فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: شیخی اقدم، فرناز
فعالیت: زبان آموزان در جلسه امروز نوشتار:« sick, pick, stick, stack, tick, sticks, snack» تمرین کردند سپس فعالیت مربوط به آن را انجام دادند.
تکلیف: لطفا نوشتار ترکیب صداهای موجود در کتاب در خانه تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شیخی اقدم، فرناز
فعالیت: زبان آموزان در جلسه امروز نوشتار اعداد 11 تا 15 را آموختند سپس فعالیت و بازی مربوطه جهت تثبیت را انجام دادند.

زبان انگلیسی

مدرس: شیخی اقدم، فرناز
فعالیت: زبان آموزان در جلسه امروز خواندن ترکیب صداهای:« pack, sack, pick, sick, tick, stick, stack, snack» را آموختند سپس فعالیت مربوطه را انجام دادند.
تکلیف: لطفا زبان آموزان صفحه 13 کتاب خود را انجام دادند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شیخی اقدم، فرناز
فعالیت: زبان آموزان در جلسه امروز:«Run: دویدن، Walk: راه رفتن، Swim: شنا کردن، Ride: راندن، Jump: پریدن» را آموختند سپس فعالیت و بازی مربوط به آن را انجام دادند.

زبان انگلیسی

مدرس: شیخی اقدم، فرناز
فعالیت: در جلسه امروز زبان آموزان با خواندن و نوشتن حرف ck و صدای آن:/k/ آشنا شدند سپس کلمات دارای این حرف:« duck: اردک، sock: جوراب، backpack: کوله پشتی، truck: کامیون، rock: سنگ، neck: گردن، sick: بیمار، black: مشکی» را نیز آموختند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: شیخی اقدم، فرناز
فعالیت: زبان آموزان در جلسه امروز شمارش اعداد یک تا بیست را آموختند سپس فعالیت و بازی مربوط به آن را انجام دادند.

زبان انگلیسی

مدرس: شیخی اقدم، فرناز
فعالیت: زبان آموزان در جلسه امروز نوشتار ترکیب صداهای:« kit, skit, skint, kiss, kist,skin, skip, napkin» را مجددا تمرین کردند سپس فعالیت مربوط به آن را انجام دادند.

زبان انگلیسی

مدرس: شیخی اقدم، فرناز
فعالیت: زبان آموزان در جلسه امروز خواندن و نوشتن ترکیب صداهای:« kit, skit, skip, skin, skint, napkin, kist, kiss» را آموختند سپس فعالیت مربوط به آن‌را انجام دادند.
تکلیف: لطفا زبان آموزان صفحه 13 کتاب خود را انجام دهند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: شیخی اقدم، فرناز
فعالیت: زبان آموزان در جلسه امروز پاسخ به سوال:«Why have we got (eyes, nose, tongue, hands, ears)?: ما انسان ها به چه علت دارای چشم ها، بینی، زبان، دست هاو گوش ها هستیم؟» را با عبارات:« Our (eyes,nose, tongue, hands, ears) help(s) us to (see, smell, taste, touch, hear): چشم هایمان برای دیدن ، بینی مان برای بو کردن ، زبانمان برای چشیدن، دست هایمان برای لمس کردن، گوش هایمان به جهت شنیدن به ما کمک می کنند.» آموختند سپس فعالیت مربوطه را در قالب بازی انجام دادند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: