فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام نگارش صفحه 12 در کلاس حل شد. کاربرگ یاد اوری ریاضی و فارسی در کلاس انجام دادند. ریاضی نوشتن مساله و جمع و تفریق روی محور کار شد. ریاضی اشنایی با روش های شمارش کار شد. خمیر بازی انجام دادند.
تکلیف: 1.با هر کدام از حروف زیر 3 کلمه بنویس. (آ، ب، پ، ت، ج) 2.با کلمات جمله بنویس. 3 یک جمله خنده دار با (زنبور) بنویس. از 1 تا 20 به عدد و حروف بنویس. 5پنج عدد دو رقمی از 10 تا 20 در جدول ارزش مکانی بگذار. از شنبه ازمونهای استعداد سنجی شروع میشود. مرور پایه اول. لطفا بچه ها غیبت نداشته باشند. منو غذایی مهر ماه به بچه ها داده شد. لطفا هر چه زودتر کتاب کارها را جلد کرده و اسم نوشته و تحوبل من بدهید.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام ریاضی جمع و تفریق کارشد. کاربرگ تلفیقی فارسی و ریاضی انجام شد. املا پای تخته تمرین شد.
تکلیف: 1.کتاب نگارش صفحه 11 حل شود. بچه هایی که کتاب نگارش همراه نداشتند صفحه 9و 10 را هم حل کنند. 2.یک املا از کتاب کلاس اول از نشانه های چهار شکلی (ظ ض ذ ز) (ای ی) اِ ه) 3.پاکت هایی که داده شده امضا شود و تحویل دهید. 4.لطفا کتاب کارها سیمی شود و اسم نوشته شود و با بچه ها به مدرسه بیاورید. 5.لطفا حتما حتما تمام وسایل بچه ها مخصوصا دفتر ها و کتابها اسم داشته باشند. 6.وقتی در برنامه فارسی داریم حتما نگارش و دفتر تلاش هم همراه بچه ها باشد.

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با کامپیوتر و انواع آن و کاربرد آن در زنگی
تکلیف: تحقیق درباره انواع کامپیوتر موجود در منزل و کاربرد آن در محیط منزل

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: 1_معرفی همراه با ریتم و ضرب با دست ها دلبندانتان خودشون را معرفی کردند 2_آشنایی با چوبک نحوه رفتار در کلاس و شروع کار با چوبک مزایا و معایب چوبک 3_کار با چوبک حروف و اعداد و اشکال ریاضی و خلاقیت ذهنی کودک که با آموزش درگیر است را با هم درست کردیم 4_ قوانین چوبک نحوه دست گرفتن عدم آسیب رسانی به خود و دوستامون 5_شروع ورزش با ریتم که شامل حرکات ورزشی همراه با ریتم و شناخت و درک بهتر ریتم می‌باشد هدف از این درس درگیر کردن ذهن و درک کودک همزمان با فعالیت می‌باشد
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام املا کار شد و بچه ها باز هم بسیار ضعیف شدند. و نیاز به تمرین زیاد دارند. کاربرگ فارسی انجام دادند و بازی کردیم و نمایش عروسکی رنگون اجرا شد و تدریس نداشتیم.
تکلیف: کتاب کارها تحویل داده شد. لطفا سیمی شود و اسم بزنید و با خود به مدرسه بیاورند. حتما حتما کتابها اسم داشته باشد. کتابهای درسی هم سیمی شود و اسم داشته باشد. خواهش میکنم جعبه های کوچک برای وسایل کلاسی بیارید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: