1402/10/16
ریاضی سوم
خسرو آبادی، سحر
تدریس روش توزیع پذیری در ضرب انجام شد .
صفحه ی 69 کتاب ریاضی حل شد .
25 عدد ضرب درهم نوشته شود .
ضربهای 6×5 ، 7× 4 و 3× 8 را روی محور و روی مستطیل نشان دهید.
علوم سوم
خسرو آبادی، سحر
شناخت انواع آینه ها ( محدب ، مقعر و آینه ی تخت )
فارسی سوم
خسرو آبادی، سحر
ارمغان شماره ی 14 حل شد .
5 خط املا نوشته شود .
5 جمله سازی در زمان های مختلف نوشته شود و فعل آنها مشخص شود .
نگارش سوم
خسرو آبادی، سحر
کتاب نگارش آورده شود .
مطالعات اجتماعی سوم
خسرو آبادی، سحر
درس 12 درست مصرف کنیم تدریس شد .
قرآن سوم
خسرو آبادی، سحر
صفحه ی 36 و 37 در کلاس قرائت شد .
1402/10/13
ریاضی سوم
خسرو آبادی، سحر
با سلام یادآوری ریاضی انجام شد .
ریاضی فصل یک , دو و سه و روش نمادین تمرین شود .
فارسی سوم
خسرو آبادی، سحر
روانخوانی از کل دروس انجام شد .
ارمغان شماره ی 14 پاسخ داده شود .
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
تدریس درس 11 و انجام فعالیت کلاسی در کلاس انجام شد.
فعالیت منزل درس 11 انجام شود.
1402/10/12
ریاضی سوم
خسرو آبادی، سحر
رفع اشکال مسئله خوانی و حل آن انجام شد . ضرب به روش مستطیل رفع اشکال شد .
فارسی سوم
خسرو آبادی، سحر
املا درس بوی نرگس گرفته شد .
هدیههای آسمان سوم
خسرو آبادی، سحر
دختران نازنینم به مناسبت میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر تکلیفی ندارید.
فعالیت شما در این روز دست بوسی مادر و تشکر از زحمات او می باشد.
سواد مالی
رمضان محلی، آسیه
مرور درس های گذشته در کلاس انجام شد.
رایانه
ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
ایجاد لینک و قرار دادن فیلم در اسلاید آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
تسبیحی، عاطفه
ساختار تولید صدا در حنجره آموزش داده شد و انواع صداها و کاربردهای آن در هر مکان بررسی شد
1402/10/11
ریاضی سوم
خسرو آبادی، سحر
ضرب 8 تدریس شد .
خاصیت جابجایی ضرب یادآوری شد .
مسابقه ی ضرب روی مستطیل برگزار شد .
یک صفحه ضرب درهم نوشته شود.
عبارت ضرب 8 روی روش دلخواه انجام شود .
حتما روش مستطیل در آن بکار رفته باشد .
علوم سوم
خسرو آبادی، سحر
درس 7 ( نور و مشاهده ی اجسام )با ابزارهای مربوط به آن تدریس شد .
فارسی سوم
خسرو آبادی، سحر
کتابخوانی ( کتابهای اهدایی ) در کلاس برگزار شد .
پنج خط املا از بوی نرگس شود .
برای فردا کتاب نگارش و دفتر املا آورده شود .
مهارت زندگی
جعفری، زهره
مهارت ارتباط موثر، آموزش گفتگوی صحیح(گوش کردن با دقت) و شناخت موانع ارتباط موثر، بهمراه بحث گروهی
شطرنج
حاتمی، مریم
شناخت مرکز و اهمیت آن
تمرین صفحه 16و 17انجام شود.
بازی انجام شود.
کتاب آورده شود.
1402/10/10
فارسی سوم
خسرو آبادی، سحر
مطالعه ی کتاب فارسی و کتاب کار فارسی توسط خود دانش آموزان عزیز
فقط و فقط فارسی مطالعه شود .
یک نقاشی برای درس منابع اجتماعی , یک نقاشی با موضوع محبت به پدرو مادر و یک نقاشی در مورد درس فارسی بوی نرگس روی برگه ی آچار هر کدام جداگانه کشیده شود .
هنر سوم
فرسمانه، زهرا
با سلام و احترام
ارزشیابی مداد و کاغذی انجام شد
استعداد حرکتی ورزشی سوم
نامی، الهه
سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی
1) گرم کردن با حرکات کششی
2) فعالیت هوازی پرشی
3) تمرین پاس و دریافت سینه و زمینی
4) آموزش پاس و دریافت بلند
5) بازی وسطی
انجام فعالیتهای کار کلاسی جلسه هشتم ( اژدها)
کتاب کار ورزش علوی
زیبانویسی
شایسته، محبوبه
حرف (ن)تدریس شد .نقاشی مربوط به درس انجام شد . کلمه ها نوشته شد .
بازی استراتژیک
بابایی، الناز
درود وقتتان بخیر
طراحی رنگ ها انجام شد، بادی پرکاشن
آمادگی حرکتی چابکی، دقت وتوالی شنیداری،مهارت های جابه جایی
برای 10 رنگ طراحی حرکتی متفاوت انجام شوداز 2 ضربی تا 7 ضربی ، هر رنگ سه مدل حرکت داشته باشد