فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 21

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: امروز دیکته کلمات و امتحان از this,that,these ,those گرفته شد.و امروز به مناسبت روز پست دانش آموزان سر کلاس نامه نوشتند و به postman تحویل دادند.
تکلیف: صفحه ی 7و‌8 کتاب کار حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: گرامر this ,that,these ,those و سوالات whats this/that? Its a....... What are these/those?They re ........ فردا تست از گرامر بالا و دیکته از کلمات صفحه ی 10 و 11 گفته می شود.
تکلیف: اعداد 10 تا 15 به حروف 5 بار نوشته شود و کلمات motorbike,plane,train,car,taxi,lorry,bike,bus 3 باز از هر کدام نوشته شود.و گرامر تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: صفحه ی 7 و‌8 کتاب ریاضی در کلاس انجام‌شد. ساخت بزرگترین و کوچک ترین اعداد آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه ی 7 و 8 تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: امروز کلمات صفحه ی 10 و‌11 آموزش داده شد. عکس کتاب داخل کانال گذاشته شده است.
تکلیف: لطفا حروف اعداد 1تا 10 5 بار از هر کدام نوشته شود داخل کانال بله فرستاده شده لطفا بچه ها اگر اسباب بازی وسایل نقلیه مثل ماشین .اتوبوس .هواپیما .کامیون و ....دارند همراه خود بیاورند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: 4 تا از خصوصیات things that are alive نوشته شد و به صورت مسابقه روی بادکنک ها نوشته شد.
تکلیف: صفحه ی 8 کتاب حل شود و جملات زیر حفظ شود. Things that are alive: Need air to breathe Need water and food Can move Have senses

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: قسمت welcome کتاب OdI2 صفحه ی 4و‌5و6و7و8و9 با بازی بسکتبال آنلاین مرور شد.دیکته گفته شد.
تکلیف: املا از کلمات و جملاتی که تا الان گفته شده نوشته بشه

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: Living thingsو non living things با بازی تمرین شد.
تکلیف: تمرین صفحه ی 8 کتاب science حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: Story کتاب پرسیده شد.گرامر can و Cant مرور شد.
تکلیف: لطفا کلمات زیر تمرین شودو‌5 بار از هر کدام نوشته شود. چهارشنبه دیکته کلمات گفته می شود. balloon brush duck photo sunglasses teddy bear treasure chest umbrella water
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: