1404/08/28
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 50 با پرسش کلاسی پاسخ داده شد.
مباحث ( ساعت ، دقیقه ، تقریب ، گسترده نویسی و جمع و تفریق فرایندی ) رفع اشکال و تکرارو تمرین شد .
تکلیف:
ارمغان شماره ی 9 پاسخ داده شود .
جمع و تفریق فرایندی تکرارو تمرین شود.
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس پنج ( پیام رمز را پیدا کن _ 1 ) در کتاب علوم تدریس ، آزمایش های آن انجام و کتاب کار علوم تکمیل شد .
دانه ی لوبیا توسط عزیزانم کاشته شد.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
تکلیف:
روانخوانی و املا از درس کوشا و نوشا ( کلمات مهم املایی )
فراموش نشود.
1404/08/27
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی درس توسط دخترانم انجام شد .
واژه سازی تدریس و حالا تو بگو نوشته شد .
( کلمه ی مشترک )
تکلیف:
املا از درس فراموش نشود .
زیر کلمات مهم املایی ( از نظر خودت ) در کتاب فارسی خط بکش و با پنج مورد از آنها در دفترت 5 جمله ی زیبا بنویس.
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب نگارش تا پایان صفحه ی 41 پاسخ داده شد .
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
سربرگ ها در نوار ریبون و تایپ حروف ش و ک در نرم افزار ورد آموزش داده شد.
هوش و ریاضی
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
قسمتی از کتاب کار هوش پاسخ داده شد .
شطرنج
مدرس:
نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت:
حل دفتر تمرین حرکت مهره و تشخیص زیر ضرب بودن یا نبودن مهره
پرسش از حرکت اسب روی تابلو شطرنج
تکلیف:
دفتر تمرین تا جایی که حل شده تکمیل شود ممنون
لطفا بازی شطرنج در منزل انجام شود
1404/08/26
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
تکلیف:
جمع و تفریق با استفاده از جدول صدتایی تمرین شود .
گسترده ی ( باز شده ) عددهای زیر را بنویسید.
58 ، 67 ، 36 ، 15 ، 99 ، 12 و 43
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب کار علوم تا پایان صفحه ی 43 با پرسش کلاسی پاسخ داده شد.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
تکلیف:
روانخوانی و املا از درس کوشا و نوشا فراموش نشود.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس هشتم ( جشن میلاد ) تدریس و فعالیت های آن در کلاس پاسخ داده شد.
نمایش داستان یار مهربان در کلاس اجرا شد .
سواد مالی
مدرس:
رمضان محلی، آسیه
فعالیت:
فعالیت و پرسش کلاسی در کلاس انجام شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس، داستانی آموزنده درباره بهداشت دهان و دندان برای دانشآموزان بیان شد. در خلال این داستان، به کودکان آموزش داده شد که روزی دو بار یکبار پیش از خواب شب و یکبار پس از بیدار شدن در صبح مسواک بزنند. همچنین درباره پیامدهای مثبت مسواکزدن و اهمیت آن در حفظ سلامت دندانها توضیحات لازم ارائه گردید.
تکلیف:
دانشآموزانی که بهدلیل غیبت در جلسات مهارتهای زندگی حضور نداشتهاند، در صورتی که فعالیتها و تکالیف مربوطه به درس را تکمیل نکردهاند، امروز در منزل آنها را کامل نمایند و فردا به همراه خود به مدرسه بیاورند.
آزمایشگاه
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
آزمایش های مربوط به درس پنجم انجام شد .
1404/08/25
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
علوم پرسش کلاسی شد .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی درس توسط دخترانم انجام شد.
جمع بستن کلمه با ( نشانه ها) با کشیدن نقاشی رفع اشکال شد.
املا بصورت خلاق گرفته شد .
تکلیف:
یک املای خلاق از درس کوشا و نوشا نوشته شود .
قرآن دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
قرآن تا پایان صفحه ی 25 روانخوانی و پرسیده شد .
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
گنجینه ی شماره ی چهار ( نقشه ی گنج )
بصورت داستان گویی خوانده و به سوالات آن پاسخ داده شد .
هنر دوم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
جلسه دوم کار با خمیر سفال: موشهای خیالانگیز
در دومین جلسهی کار با خمیر سفال، بچهها با دستهای کوچکشون دنیایی از خیال ساختند؛
خمیر سفال، فقط یک ماده نیست؛
یه بومه برای تخیل، یه فرصت برای لمس شکل دادن به فکرها.
با هر فشار انگشت، با هر خمکردن و تراشیدن، بچهها به دنیای هنر نزدیکتر شدند.
1404/08/24
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه ی 45 پاسخ داده شد .
جمع و تفریق با استفاده از جدول صدتایی رفع اشکال شد .
جمع و تفریق فرایندی رفع اشکال شد.
مبحث گسترده نویسی آموزش داده شد .
تکلیف:
با استفاده از جدول صدتایی به صورت شفاهی جمع و تفریق اعداد دو رقمی تکرارو تمرین شود.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
درس کوشا و نوشا تدریس شد .
تشخیص علائم نگارشی در جمله رفع اشکال و پرسش کلاسی شد . فعالیت های کتاب کار فارسی مربوط به درس چوپان درست کار با پرسش کلاسی پاسخ داده شد.
تکلیف:
4 مرتبه از روی درس روانخوانی شود.
با پنج کلمه ی جدید درس 5 جمله ی زیبا نوشته شود.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف لام و اتصالاتش، اموزش داده شد. کتاب خطاطشو، صفحات 22 و 23 نوشته شد. تکالیف تصحیح شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم.بازی امروز بدین صورت است که دانشآموزان در یک فعالیت ریتمیک و گروهی با نام «ضربآهنگ پنجضربی» شرکت کردند. در این بازی، بچهها با شمارش 1-2 / 1-2-3، ابتدا دو ضرب را با پای راست و چپ اجرا کردند و سپس سه ضرب بعدی را با کاغذی که در دست راست داشتند روی کاغذ با دست دیگر نواختند. ترکیب این ضربها صدای منظم و زیبایی ایجاد کرد و بچهها با انرژی زیاد همراه با آهنگ آن را تکرار کردند فعالیت از حالت صف شروع شد، سپس به شکل «قطار حرکتی» ادامه یافت و در پایان در قالب یک دایره گروهی اجرا شد تا هماهنگی و مشارکت بیشتر شود. اهداف آموزشی:تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی (پای راست/چپ + ضرب دستی). تمرین توجه، دقت شنیداری و شمارش. افزایش هماهنگی چشم-دست و مهارتهای حرکتی درشت و ظریف. تقویت همکاری گروهی و پیروی از الگو. تقویت اعتمادبهنفس، جرأت ابراز و شادی جمعی. آشنایی با الگوهای موسیقایی ساده برای رشد هوش موسیقایی.