1403/08/05
ریاضی به زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه ی امروز، دانش آموزان با ساخت عدد 10 و عدم تفاوت قرار گیری اعداد در ساخت عدد 10 آشنا شده و تمرین هایی در کتاب جهت تثبیت مطالب انجام شد.
(کتاب ریاضی به دانش آموزان تحویل داده شد و لطفا فردا همراه دانش آموزان برگردانده شود.)
پروژه ریاضی:
لطفا در مقوا به اندازه ی A4 دو سبد و یا ظرف به سلیقه ی دانش آموز کشیده و یا درست کرده و چسبانده شود و یک جفت از اعداد سازنده ی 10 را انتخاب کرده و نوشته و در ظرف به تعداد اعداد انتخاب شده شی مورد علاقه دانش آموز کشیده و یا چسبانده شود.
لطفا تمامی کار ها به سلیقه و خلاقیت دانش آموز باشد.
(نمونه ای ابتدایی از این پروژه در قسمت کاربرگ بارگذاری گردیده است.)
1403/08/02
زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه ی امروز، دانش آموزان لغات صداهای th و qu، ترکیب صداها و خواندن کلمات را مرور کرده و فعالیت هایی در قالب بازی جهت تکرار و تمرین انجام گردید و کلیه ی کتاب کارهای فونیکس تصحیح گردید.
کتاب و کتاب کار فونیکس به همراه کتاب ریاضی به دانش آموزان تحویل داده شد.
لطفا در حفظ و نگهداری کتاب ها کوشا بوده و در روز شنبه مورخ 5 آبان ماه کلیه ی کتاب ها برگردانده شود.
لطفا صفحات انجام داده نشده تکمیل گردد و صفحه 85 از کتاب کار فونیکس انجام شود.
1403/08/01
زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه ی امروز، دانش آموزان لغات مربوط به (qu)(squirrel, quail,question, square,quilt,quack,quiet,squeeze,queen)(سنجاب،بلدرچین،روتختی،سوال،مربع،صدای اردک، ساکت، چلاندن، ملکه)آشنا شده و تمرین هایی جهت تثبیت مطالب انجام گردید.
لطفا صفحه 84 از کتاب کار فونیکس انجام شود.
1403/07/29
زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه ی امروز، دانش آموزان با خواندن لغات صدای دوم (th) (this,that,then,with,them,than)آشنا شده و فعالیت های در قالب بازی های گروهی جهت تثبیت مطالب انجام گردید.
لطفا صفحات 82 و 83 از کتاب کار فونیکس انجام گردد.
1403/07/28
زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه ی امروز، دانش آموزان با صدایی دیگر از(th) آشنا شده و تمامی لغات این صدا(father,feather,mother,brother)(پدر،پر،مادر،برادر) در انجام فعالیت هایی در قالب بازی های گروهی تثبیت گردید و املاء از لغات صدای th و sh گفته شد.
ریاضی به زبان انگلیسی
واعظی، آمیتیس
در جلسه امروز، دانش آموزان با شمارش 5 تایی و 10 تایی آشنا شده و تمرین هایی گروهی و فردی جهت تثبیت مطالب انجام شد.