1402/12/16
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز دانش آموزان با سوالات where do live?I live in Tehran/I live in an apartment آشنا شدند.تکالیف چک شد.روز شنبه دیکته خواهیم داشت.
از کلمات صفحات 60/61 یک خط کامل نوشته شود.کتاب کار صفحات 48 تا 51 تا روز شنبه حل شود.خواهشمندم تقسیم صفحات کنید تا دانش آموزان عزیزم اذیت نشوند.سپاس بیکران از همکاری شما
ریاضی به زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز صفحه 32/33 کتاب انجامشد.مبحثامروز مربوط به calculation (محاسبه) بود.
تکلیف ندارند.
1402/12/15
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز درس 6(My house) تدریس شد.
فعالیت کلاسی مرتبط با این بخش انجام شد و دانش آموزان لغات مرتبط با قسمت های مختلف خانه را یاد گرفتند.
دیکته کلاس از درس 5 گفته شد و دفاتر و کتاب های کار چک و امضا شد.
برای جلسه آینده دانش آموزان عزیزم از لغات درس 6 هر لغت 2خط در دفتر general خود یادداشت کنند.
علوم به زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
صفحه 33 کتاب sience مبحث چگونگی حرکت هر حیوان به صورت مختصر تدریس شد.دانش آموزان باید بدانند هر حیوان چگونه حرکت میکند.مثلا:
Bird can fly.
برای جلسه آینده با 6 تصویر صفحه 33 کتاب جمله سازی به صورت شفاهی انجام شود.
1402/12/14
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز علائمنگارشی شامل comma = ویرگول/question mark = علامت سوال و full stop = نقطه تدریس شد.کتاب ODI تا پایان صفحه 58 تدریس شد.
کتاب pupils's bookصفحه 59 توسط دانش آموزان عزیزم حل شود.
ریاضی به زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز بخش اعداد بزرگتر کوچک تر و مساوی در کلاس مرور شد و فعالیت کلاسی مرتبط انجام شد
دانش آموزان عزیزم در دفتر math خود برای اعداد دو رقمی 10 نمونه عبارت یادداشت کرده و از علامت های کوچکتر بزرگتر و مساوی استفاده کنند.
1402/12/13
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز صفحات 51و52و53و54 تدریس شد.
مبحث گرامری مرتبط با have/has مرور شد و همچنین بخش گرامری مرتبط با سوالی کردن با افعال tobe تدریس شد.
دانش آموزان عزیزم یک دیکته شب از لغات مرتبط با درس 5 یادداشت کرده و صفحات 50/51/52 کتاب کار را تکمیل کنند.
فردا دیکته کلاسی از درس 5 خواهیم داشت.
1402/12/12
زبان انگلیسی
حبیبی، المیرا
امروز ساختار have got و has got و جمله سازی با اینکلمات آموزش داده شد.کلمات درس 5 مرور شد.
لطفا دانش آموزان 1 دیکته از 3 صفحه اول درس 5 به صورت جمله در دفتر general خود بنویسند.