1404/09/09
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه 45 در کتاب ریاضی پاسخ داده شد .
الگوی دو مرحلهای آموزش داده شد.
تکلیف:
صفحه 69 و 70 در کتاب کار ریاضی پاسخ داده شود .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
بیاموز و بگو درس دوستان ما( این ، آن ، همین و همان ) تدریس شد . روانخوانی درس دوستان ما توسط دخترانم انجام شد .
تکلیف:
املا از درس دوستان ما فراموش نشود .
صفحه ی 52 در کتاب کار فارسی پاسخ داده شود.
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
نگارش فارسی تا پایان صفحه 47 پاسخ داده شد.
تکلیف:
کتاب نگارش تا پایان صفحه ی 47 نوشته و کامل شود .
قرآن دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
( هی و هو ) تدریس و صفحه ی 36 و قسمتی از صفحه ی 37 در کتاب قرآن به صورت بخش بخش روانخوانی شد.
تکلیف:
سوره توحید حفظ شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
طاهری، ملیکا
فعالیت:
با سلام و احترام،
امروز در کلاس درباره تفاوتهای فرهنگی در شهرها و کشورهای مختلف گفتگو شد. در این راستا، موضوعاتی همچون نوع پوشش، شیوههای غذایی، زبان و سایر ویژگیهای فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت. دانشآموزان نیز با طرح دیدگاههای خود، در بحث مشارکت فعال داشتند.
تکلیف:
از دانشآموزان خواسته شد تا موضوعات مربوط به فرهنگها و آداب و رسوم شهرها و کشورها را با خانواده خود در میان بگذارند و آنچه امروز در کلاس آموختهاند برای آنان توضیح دهند.
1404/09/08
فعالیت:
دانشآموزان عزیز
لطفاً عکس تکالیف خود را در پرتال بارگذاری کنید تا توسط معلم مربوطه بررسی شود.
با تشکر
معاونت آموزش
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
ریاضی مبحث درک روابط بین شکلهای هندسی با مثالهای متفاوت تدریس و توسط دخترانم به مثالها پاسخ صحیح داده شد صفحه 44 با روش الگویابی پاسخ داده شد دخترانم رابطه بین شکلها وعددها را کشف کردند. ( الگوها به صورت عددی و هندسی ) می باشند.
مبحث دقیقه و ساعت رفع اشکال شد.
تکلیف:
صفحه 63 64 و 65 کتاب کار ریاضی پاسخ داده شود.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه 44 کتاب (درست نادرست ، گوش کن بگو) توسط دخترانم انجام واژه سازی (کی چی میفروشد ، کی چی میسازد ) با اضافه کردن واژه ی فروش و ساز تدریس شد .حالا تو بگو توسط دخترانم پاسخ داده شد.
تکلیف:
واژه سازی صفحه ی 44 تکرار و تمرین شود .
صفحه ی 50 و 51 در کتاب کار فارسی پاسخ داده شود .
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
دخترانم در درس 9 هدیههای آسمانی با اهل بیت پیامبر آشنا شدند.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم. در کلاس امروز، سه بازی حرکتی-آموزشی اجرا شد: بازی اول: بچه ها با شنیدن جملات شعرگونه، حالت خود را تشخیص داده و حرکت مناسب را انجام دادند. بازی دوم: فلشکارتهای رنگی جوجه نمایش داده شد و هر رنگ نشاندهندهی یک حرکت مشخص بود که بچه ها اجرا کردند. بازی سوم: همراه با آهنگ حرکات ورزشی ساده انجام شد و سپس بچه ها شکلهای نشان دادهشده روی فلشکارتها را با بدن خود بازسازی کردند. اهداف آموزشی: تقویت مهارتهای شنیداری و دیداری. افزایش دقت، تمرکز و سرعت واکنش. بهبود هماهنگی بین ذهن و حرکت. تشخیص و تطبیق رنگ و دستور با حرکت. آشنایی با احساسات و نیازهای فردی. مشارکت فعال در فعالیتهای گروهی آنلاین
1404/09/05
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب ریاضی تا پایان صفحه ی 43 پاسخ داده شد .
ممنون از همکاری گل های زیبای کلاس آفتابگردان دو
خدا قوت
تکلیف:
تمام فعالیت های خواسته شده تا پایان صفحه ی 43 انجام شود.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی درس توسط دخترانم انجام شد.
تکلیف:
ارمغان شماره ی 10 پاسخ داده شود .
نگارش دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب نگارش تا پایان صفحه ی 44 توسط دخترانم مورد بررسی قرار گرفت.
تکلیف:
درصورت پاسخ ندادن به سوالات تا پایان صفحه ی 44 تکمیل شود .
ورزش دوم
مدرس:
اسدی، محبوبه
فعالیت:
جهت اطلاع اولیای عزیز، ورزش مجازی به صورت ،حرکات کششی،انعطافی، جنبشی،قدرتی صورت گرفت،بازی های شاد و مفرح مجازی که زمینه ،شادی و دقت،سرعت العمل هماهنگی عصب ,عضله برای تمامی دانش آموزان محیا نموده بود به اتمام رسید.
زیبانویسی
مدرس:
مصطفوی، منیره
فعالیت:
حرف ف و اتصالاتش، اموزش داده شد.
تکلیف:
کتاب خطاطشو، صفحات 26 و 27 نوشته شود.
1404/09/04
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 40 کتاب ریاضی توسط دخترانم پاسخ داده شد
مسابقه ی خانم و آقای ریاضی شماره ی پنج برگزار شد.
تکلیف:
چند شکل هندسی به دلخواه کشیده تعدادگوشه و ضلع های آنها را مشخص کرده و بنویسید .
علوم دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
قسمت اول پیام رمز را پیدا کن 2 تدریس شد .
تکلیف:
کشیدن نقاشی چراغ راهنمایی و رانندگی فراموش نشود.
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
فارسی درس هفت تدریس و درست و نادرست آن مشخص شد ، دخترانم برای علامت های نگارشی ( علامت تعجب ! و علامت سوال ) جملات زیبا ساختند.
تکلیف:
کلمات مهم املایی درس مشخص و نوشته شود و با پنج مورد از آنها جملات تعجبی زیبا نوشته شود.
رایانه
مدرس:
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت:
ابزارهای text box، word art و تایپ حروف ا، آ و ل در نرم افزار ورد آموزش داده شد.
شطرنج
مدرس:
نبی یان جوردی، محبوبه سادات
فعالیت:
گرفتن ستاره با محاسبه کمترین تعداد حرکات و اموزش نامگذاری خانه ها
تکلیف:
لطفا بازی شطرنج در منزل انجام شود و دفتر تمرین تا ص16 تکمیل شودممنون
1404/09/02
ریاضی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تا پایان سوال 7 صفحه ی 57 پاسخ داده شد .
تفاوت و شباهت در اشکال هندسی تدریس و صفحه ی 39 در کتاب ریاضی پاسخ داده شد.
دست ورزی اشکال هندسی انجام شد .
فارسی دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
روانخوانی درس توسط دخترانم انجام شد.
تکلیف:
یک نامه برای حضرت فاطمه نوشته شود.
املا دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
املا از درس کوشا و نوشا و چوپان درست کار گرفته شد.
قرآن دوم
مدرس:
خسرو آبادی، سحر
فعالیت:
انواع تنوین تدریس شد .
تا پایان صفحه ی 31 روانخوانی شد.
داستان سوره ی فلق و ناس با روش داستان گویی گفته شد .
هنر دوم
مدرس:
ثمری، مینا
فعالیت:
رنگآمیزی با رنگ اکرلیک؛ جانبخشی به آثار سفالی
پس از ساخت شکلهای خمیری، بچهها با رنگهای شاد و زندهی اکرلیک، به آثارشون روح بخشیدن. رنگها روی سفالها نشستند و هر اثر به یک دنیای کوچک و رنگارنگ تبدیل شد.
تکلیف:
در صورت تمایل با خمیر سفال حلزون که آموزش داده شد درست کنند و جلسه آینده همراه خود بیاورند .