فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 2

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: آشنایی با خورشید و فواید آن برای موجودات زنده ، علت پیدایش شب و روز در قالب بازی و پخش کلیپ برای دانش آموزان توضیح داده شد. فایل مربوط به این فعالیت بارگذاری شده است.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: بازی با واژه ها(یادآوری حروف چند شکلی ، حروف استثنا ) در قالب بازی (حفظ و به خاطر سپردن کلمات در مدت زمانی که به دانش آموزان مهلت داده شده به صورت مسابقه ای بین گروه ها) و حل کاربرگ جهت تقویت حافظه دیداری دانش آموزان انجام شد. فایل مربوط به این فعالیت بارگذاری شده است.

ورزش دوم

مدرس: کاظمی، محدثه
فعالیت: نرمش وگرم کردن تمرین ریتمیک روی موزیک سرد کردن و انجام حرکات کششی تمرین برای انعطاف و 180 زدن تمرین شد.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: الگوی هندسی و عددی( کشف رابطه ی بین عدد ها و اشکال هندسی با توجه به الگوی داده شده ) توسط دانش آموزان به صورت گروهی انجام شد.

زنگ تفریح

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: بشمار و بدوز (آموزش نحوه صحیح گرفتن سوزن و الگوی دوخت) (دوخت نیمی از الگو طرح لاله) باهدف تقویت مهارت دست ورزی توسط دانش آموزان انجام شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: دانشمند کوچک (ساخت چرخه آب به صورت گروهی انجام شد. کلیپ و شعر مربوط به چرخه آب پخش شد. نحوه تشکیل چرخه آب در طبیعت برای دانش آموزان توضیح داده شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: بازی با واژه ها(ساخت جمله با استفاده از کلمه ها به صورت تصادفی) توسط دانش آموزان به صورت گروهی انجام شد. فایل مربوط به این فعالیت بارگذاری شده است.

زنگ تفریح

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: اردوی رویا پارک دانش آموزان برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: بازی با واژه ها(مرور نشانه ها ، ساخت جمله با کلمه های مختلف، هماهنگی بین دست و چشم) در قالب بازی به صورت گروهی انجام شد. فایل مربوط به این فعالیت بارگذاری شده است.

ورزش دوم

مدرس: کاظمی، محدثه
فعالیت: نرمش و گرم کردن _تکرار و تمرین زنجیره حرکتی_تمرین ریتمیک روی موزیک _سرد کردن انجام شد.

پرتال هوش

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: نیمه گمشده (تقارن در اشکال هندسی ، نقاشی اشکال متقارن) به صورت بازی در گروه ها انجام شد. فایل مربوط به این فعالیت بارگذاری شده است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: