1402/05/17
1402/05/16
فارسی دوم
جعفری، سمیرا
با عرض سلام و احترام
امروز روان خوانی کار شد و بچه ها مخالف کلمات را پیدا کردند و دور آنها خط کشیدند.
املا ارزشیابی گفته شد.
عزیزان تعطیلات تابستان حسابی خوش بگذرد و انشاءالله اول مهر پسرهای گلم را با انرژی می بینم لطفا بچه ها در طول تابستان حتما املا و روان خوانی و مرور درس ها را داشته باشند. تا دچار افت نشوند.
زنگ تفریح
جعفری، سمیرا
امرور بچه ها دست پخت ساخت مارشمالو ابنباتی داشتند مارشمالو ها را رول کردند و با سیخ چوبی به صورت ابنبات دراوردند و میل کردند.
و با قلاب های ماهیگیری اجسام و ماهی ها را شکار کردند.
خلاقیت
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان نقاشی انگری بردز و اسپایدرمن را کشیدند
1402/05/15
ریاضی دوم
جعفری، سمیرا
تدریس ساعت و اشنایی با ساعت مانده و گذشته انجام شد و راهبردهای حل مساله بررسی شد. دقت بفرمایید دانش آموزان برای حل مساله حتما باید 5 مرحله را پشت سر بگذارند
1.مرحله اول خواندن مساله با دقت
2.مرحله دوم خط کشیدن زیر اعداد
3.مرحله سوم حدس زدن اینکه از جمع یا تفریق باید استفاده کنند.
4.مرحله چهارم نوشتن عبارت
5.مرحله پنجم نوشتن جلونویسی
ساعتهای خواسته شده را روی ساعتی که در دفتر بچه ها نوشته شده نشان دهید
کاربرگ ارسالی را حل کنند.کاربرگها داخل دفتر بچه ها است
علوم دوم
جعفری، سمیرا
آشنایی با انواع دماسنج و اینکه دما چیست نحوه تشخیص دما به کمک دماسنج آشنا شدند و کاربرگ مربوطه انحام شد.
به منظور تثبیت یادگیری درس آهن ربا لطفا بچه ها به کمک کاغذ یا مقوای رنگی چند ماهی رنگارنگ درست کنند و گیره ی کاغذی به دهان ماهی ها بچسبانند و به کمک نی یا چوب قلاب ماهیگیری بسازند و به نخ قلاب آهنربا بچسبانند و تا روز دوشنبه با خود به مدرسه بیاورند
مهارت زندگی
علوی، زهره
توضیح در مورد تفاوتهای فردی در زمینه ویژگی ها و توانمندی های فردی
دانش آموزان در گروه های 4 نفری تقسیم شدند و هر گروه یک پوستر تحت عنوان دیوار دوستی تهیه کرد.
هر دانش آموز در برگه a5 خودش و توانمندی های فردی اش را رسم کرد و در نهایت روی پوستر نصب کردند.
از پسر گلم بخواهید توانمندی های فردی خودش یا اعضای خانواده رو بگوید و در مورد این ویژگی یا توانمندی صحبت کنید.