فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دانشمندان 1

ریاضی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: مشق : انجام تم 8 کتاب کار ریاضی و ارمغان

علوم اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: پیگیری کار پژوهش علوم . سپاس از همراهی شما

فارسی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تمرین دیکته و روان خوانی و جمله سازی و انجام ارمغان
فعالیت: توجه با توجه به هفته ی پژوهش، لطفا دخترانم موضوعات مطرح شده را در قالب توضیح دادن با یک کاردستی یا نقاشی، یا روزنامه دیواری ، یا انجام آزمایش و ثبت مراحل آن به صورت روایت تصویری یا هر روش دلخواه، و هر روش خلاقانه تهیه شود و سپس در کلاس و نمایشگاه به صورت فعالیت گروهی و تیمی ؛با گروه بندی های از پیش تعیین شده آن را ارائه می دهند. لطفا فعالیت ها را تا تاریخ 20 آذر ماه به کلاس تحویل داده شود تا در نمایشگاه پژوهش ،به نمایش و مسابقه قرار داده شود . موضوعات مورد پژوهش : گروه قرمز : سازمان های امنیت و رعایت ایمنی (اورژانس،آمبولانس،هلال احمر و ...) گروه زرد : تفاوت گیاهانی که ساقه خوراکی دارند و گیاهانی که ریشه خوراکی دارند. گروه آبی : شناخت و کاربرد آهن ربا برای انسان گروه سبز : وسیله ای معرفی شود و تغییرات و پیشرفت آن از گذشته تا به امروز بررسی شود. ( تاثیر تکنولوژی و علم در زندگی ) در مراسم اختتامیه ، مسابقه درون مدرسه ای برگزار می شود و از گروه منتخب ، تقدیر به عمل آمده و دانش آموزان برنده جایزه دریافت خواهند کرد . و به تمامی دانش آموزان شرکت کننده و فعال امتیاز مثبت در درس علوم داده می شود‌.

ریاضی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تم 9 کامل تدریس شد .

فارسی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تمرین و تکرار و کتاب کار انجام شد
تکلیف: انجام سرمشق ها و تمرین دیکته و روان خوانی

ورزش اول

مدرس: یعقوبی، ناهید
فعالیت: گرم کردن پویا انجام آزمون های طرح پاک( پایش آمادگی کودکان) 1.تست تعادل پویا راه رفتن به صورت گردو شکستم 2. تست لی لی با پای راست و چپ در پنج خانه ی 40 در 40

فارسی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تدریس نشانه ی ز . ترکیب و کلمه سازی. خواندن کتاب فارسی . انجام دیکته ی تمرینی در کلاس . تمرین روان خوانی هم انجام شد . از اولیای عزیز سلین درویشی برای نشانه ی ز سپاسگزاریم
تکلیف: انجام سرمشق ها .

نگارش اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: کتاب نگارش انجام شد .

هنر اول

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی ببر در جنگل تکنیک پاستل روغنی و ماژیک و انجام شد
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی ببر در جنگل تکنیک پاستل روغنی و ماژیک و انجام شد در منزل تکمیل گردد وسایل لازم جلسه بعد :پاستل روغنی و ماژیک و کاغذ رنگی رنگ های آبی و سبز و قیچی و چسب ماتیکی همراه داشته باشید

مهارت زندگی

مدرس: فرهمند، الهام
فعالیت: مسئولیت پذیری در انجام تکالیف و خواب به موقع تدریس و صفحات 23 و 24 و 25 در کلاس کامل گردید.
فعالیت: اولیای عزیز با سلام و احترام لطفا روی مقنعه و سویشرت ورزشی دخترانم حتما اسم نویسی شود و بطری آب همراه داشته باشند. با تشکر از همراهی شما دپارتمان ورزش

ریاضی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: ریاضی دو صفحه از تم جدید تدریس و انجام شد .

علوم اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تدریس بخش اول فصل گیاهان و کتاب کار علوم هم انجام شد .

فارسی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: مرور تمام نشانه ها و کلمه ها . کتاب روان خوانی تمرین شد . تدریس می کاری : می بوسَد ، می تابَد و... و روان خوانی آن هم خوانده شد .
تکلیف: مشق : کتاب کار فارسی علوی از صفحه ی 85 تا 88 انجام شود . روان خوانی ای و می کاری هم تمرین شود عزیز دلم . با سپاس .

ریاضی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: تدریس تم جدید و مرور و تکرار دروس قبل

فارسی اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: مرور درس قبل و تکرار و تمرین و دیکته هم گفته شد . برای فعالیت ها و مشق های کلاس مجازی هم به بچه ها کارت امتیاز داده شد . از اولیای عزیز شیدا رفیعی هم بابت نشانه ی ای سپاسگزاریم .
تکلیف: به علت مجازی بودن در هفته ی قبل کتاب نگارش صفحه ی 54، 55 ، 56، 57 انجام شود . مشق فقط این 4 صفحه می باشد . سپاس

املا اول

مدرس: حسین پوربهشتی، آزیتا
فعالیت: دفتر املا ملاحظه و فردا مجدد به کلاس برگردانده شود .

بازی استراتژیک

مدرس: اکبری، نشاط
فعالیت: بازی با آهنگ و اجرای بادی پرکاشن (بدن کوبه) توسط دانش آموزان : بادی پرکاشن سبب هماهنگی و تقویت عصب و عضله میشود ، همچنین فعالیتی بسیار مفرح و شاد میباشد و سبب ترشح هورمون سروتونین ، دوپامین و اندورفین میشود ، به علاوه تا حد قابل توجهی میزانِ کورتیزول (هورمون استرس) را در دانش آموزان کاهش میدهد. به علاوه این بازیِ هدفمند و جذاب سبب هماهنگیِ نیمکره ی چپ و راست مغز شده و تمرکز دانش آموزان را افزایش میدهد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: