1404/09/05
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 43 پاسخ داده شد .
ممنون از همکاری گل های زیبای کلاس آفتابگردان دو
خدا قوت
تکلیف:
تمام فعالیت های خواسته شده تا پایان صفحه ی 43 انجام شود.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی درس توسط دخترانم انجام شد.
تکلیف:
ارمغان شماره ی 10 پاسخ داده شود .
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب نگارش تا پایان صفحه ی 44 توسط دخترانم مورد بررسی قرار گرفت.
تکلیف:
درصورت پاسخ ندادن به سوالات تا پایان صفحه ی 44 تکمیل شود .
ورزش دوم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، ورزش مجازی به صورت ،حرکات کششی،انعطافی، جنبشی،قدرتی صورت گرفت،بازی های شاد و مفرح مجازی که زمینه ،شادی و دقت،سرعت العمل هماهنگی عصب ,عضله برای تمامی دانش آموزان محیا نموده بود به اتمام رسید.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف ف و اتصالاتش، اموزش داده شد.
تکلیف:
کتاب خطاطشو، صفحات 26 و 27 نوشته شود.
1404/09/04
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 40 کتاب ریاضی توسط دخترانم پاسخ داده شد
مسابقه ی خانم و آقای ریاضی شماره ی پنج برگزار شد.
تکلیف:
چند شکل هندسی به دلخواه کشیده تعدادگوشه و ضلع های آنها را مشخص کرده و بنویسید .
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
قسمت اول پیام رمز را پیدا کن 2 تدریس شد .
تکلیف:
کشیدن نقاشی چراغ راهنمایی و رانندگی فراموش نشود.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
فارسی درس هفت تدریس و درست و نادرست آن مشخص شد ، دخترانم برای علامت های نگارشی ( علامت تعجب ! و علامت سوال ) جملات زیبا ساختند.
تکلیف:
کلمات مهم املایی درس مشخص و نوشته شود و با پنج مورد از آنها جملات تعجبی زیبا نوشته شود.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
ابزارهای text box، word art و تایپ حروف ا، آ و ل در نرم افزار ورد آموزش داده شد.
شطرنج
مدرس:
نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت:
گرفتن ستاره با محاسبه کمترین تعداد حرکات و اموزش نامگذاری خانه ها
تکلیف:
لطفا بازی شطرنج در منزل انجام شود و دفتر تمرین تا ص16 تکمیل شودممنون
1404/09/02
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تا پایان سوال 7 صفحه ی 57 پاسخ داده شد .
تفاوت و شباهت در اشکال هندسی تدریس و صفحه ی 39 در کتاب ریاضی پاسخ داده شد.
دست ورزی اشکال هندسی انجام شد .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی درس توسط دخترانم انجام شد.
تکلیف:
یک نامه برای حضرت فاطمه نوشته شود.
املا دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
املا از درس کوشا و نوشا و چوپان درست کار گرفته شد.
قرآن دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
انواع تنوین تدریس شد .
تا پایان صفحه ی 31 روانخوانی شد.
داستان سوره ی فلق و ناس با روش داستان گویی گفته شد .
هنر دوم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
رنگآمیزی با رنگ اکرلیک؛ جانبخشی به آثار سفالی
پس از ساخت شکلهای خمیری، بچهها با رنگهای شاد و زندهی اکرلیک، به آثارشون روح بخشیدن. رنگها روی سفالها نشستند و هر اثر به یک دنیای کوچک و رنگارنگ تبدیل شد.
تکلیف:
در صورت تمایل با خمیر سفال حلزون که آموزش داده شد درست کنند و جلسه آینده همراه خود بیاورند .
1404/09/01
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
مبحث ضلع و گوشه تدریس و فعالیت صفحه ی 38 پاسخ داده شد .
تکلیف:
با استفاده از خط کش شابلون دار و رسم اشکال هندسی یک نقاشی زیبا بکشید.
اشکال هندسی خواسته شده برای فردا آورده شود.
( مربع ، مثلث ، دایره و مستطیل )
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
بیاموز و بگو درس کوشا و نوشا تدریس
حکایت ( خوش اخلاقی ) روانخوانی و درک مطلب آن پاسخ داده شد.
تکلیف:
املا از درس فراموش نشود .
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف س و اتصالاتش، اموزش داده شد. تکالیف تصحیح شد. کتاب خطاطشو، صفحات 24 و 25 نوشته شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم. نام بازی امروز : چرخش کیسهها نوع فعالیت: گروهی، حرکتی - ریتمیک. در این فعالیت، حلقههای چابکی به صورت دایرهای روی زمین چیده میشود و دانشآموزان دور حلقهها میایستند. بازی بهصورت کاملاً گروهی انجام شده و جهت حرکت، مطابق با آهنگ، به سمت راست است. دانشآموزان همراه با پخش موسیقی، به ترتیب شمارهها تا 8 حرکت انجام میدهند:شماره 1 تا 6: اجرای ضرب پا (ریتمیک و هماهنگ با موسیقی) شماره 7: پرتاب کیسهی کوچک به سمت بالا و شماره 8: جابهجایی سریع به جایگاه دوست سمت راست و گرفتن کیسهی او. این چرخه با ریتم موسیقی چند بار تکرار میشود و بچهها باید تلاش کنند حرکات را هماهنگ، دقیق و گروهی انجام دهند. اهداف آموزشی و تربیتی بازی: تقویت هماهنگی حرکتی (چشم، دست، پا و ریتم موسیقی).افزایش دقت و تمرکز در انجام حرکات پشت سر هم.تقویت مهارتهای اجتماعی مثل همکاری، رعایت نوبت و توجه به گروه.تقویت واکنش سریع و چابکی هنگام جابهجایی.افزایش حس مسئولیتپذیری (گرفتن و تحویل صحیح کیسهها).تجربه شادی، فعالیت بدنی و مشارکت مثبت در یک گروه.