1403/07/09
ریاضی دوم
عمارلو، زهرا
صفحه 10 کتاب ریاضی که مربوط به روش های مختلف جمع و تفریق ( استفاده از انگشت، چوب خط، محور، رسم شکل ، رنگ کردن شکل ) است ،در کلاس حل شد .
تمرین های تکمیلی مبحث جمع و تفریق در کلاس انجام شد .
صفحه 19 کتاب کار ریاضی در منزل تکمیل شود.
تمرین صفحه 15 کتاب کار ریاضی ( فعالیت عملکردی ) در طول هفته انجام شود .
فارسی دوم
عمارلو، زهرا
بخش واژه سازی و بیاموز و بگو ( صفحه 7و 8 ) به همراه ابزار آموزشی و شعر در کلاس تدریس شد .
بخش حالا تو بگو ( صفحه 7و8) با مشارکت دانش آموزان در کلاس تکمیل شد .
دختران عزیزم روخوانی از درس اول و بخش ستایش فراموش نشود.
نگارش دوم
عمارلو، زهرا
تمرین شماره 2 و 3 ( مربوط به بخش واژه آموزی ) و تمرین شماره ی 4 صفحه ی 15 در کلاس تکمیل شد .
تمرینات صفحه 13 ، تمرین شماره 1 صفحه 15 ،تمرین شماره 1 و2 و 4 صفحه 16 کتاب نگارش حل شود .
املا دوم
عمارلو، زهرا
دختر قشنگم چند خط از درس اول و ستایش به یکی از اعضای خانواده ات املا بگو و آن را تصحیح کن .
متن اطلاعاتی دوم
عمارلو، زهرا
دانش آموزان عزیز ، حتما هرروز دفتر تکلیف را به همراه داشته باشید .
زیبانویسی
شایسته، محبوبه
فعالیت
نحوه صحیح گرفتن مداد در دست یادآوری شد. .خط زمینه تدریس شد .حرف الف تدریس شد
هوش و ریاضی
عمارلو، زهرا
طرح سنجش تشخیصی فارسی برگزار شد .
شطرنج
علیزاده عطار، فتانه
اموزش مهره پیاده داده شد .
بازی با مهره پیاده انجام شد.
1403/07/08
ریاضی دوم
عمارلو، زهرا
تمرین های مربوط ساخت اعداد دورقمی با کارت و رقم برای تثبیت یادگیری در دفتریادداشت و حل شد .
قسمت الگویابی صفحه 7 ریاضی تکمیل شد .
صفحه 8 ریاضی با هدف آموزش راهبرد رسم شکل برای حل مسئله آموزش داده شد و تمرین های مربوط به این صفحه در کلاس حل شد .
مشابه تمرین های داده شده در کلاس( که در دفتر یادداشت شد ) ، سه سوال در دفتر بنویسید و حل کنید .
علوم دوم
عمارلو، زهرا
درس اول «زنگ علوم» با موضوع «مشاهده با حواس پنجگانه و اهمیت یادداشت برداری» به صورت کامل تدریس و نکات مهم کتاب درسی خط کشیده شد. فعالیت های کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
صفحه 8 و 9 کتاب کار علوم تدریس شد .
و تمرین های مربوط به فعالیت کلاسی 1 و 2 و تمرین ( صفحه 10 و11و 12 ) در کلاس حل شد .
فارسی دوم
عمارلو، زهرا
دختر های گلم روخوانی درس اول فارسی و ستایش فراموش نشود.
املا دوم
عمارلو، زهرا
املای خلاق ( هر دانش آموز در جایگاه معلم قرار گرفت و به دانش آموزان دیگر املا گفت . در آخر املای گفته شده توسط خود دانش آموزان و با نظارت معلم تصحیح شد )
هدف : تقویت روخوانی وتلفظ صحیح کلمات ، تقویت حافظه دیداری و شنیداری و درست نویسی کلمات .
اعتماد به نفس
ورزش دوم
عابدین، مهری
اجرای صحیح ایستادن،راه رفتن و دویدن،بازی عموزنجیر باف آموزش داده شد.
لطفا دانش آموزان هر جلسه با کتونی ورزشی، طناب مخصوص همراه خود داشته باشند.باتشکر
زیبانویسی
شایسته، محبوبه
نحوه صحیح گرفتن مداد در دست یادآوری شد. .خط زمینه تدریس شد .تعیین سطح درس زیبا نویسی انجام شد.
1403/07/07
ریاضی دوم
عمارلو، زهرا
مبحث ساخت اعداد دو رقمی با کارت و رقم به همراه استفاده از کارت اعداد و انجام دست ورزی به دختران عزیزم آموزش داده شد .
فعالیت آخر صفحه 5 ( ساخت اعداد دو رقمی با کارت ) و فعالیت صفحه 6 کتاب ریاضی ( یادآوری دسته بندی شکل ها و قرار دادن در جدول ارزش مکانی و ساخت اعداد دو رقمی با رقم ) در کلاس حل شد .
تمرین های صفحه 18 کتاب کار ریاضی در کلاس حل شد .
دخترهای قشنگم تمرین شماره 1 ،2و 3 صفحه 7 در منزل حل شود.
علوم دوم
عمارلو، زهرا
سنجش گونیا مربوط به درس علوم برگزار گردید .
نگارش دوم
عمارلو، زهرا
صفحه 11 و 12 کتاب نگارش در منزل حل شود .
هدیههای آسمان دوم
عمارلو، زهرا
درس اول هدیه های خدا تدریس و با مشارکت دانش آموزان به سوالات پاسخ داده شد.
دختران عزیزم درس اول (هدیه های خدا ) در منزل روخوانی و مطالعه شود.
یک نقاشی از (نعمت هایی که خدا به ما داده است. ) در برگه ی A4 بکشید و برای روز چهارشنبه مورخ 01/12 همراه خود بیاورید.
متن اطلاعاتی دوم
عمارلو، زهرا
والدین گرامی : لطفاً دانش آموزان در روزهایی که در برنامه هفتگی کتاب فارسی ذکر شده است ، کتاب نگارش را با کتاب فارسی همراه خود بیاورند.
هنر دوم
خسروی چهره برق، زهره
با سلام.امروز به دخترهای گلم زرافه انیمیشنی همراه محیط اطراف اموزش داده شد.
بازی استراتژیک
قمری، ندا
جلسه ی اول : معارفه و آشنایی با اهداف کلاس و آموزش بادی پرکاشن جدید و انجام آن با موزیک.
بازی دوم هم بادی پرکاشن انجام شد .
1403/07/04
ریاضی دوم
عمارلو، زهرا
فعالیت و کار در کلاس صفحه 5 کتاب درسی ریاضی (با هدف آشنایی و یادآوری دسته های ده تایی ، یکی و شمارش )همراه با دست ورزی و با مشارکت دانش آموزان حل شد. فایل مربوط به این فعالیت بارگذاری شده است.
کتاب کار ریاضی صفحه 13 و 14 کامل حل شود .
علوم دوم
عمارلو، زهرا
تدریس درس اول کتاب علوم (زنگ علوم) به روش کاوشگری انجام شد. دانش آموزان به همراه دفترچه یادداشت به حیاط مدرسه رفتند واطلاعاتی که از مشاهدات خود با کمک استفاده از حواس پنجگانه ( بینایی ، بویایی، شنوایی ، لامسه ، چشایی) بدست آوردند در دفترچه یادداشت خود نوشتند و یادداشت های خود را درکلاس خواندند .
توانایی یادداشت کردن مشاهدات از مراحل مهم تحقیق و پژوهش به روش دانشمندان است .
فایل مربوط به این فعالیت بار گذاری شده است .
فارسی دوم
عمارلو، زهرا
روخوانی درس اول در کلاس تمرین شد . قسمت نگاه کن و بگو و بخش درک مطلب (درست و نادرست ) در کلاس تدریس شد .
کلمات دارای ارزش املایی بخش ستایش و درس اول با مداد رنگی( هرکلمه یک رنگ ) در دفتر تکلیف نوشته شوند .
نگارش دوم
عمارلو، زهرا
تمرین های بخش یاد آوری کتاب نگارش ( صفحه 9 و 10) حل شود .
املا دوم
عمارلو، زهرا
املای خلاق (املای هدبندی ) به این صورت که هر دانش آموز باید با راهنمایی های بقیه دانش آموزان کلمه ای را که مانند هدبند روی پیشانی خود قرار داده ، حدس بزند . جهت تقویت حافظه دیداری ، و مهارت های توصیفی و استدلالی دانش آموزان و همچنین آشنایی با شکل صحیح کلمات انجام شد . از کلمات مهم بخش ستایش و درس اول فارسی ( کتابخانه ی کلاس ما ) در بازی املایی استفاده شد .
متن اطلاعاتی دوم
عمارلو، زهرا
سواد مالی
زمانی، زهرا
با انواع پولهای رایج ایرانی و تفاوت ریال و تومان آشنا شدند.
مهارت اجتماعی
محمدی، محدثه
در این جلسه بچه ها با هنجار های اجتماعی و رفتار های مثبت و منفی در جامعه آشنا شدند.
1403/07/03
ریاضی دوم
عمارلو، زهرا
صفحه ی 8 و 9 کتاب کار ریاضی در کلاس تدریس شد . و صفحه ی 10 تا 12 در کلاس حل شد .
فارسی دوم
عمارلو، زهرا
کلمات مهم با ارزش املایی قسمت ستایش گفته شد . کلیپ موسیقی جهت ایجاد انگیزه برای درس اول فارسی در کلاس پخش شد و روخوانی از درس جدید انجام شد . کلمات مهم با ارزش املایی درس اول گفته شد .
روخوانی ستایش و درس اول تمرین شود .
قرآن دوم
عمارلو، زهرا
کتاب قرآن تا صفحه 6 در کلاس تدریس شد .
تا جایی که تدریس شده در منزل تمرین شود .
استعداد حرکتی ورزشی دوم
عابدین، مهری
تکنیک اول روبیک و گردو شکستم آموزش داده شد.
مهارت زندگی
محمدی، محدثه
در این جلسه بچه ها با مهارت همدلی آشنا شدند،مفهوم همدلی را یاد گرفتند و با تمرین در موقعیت های مختلف مفهوم کمک کردن،مسئولیت پذیری یاد گرفتند