در کلاس خوانده و همخوانی شد و معنای کلمات و روابط میانشان در "ستایش" نوشته شد.
تکلیف:
صفحه 8 و 9 کتابکار فارسی پیشخوانی شود و جاهای خالی صفحه 8 پر شود. دانشآموزان فردا کتابکار فارسی را به همراه داشته باشند.
نگارش چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
فعالیت:
داستان " دنیای پر پیچ و خم یک نقطه" در کلاس خوانده شد.
تکلیف:
دانشآموزان با رعایت علائم نگارشی در یک یا دو بند، خلاصه داستان خوانده شده را بنویسند.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
فعالیت:
مطالعات اجتماعی سال سوم مرور شد و صفحه اول درس همسایهما تدریس شد و دانشآموزان در گروه درباره روابط با همسایهها همفکری کردند.
مهارت زندگی
مدرس:
فرهمند، الهام
فعالیت:
باسلام و تبریک سال تحصیلی جدید
درس اول مدیریت استرس با تاکید بر شناخت نشانه های بدنی استرس تدریس شد و صفحات 8و9 کتاب در کلاس انجام گردید.
تکلیف:
تکلیف ندارند لازم به ذکر است تکالیف مهارتهای زندگی نیاز به دفترجداگانه ندارند و تکالیف محوله را دانش آموزان صرفا در برگه جداگانه تحویل معلم خواهند داد.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
با عرض سلام و احترام و تبریک سال تحصیلی جدید، مفاهیم کد، الگوریتم و برنامه آموزش داده شد و توضیحاتی در رابطه با برنامه scratch یاد داده شد.
هوش و استعداد تحلیلی
مدرس:
تقی زاده، معصومه
تکلیف:
صفحه 7 کتاب هوش و استعداد تحلیلی حل شود.
1402/07/01
ریاضی چهارم
مدرس:
تقی زاده، معصومه
فعالیت:
معارفه انجام شد.
تکلیف:
از ضرب 1 تا 10 یک بار در دفتر ریاضی نوشته شود.
فارسی چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
فعالیت:
دانشآموزان روی صندلی معلم نشستند و درمورد نعمات خداوند و زیباییهای طبیعت برای کلاس صحبت کردند و اشعار امتیازی که حفظ کرده بودند را برای کلاس خواندند.
تکلیف:
کتاب فارسی، اجتماعی و نگارش برای روز دوشنبه آورده شود.
املا چهارم
مدرس:
کاوه، مطهره
فعالیت:
دانشآموزان به دو گروه تقسیم شدند تا املای سال پیش را مرور کنند.ابتدا نوایی که در کلاس پخش میشد را به دقت گوش کردند سپس طبق دستور بازی، کلمات مهم املایی را نوشتند. در هر مرحله چند نفر از دانشآموزان حذف شدند تا در نهایت برندهی مسابقه املایی مشخص شد و همهی گروه او امتیاز دریافت کردند. سپس دانشآموزان با کلمات درهمریخته روی تخته پدیدههای طبیعی را پیدا کردند و نوشته شد.
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
تدریس و یادآوری پول و گفتگوی کلاسی در مورد پول انجام شد.
تکلیف:
در صورت تمایل آلبوم پول با خلاقیت خود دانش آموزان درست شود.