فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Movers 11

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: به دلیل عدم حضور دانش آموزان فعالیتی انجام نشد.
تکلیف: اولیای عزیز، به اطلاع می‌رساند پخش فصل اول کارتون Lego به پایان رسیده است. همزمان با پخش جهانی فصل دوم این سریال، اپیزودها برای زبان آموزان عزیز مجموعه مدارس علوی نیز مجددا به نمایش در خواهد آمد.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: ارزیابی کتبی انجام شد. Vocabulary( Activities ) تدریس شد. تمرین Grand English festival انجام شد.
تکلیف: کتاب کار تا صفحه 68 کامل حل شود. سنجش spelling کتبی از صفحه 72 خواهیم داشت. چهارشنبه مورخ 1402.11.9 جشن زبان ساعت 9:45 سالن سینما المپیک در دهکده المپیک برگزار خواهد شد. لطفا دانش آموزان با پوشش لباس مشکی (هودی،پیراهن آستین بلند،پیراهن کتان آستین بلند،تیشرت آستین بلند مشکی)حاضر شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: باقری، فاطمه
فعالیت: موردی که در مورد لباس روز جشن (پیراهن آستین بلند مشکی)توسط بعضی از والدین عنوان شده بود با مدیریت مطرح شد نظر ایشان بر این است که لطفا همراهی لازم را داشته باشید که با توجه به زحمات اخیر دانش آموزان( در ارتباط با اجرا جشن) بخاطر یک دست نبودن لباس زیبایی اجرا از دست نرود. با این حال در صورتی که همه دانش آموزان یک دست و هماهنگ باشند می‌توانند تیشرت مشکی بپوشند(ترجیحا آستین بلند)هیچ طرحی روی تیشرت نباشد. Grand English festival تمرین شد. لطفا دانش آموزان فردا و هفته آینده حتی الامکان غیبت نداشته باشند. لطفا حتما در منزل action مرور شود.
تکلیف: ارزیابی کتبی از درس 5 و 6 خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: