1402/09/05
زبان انگلیسی
مدرس:
گندمی، آیدا
فعالیت:
صفحه 12 و 13 از کتاب pencil control در کلاس انجام شد و دانش اموزان stay in path skills را فراگرفتند.
مرور unit 9 از کتاب picture dictionary انجام شد.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
دانش آموزان فیلم اعداد 1 تا 3 را مشاهده کردند .
دانش آموزان نحوه نوشتن اعداد 1 تا 3 را مشاهده کردند.
دانش آموزان توسط نخ اعداد را نوشتند.
1402/09/04
زبان انگلیسی
مدرس:
گندمی، آیدا
فعالیت:
کتاب pencil control تا صفحه 11 برای تقویت فعالیت stay in path در کلاس انجام شد.
شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد.
فعالیت های stay in path و Tracing در کلاس انجام شد
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
دانش آموزان فیلمی درباره living things و non living things مشاهده کردند .
دانش آموزان توانستند اشیا زنده و غیر زنده را از یکدیگر تشخیص دهند و داخل جدول کتاب نقاشی بکشند.
1402/09/01
زبان انگلیسی
مدرس:
گندمی، آیدا
فعالیت:
شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد. صفحه 8 و 9 کتاب pencil control در کلاس انجام شد و دانش آموزان حرکت با مداد در یک مسیر را آموختند.
1402/08/30
زبان انگلیسی
مدرس:
گندمی، آیدا
فعالیت:
شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد.
صفحه 6 و 7 کتاب pencil control در کلاس انجام شد و دانش آموزان حرکت با مداد در یک مسیر را آموختند.
درس 9 از کتاب picture dictionary تدریس شد (colors and painting objects).
حرف Ii تدریس شد و شعر آن همخوانی شد.
تکلیف:
لطفاً ویدیو های ارسال شده در گروه ایتا مشاهده شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
با دانش آموزان تعداد تخم مرغ های موجود در لانه پرنده ( پاورپوینت ) آشنا شدیم .
نحوه نوشتن اعداد 1 تا 3 را تمرین کردیم .
شعر اعداد 1 تا 3 را همخوانی کردیم .
How many eggs?
1/2/3 eggs
1402/08/29
زبان انگلیسی
مدرس:
گندمی، آیدا
فعالیت:
فعالیت دست ورزی ضمن تقویت انگشتان و تمرکز انجام شد.
شعر wind the bobbin up در کلاس همخوانی شد.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
حسینی، حنانه سادات
فعالیت:
دانش آموزان فیلمی درباره non living things مشاهده کردند.
دانش آموزان living things و non living things را در کلاس پیدا کردند و نمایش دادند.
دانش آموزان از ورک شیت اشیا زنده و غیر زنده را تشخیص دادند .