فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سهراب سپهری

علوم دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: بااحترام ، درپروژه‌چوب بستنی جادویی دانش آموزان درمورد سازه ها بحث وگفتگو کردند ،عزیزانی که سازه رو درست کرده بودند درموردش صحبت کردند ،نمایش عکس وفیلم وپرسش وپاسخ داشتیم ،نمایش کلیپ های فعالیت های گروه ها تا امروز نمایش داده شده ،منتظر ارسال عکس های امروز هستم .
تکلیف: عزیزانی که ناقصی عکس دارند ،هرچه سریع تر بفرستند ،بابت تمام همراهی های طی هفته ی علوم صمیمانه سپاسگزارم

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض‌سلام واحترام تدریس درس دوازدهم( فردوسی) با پخش شاهنامه خوانی و پاورپوینت درمورد فردوسی ،روانخوانی ومشخص کردن کلمات دارای ارزش املائی، هم معنی ومخالف ها کارشد،واژه صفحه‌ی 74 وحل تمرین با مشارکت دانش‌آموزان، لطفا کلمات دارای ارزش املائی توسط والدین وارد مزرعه کلمات شود.
تکلیف: وارد کردن لغات هم معنی ومخالف دردفتر لغات وانجام صفحه‌ی 70،71،72 کتاب نگارش

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: تدریس درس 13 بهترین دوست به همراه نمایش فیلم وپاورپوینت ( زندگی نامه امام حسن) وروانخوانی درس وحل تمرین بامشارکت دانش‌آموزان
تکلیف: تکلیف ندارد.

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض‌سلام واحترام
تکلیف: تمرین‌های صفحه‌ی 123،124،125 کتاب کار علوی حل‌شود.

علوم دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: بااحترام، پروژه آب مایه حیات با مشارکت دانش آموزان، نمایش فیلم وعکس صورت گرفت ،دانش آموزان درمورد راهکارها صحبت کردند وکارهاشون رو به نمایش گذاشتند ،فعالیتهایت تکمیلی بیان وارسال شد .پروژه سیب زمینی چروک باآزمایش درکلاس صورت گرفت ودانش آموزان درمورد نتایج صحبت کردند،نمایش فیلم مهارت‌های زندگی ونمایش عکس وبحث وگفتگو داشتیم .
تکلیف: لطفا عکس های مربوط به فعالیت های امروز رو زودتر ارسال کنید . وسایل لازم برای پروژه فردا در واتساپ گذاشته شد.

قرآن دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: با احترام آموزش درس نهم قرآن سوره‌ی عصر وروانخوانی تا صفحه‌ی 59 ،محتوای آموزشی ارسال شد ،لطفا روانخوانی ها تمرین شود وسعی در حفظ کردن سوره عصر وارسال ویس تا چندروز آینده.
تکلیف: تکلیف ندارد.

علوم دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض‌سلام واحترام درس یازدهم علوم باپاورپوینت ونمایش فیلم فندوق تدریس شد وتمرینات کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد، محتوای آموزشی ارسال شد ،لطفا جدول هایی که مربوط به قد وزن ورشد و.....هست با کمک اولیاکامل شود. پروژه بازی بایخ با نمایش فیلم وعکس وبحث وگفتگو صورت گرفت ودانش آموزان با راه حل های خودشون شروع به ذوب کردن یخ ونجات اسباب بازیشون کردند و گروه های چهارخانه به بحث وگفتگو درمورد راه حل ها پرداختند .
تکلیف: حل تمرینات کتاب کارعلوم ازصفحه ی 119 تا 123 وارسال عکس های مربوط به پروژه بازی با یخ

ریاضی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: باعرض سلام واحترام تدریس سانتی متر ومیلی متر با پاور پوینت وابزار خط کش ( دست ورزی) وحل تمرین با مشارکت دانش آموزان تاصفحه‌ی 87 ،تمرین شماره‌ی 3 صفحه‌ی 87 کامل شود . کتاب کارعلوی تا 116 کارشده. محتوای آموزشی درس سانتی متر ومیلی‌متر ازواتساپ ارسال سد.
تکلیف: حل تمرین های کتاب کارعلوی از صفحه‌ی 118تا صفحه‌ی 121

علوم دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: بااحترام پروژه سلامتی با نمایش فیلم وعکس وانجام ورزش دردومرحله ( حرکات کششی با آموزگار وحرکات ورزشی با کلیپ ورزشی) وبحث وگفتگو ،همچنین پروژه ادبی شاهنامه خوانی به مناسبت هفته ملی علوم طبق برنامه با نمایش نقالی کودکان ،معرفی شاهنامه وصحبت درمورد فردوسی وخواندن 4 داستان کوتاه از شاهنامه صورت گرفت .
تکلیف: ارسال عکس وفیلم های مربوط به پروژه سلامتی ،وپروژه ادبی طبق توضیحاتی که در گروه واتساپ ارسال کردم تا دوشنبه صبح

فارسی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: بااحترام توضیح درمورداینکه چگونه درس یازدهم ( درس آزاد نوشته شود ) داده شد ،درس آزاد کتاب کارعلوی تدریس شد .حل تمرینات کتاب کار علوی تا صفحه‌ی 90 با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد. یک نمونه درس آزاد برای ایجاد انگیزه توضیح داده شد.
تکلیف: یک موضوع جالب درقالب معرفی اشخاص معروف یا هرموضوعی که دوست داری انتخاب کن ،طبق توضیحاتی که دادم درس آزاد راخوش خط وخوانا بنویس سرفرصت درس هایی که عالی نوشته شدن توسط دانش آموزان تدریس خواهد شد برای نوشتن این درس نامه تا دوشنبه مهلت داری تا یک متن عالی بنویسی . بهترین درس ومتن امتیاز دارد . لطفا از واتساپ هم تصویر این درس رو بفرستید تا یک مجموعه زیبا از درس های شما داشته باشیم، منتظر کارهای زیبای شما هستم.

متن ادبی دوم

مدرس: کردستی، رویا
فعالیت: بیدپای فارسی کارشد وبا مشارکت دانش‌آموزان به سوالات پاسخ داده شد.
تکلیف: تکلیف ندارد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: