1402/09/05
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
صفحه 12 و 13 از کتاب pencil control در کلاس انجام شد و دانش اموزان stay in path skills را فراگرفتند.
مرور unit 9 از کتاب picture dictionary انجام شد.
ریاضی به زبان انگلیسی
حسینی، حنانه سادات
دانش آموزان فیلم اعداد 1 تا 3 را مشاهده کردند .
دانش آموزان نحوه نوشتن اعداد 1 تا 3 را مشاهده کردند.
دانش آموزان توسط نخ اعداد را نوشتند.
1402/09/04
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
کتاب pencil control تا صفحه 11 برای تقویت فعالیت stay in path در کلاس انجام شد.
شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد.
فعالیت های stay in path و Tracing در کلاس انجام شد
علوم به زبان انگلیسی
حسینی، حنانه سادات
دانش آموزان فیلمی درباره living things و non living things مشاهده کردند .
دانش آموزان توانستند اشیا زنده و غیر زنده را از یکدیگر تشخیص دهند و داخل جدول کتاب نقاشی بکشند.
1402/09/01
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد. صفحه 8 و 9 کتاب pencil control در کلاس انجام شد و دانش آموزان حرکت با مداد در یک مسیر را آموختند.
1402/08/30
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد.
صفحه 6 و 7 کتاب pencil control در کلاس انجام شد و دانش آموزان حرکت با مداد در یک مسیر را آموختند.
درس 9 از کتاب picture dictionary تدریس شد (colors and painting objects).
حرف Ii تدریس شد و شعر آن همخوانی شد.
لطفاً ویدیو های ارسال شده در گروه ایتا مشاهده شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
حسینی، حنانه سادات
با دانش آموزان تعداد تخم مرغ های موجود در لانه پرنده ( پاورپوینت ) آشنا شدیم .
نحوه نوشتن اعداد 1 تا 3 را تمرین کردیم .
شعر اعداد 1 تا 3 را همخوانی کردیم .
How many eggs?
1/2/3 eggs
1402/08/29
زبان انگلیسی
گندمی، آیدا
فعالیت دست ورزی ضمن تقویت انگشتان و تمرکز انجام شد.
شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد.
علوم به زبان انگلیسی
حسینی، حنانه سادات
دانش آموزان فیلمی درباره non living things مشاهده کردند.
دانش آموزان living things و non living things را در کلاس پیدا کردند و نمایش دادند.
دانش آموزان از ورک شیت اشیا زنده و غیر زنده را تشخیص دادند .