فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: Basic 12

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحه 12 و 13 از کتاب pencil control در کلاس انجام شد و دانش اموزان stay in path skills را فراگرفتند. مرور unit 9 از کتاب picture dictionary انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: دانش آموزان فیلم اعداد 1 تا 3 را مشاهده کردند . دانش آموزان نحوه نوشتن اعداد 1 تا 3 را مشاهده کردند. دانش آموزان توسط نخ اعداد را نوشتند.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: کتاب pencil control تا صفحه 11 برای تقویت فعالیت stay in path در کلاس انجام شد. شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد. فعالیت های stay in path و Tracing در کلاس انجام شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: دانش آموزان فیلمی درباره living things و non living things مشاهده کردند . دانش آموزان توانستند اشیا زنده و غیر زنده را از یکدیگر تشخیص دهند و داخل جدول کتاب نقاشی بکشند.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد. صفحه 8 و 9 کتاب pencil control در کلاس انجام شد و دانش آموزان حرکت با مداد در یک مسیر را آموختند.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد. صفحه 6 و 7 کتاب pencil control در کلاس انجام شد و دانش آموزان حرکت با مداد در یک مسیر را آموختند. درس 9 از کتاب picture dictionary تدریس شد (colors and painting objects). حرف Ii تدریس شد و شعر آن همخوانی شد.
تکلیف: لطفاً ویدیو های ارسال شده در گروه ایتا مشاهده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: با دانش آموزان تعداد تخم مرغ های موجود در لانه پرنده ( پاورپوینت ) آشنا شدیم . نحوه نوشتن اعداد 1 تا 3 را تمرین کردیم . شعر اعداد 1 تا 3 را همخوانی کردیم . How many eggs? 1/2/3 eggs

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: فعالیت دست ورزی ضمن تقویت انگشتان و تمرکز انجام شد. شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حسینی، حنانه سادات
فعالیت: دانش آموزان فیلمی درباره non living things مشاهده کردند. دانش آموزان living things و non living things را در کلاس پیدا کردند و نمایش دادند. دانش آموزان از ورک شیت اشیا زنده و غیر زنده را تشخیص دادند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: