1400/08/10
ریاضی چهارم
رعیتی، سمیه
ص 32 و 33 از فصل دوم جمع و تفریق اعداد کسری با مشارکت دانش آموزان حل گردید.
ص 47 و 48 کتاب کار حل شود.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
ادامه درس سوم (انرژی) تدریس شد.
به سوالات صفحات 38 و 39 کتاب کار علوم پاسخ داده شود.
فارسی چهارم
تقی زاده، معصومه
به سوالات ارزشیابی درس 3 کتاب کار فارسی (صفحات 154 و 155) پاسخ داده شود.
فیلم حفظ کردن شعر روباه و زاغ تا چهارشنبه ارسال شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
تقی زاده، معصومه
درس 5 تدریس شد.
زبان انگلیسی
یحیایی، کیمیا
درود و مهر;
گزارش امروز به شرح زیر است:
1. The Story book has been practiced
2. The Anthem of Iran has been practiced
3. Extensive reading of Unit 1 has been taught
1. Please Practice to read the text on page 104 fluently, then send your voice message to me
2. Please practice to sing the first slide of Anthem of Iran with Rhythm. (لطفا اسلاید اول سرود ملی را با ریتم تمرین کنید ولی فعلا نیازی به ارسال ویس نیست.)
1400/08/09
ریاضی چهارم
رعیتی، سمیه
در زنگ اول، از کتاب کار ص 37 و 42 و ااز کتاب درسی ص 29 حل شد.
در زنگ دوم مبحث جمع و تفریق کسرها با رسم شکل و محور تدریس انجام گرفت سپس صفحات 30 و 31 کتاب درسی با مشارکت بچه ها حل گردید.
ص 32 کتاب ریاضی حل شود. عکس صفحات 29 تا 31 کتاب ریاضی نیز پس از چک کردن با فایل تدریس حتما ارسال شود.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
علوم آفلاین: فیلم پاسخگویی به تمرین های درس دوم کتاب کار علوم ارائه گردید.
فارسی چهارم
تقی زاده، معصومه
دانش زبانی درس 4 تدریس شد.
نگارش چهارم
تقی زاده، معصومه
به صفحات 25، 27 و 28 کتاب نگارش پاسخ داده شد.
به صفحات 26، 29 و 30 کتاب نگارش پاسخ داده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
تقی زاده، معصومه
درس 5 مطالعات اجتماعی مطالعه شود.
کاربرگ شماره 4 انتهای کتاب مطالعات اجتماعی کامل شود.
1400/08/08
ریاضی چهارم
رعیتی، سمیه
از کتاب کار ص 35 ، 36 و 41 از فصل کسر ها و عدد مخلوط با مشارکت دانش آموزان حل شد.
ص 29 کتاب و 37 کتاب کار حل شود.
فارسی چهارم
تقی زاده، معصومه
درس 4 فارسی تدریس شد و به سوالات درک مطلب آن پاسخ داده شد.
از کلمات هایلایت شده درس 4 یکبار در دفتر مشق نوشته شود.
نگارش چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحات 25،27،28 کتاب نگارش کامل شود.
هنر چهارم
آقایی، مرجان
امروز در کلاس طراحی گاو انجام شد تکمیل شود عکس آن ارسال شود
وسایل ساخت خمیر، دو عدد شونه تخم مرغ مقوای و یک قوطی چسب چوب
برای ساخت ماکت
چسب کاغذ و سه عدد لوله دستمال کاغذی
خمیر ساخته شود همراه با ماکت گاو
ماکت اولیه ساخته شد خمیر روی آن قرار گیرد برای جلسه بعد رنگ آمیزی شود در کلاس با گواش
امروز در کلاس طراحی گاو انجام شد تکمیل شود عکس آن ارسال شود
وسایل ساخت خمیر، دو عدد شونه تخم مرغ مقوای و یک قوطی چسب چوب
برای ساخت ماکت
چسب کاغذ و سه عدد لوله دستمال کاغذی
خمیر ساخته شود همراه با ماکت گاو
ماکت اولیه ساخته شد خمیر روی آن قرار گیرد برای جلسه بعد رنگ آمیزی شود در کلاس با گواش
زبان انگلیسی
یحیایی، کیمیا
درود و مهر;
گزارش امروز به شرح زیر است:
1. The Story book has been practiced
2. Page 96 of the book has been taught
1. Please do page 92 of your Workbook
2. Please listen to Track 3 on page 96 of your book, then Practice to read it while you are listening to it.
رایانه
بای، شاداب
درس جلسه گذشته مرور شد.
پر کردن خودکار سلول تدریس شد.
آدرس دهی سلول ها تدریس شد.
لیست 20 نفره از ساعت ورود و خروج و تاریخ به همراه شماره نفرات به صورت افزایش بسازید.
1400/08/05
ریاضی چهارم
رعیتی، سمیه
صفحات26 تا 28 از فصل دوم کسر و عدد مخلوط با هدف تکمیل مفهوم عدد مخلوط تدریس و حل گردید.
عکس صفحات 26 تا 28 کتاب ارسال شود.
حل صفحات 41 و 42 از کتاب کار حل شود.
علوم چهارم
تقی زاده، معصومه
صورت های مختلف انرژی ( گرمایی، شیمیایی، نورانی و صوتی ) تدریس شد.
فارسی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحه 151 و 152 کتاب کار فارسی حل شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
تقی زاده، معصومه
صفحه 36 تا 38 کتاب کار اجتماعی حل شود.
هدیههای آسمان چهارم
رعیتی، سمیه
ادامه درس سوم ( ما به مسجد می رویم) تدریس شد. در این درس با انواع مسجد بچه ها آشنا شدند و همچنین از نماز چهار رکعتی به دو صورت جماعت و فردی تمرین انجام شد.
خلاصه نکات مهم درس سوم را نوشته سپس در قالب تصویر با کیفیت ارسال می کنید..
ضمنا پاسخ درس سوم در واتساپ ارسال شده است حتما پاسخ ها در کتاب نوشته و تکمیل می کنید.
موفق باشید
زبان انگلیسی
یحیایی، کیمیا
درود و مهر;
گزارش امروز به شرح زیر است:
1. The Quran has been practiced
2. Page 22 of the book has been taught
1. Please do page 18 of your workbook
2. Please practice Quran daily
3. Please write about a physical description of your parents or your friends.( لطفا درباره ویژگی های ظاهری مادر، پدر یا دوست خود بنویسید.)