فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: Starters 15

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحه 18 ODI BOOK (Reading) تدریس شد و Mini project صفحه 18 در note book انجام شد.
تکلیف: صفحه 16 activity book انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحه 30 کتاب،مبحث Comparing numbers تدریس شد. Target structure: Greater than/less than/equals to صفحه 30 کتاب در کلاس کامل شد.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحه 17 از کتاب ODI مربوط به مبحث musical instruments تدریس شد. Target vocabularies: Drum/piano/violin/guitar Dictation کلمات فوق کار شد. صفحه 17 کتاب کامل شد.
تکلیف: صفحه 15 از کتاب activity book برای فردا انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحه 16 از کتاب ODI مربوط به مرور sound,name, action, letter formation,vocabs, blendings حروف Aa/Ss/Pp/Tt تدریس شد.
تکلیف: Activity book تا صفحه 14 کامل شود. کسانی که سرمشق های داده شده در notebook خود را انجام نداده اند،برای فردا کامل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: صفحه 30 مربوط به life cycle of chicken تدریس شد Target structure: First is egg Second is egg hatching Third is chick Fourth is chicken

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: مباحث Dictation و کلمات classroom objects و classroom language مرور شد. صفحه 15 کتاب ODI مربوط به writing a shopping list تدریس شد.
تکلیف: صفحه 13 کتاب activity book انجام شود(دانش آموزان باید با نگاه کردن به عکس بالای صفحه،shopping list خود را بنویسند) سرمشق های داده شده در دفتر(colours و Numbers)کامل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: Review مبحث ordinal numbers انجام شد. صفحات 28 و 29 تدریس شد. Target language: ?Where is ..... In the queue ?What is between (table) and (chair) صفحه 27 تا 29 کتاب در کلاس انجام و چک شد.

زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: Review مباحث classroom language و these/those انجام شد صفحه 15 از کتاب ODI مبحث story تدریس شد و roleplay در کلاس انجام شد.
تکلیف: Activity book تا صفحه 12 انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: گندمی، آیدا
فعالیت: مباحث light sources و Shadows و living and non-living و Seven life processes مرور شد. تا صفحه 29 کتاب کامل شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: