فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: کلمات صفحه ی 22 کتاب تدریس شد. بازی آنلاین لباس ها بازی شد.
تکلیف: از کلمات shirt,coat,jumper,glasses,cap boots ,pyjamas,trainers پنج بار در دفتر نوشته شوند. دیکته کلمات و جملات صفحات 20 و 21 هم تمرین شود. شنبه دیکته از کلمات صفحات 20 و 21 و22 داریم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: مفهوم شباهت ها و تفاوت ها بین انسان ها با بازی تمرین شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: کادر گرامر صفحه ی 21 کتاب ODI2 به طور کامل تدریس شد.
تکلیف: لطفا کلمات صفحات 21 و 20 تمرین شود.از دانش آموزان عزیز فردا خواسته میشود که درباره ی تصویر صفحات 21و 20صحبت کنند و سوال بپرسند لطفا تمرین و تکرار بسیار انجام شود(مانند کادر صفحه ی 21)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: انواع اثر انگشت ها مرور شد. بازی حل پرونده ی دزدی با هدف تمرین انواع اثر انگشت ها به انگلیسی انجام شد.
تکلیف: انواع اثر انگشت ها تمرین و تکرار شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: گرامر صفحه ی 21 کتاب ODI2 تدریس شد. جملات .......He/She is wearing ?.....Is he/she wearing Yes,he/she is. No,he/she isnt. ........I am wearing
تکلیف: از کلمات صفحه ی 20 و 21 دیکته گفته شود و جملات بالا تمرین و تکرار شود. لطفا دانش آموزان عزیزم دفتر ها را روز شنبه هفته ی بعد و کتاب کارها را روز یک شنبه ی هفته بعد تحویل دهند. فردا به جای math کتاب science آورده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: انواع اثر انگشت ها (صفحه 10 کتاب) تدریس و تمرین و تکرار شد. loop arch whorl بچه ها اثر انگشت خودشان را با مهر روی برگه زدند و شکلش را تشخیص دادند.
تکلیف: صفحه ی 10 کتاب تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: کلمات صفحات 20و 21 تدریس شد(مبحث clothes) بازی آنلاین آویزان کردن لباس ها در کمد انجام شد.
تکلیف: از هریک از کلمات زیر 5 بار در دفتر نوشته شود. dress jeans T-shirt socks shoes skirt hat jacket trousers hat

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، پرنیا
فعالیت: مفهوم symmetry و انواع آن که مثل horizontally,vertically ,diagonally مرور شد. صفحه ی 15 حل شد
تکلیف: لطفا انواع ان تمرین و تکرار شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: