فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: ابن سینا

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس ریاضی اشنایی با اشکال هندسی صفحه 40 و 41 و 42و 43 تدریس شد
تکلیف: شکل صفحه 41 را از اخر کتاب ببرید و با ان یک شکل درست کنید و روی کاغذ بچسبانید. صفحه 42 و 43 را کامل کنید ساعت های زیر را در دفتر بکشید و و عقربه هایش را نشان بدهید 12:21 . 6:15 .9:47 .7:35

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: مرور و تمرین فصل 1 تا فصل 3 انجام شد و کتاب نگارش صفحه 46 انجام شد
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 46 کامل شود.کاربرگ ارسالی را در دفتر بنویس

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس نهم (دستگاه خودپرداز) تدریس شد.
تکلیف: خواهشمند است فعالیت در منزل درس نهم صفحه 70 انجام شود

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: حرف ل تدریس وتمرین شد پاسخ به سوالات
تکلیف: صفحه22و23نوشته شود

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام ریاضی صفحه 39 کار شد و باتفاوت و تشابه شکل ها آشنا شدند.
تکلیف: ارمغان هفته شماره 7 انجام شد

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: درسنامه درس پیام رمز را پیدا کن از کتاب کار انجام دادند.
تکلیف: ندارند

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: مسابقه سودوکو برگزار شد.
تکلیف: از درس کوشا و نوشایک صفحه املا بنویس.

نگارش دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 44 و 45 انجام شود.

قرآن دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: درس جدیدتا اخر صفحه 20 تدریس شد.
تکلیف: لطفا بچه ها درس را روان خوانی کنن و تمرین کنند.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب در مورد رفتار دوستانه با دیگران و تفاوت و شباهت های بین دوستان صحبت کردیم.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز بچه ها فصل 3 اشکال هندسی را با ایجاد انگیزه شروع کردند.
تکلیف: به دلیل اینکه تعداد آب نبات های شیشه مهربانی 20 تا شد بچه ها به عنوان جایزه امروز تکلیف ندارند.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: کتاب کار فارسی انجام شد و معنی لغات را نوشتند.
تکلیف: به دلیل اینکه تعداد آب نبات های شیشه مهربانی 20 تا شد بچه ها به عنوان جایزه امروز تکلیف ندارند

املا دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: املای جمله سازی انجام شد.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: مفهوم copy و paste به دانش آموزان اموزش داده شد. هم چنین کلید های ترکیبی آن را آموختند. فعالیت ص 48 کتاب همراه با copy انجام شد.
تکلیف: ندارند.

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام مرور فصل تا آخر انجام شد.
تکلیف: کاربرگ ارسالی ندشته شود لطفاً

علوم دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: مرور فصل گذشته و ایجاد انگیزه درس پیام رمز را پیدا کن.
تکلیف: ندارند.

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: واژه سازی و بیاموز و بگو درس 6 تدریس شد با کلماتی که حرف یا کلمه مشترک دارند آشنا شدند.
تکلیف: کتاب نگارش صفحه42 و43 انجام شود.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از شکل قلب یک گل را به صورت کلاژ درست کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند. ممنونم

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز با قوانین سینما رفتن با خواندن یک داستان و شبیه سازی سینما در کلاس آشنا شدیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

ریاضی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: با عرض سلام و احترام جمع و تفریق تقریبی آموزش، داده شد و مرورفصل صفحه اولش انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 55 و 56 انجام شود

فارسی دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: تدریس درس کوشا و نوشا انجام شد و زیر کلماتی که ارزش املایی داشتند خط کشیدند.
تکلیف: لطفا از روی درس روان خوانی شود و از روی کلمات درس که خط کشیدی سه بار با رنگ ابی و قرمز و سیاه بنویس.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: جعفری، سمیرا
فعالیت: امروز بچه ها فیلم ایجاد انگیزه وضو گرفتن را دیدند و با روش وضو گرفتن آشنا شدند.
تکلیف: ندارند.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور مرکز و اهمیت آن و مرور قانون آچمزی و انواع آن در مورد قانون قلعه رفتن صحبت کردیم قلعه رفتن حرکتی است که بین شاه و رخ انجام می شود. ما دو نوع قلعه داریم 1_ قلعه کوچک 2_ قلعه بزرگ .شاه در هر بازی فقط یکبار حق قلعه رفتن دارد . طرز قلعه رفتن : شاه را برداشته دو خانه سمت رخ برده و سپس رخ را از روی شاه عبور داده و کنارش قرار می دهیم . پس چه در قلعه کوچک و چه در قلعه بزرگ شاه دوخانه سمت رخ می رود . هدف از قلعه رفتن آنست که . شاه بره جای امن __ رخ بیاد تو بازی حرکت قلعه را ما چند بار تمرین کرده تا عزیزانمان بهتر بیاموزند . حالا ما 5 شرط داریم برای قلعه رفتن که جلسه آینده خواهیم گفت. ممنونم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: