فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سهراب سپهری
فعالیت: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 15 آذر ، جشن تولد کلیه متولدین آذر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آذر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مبحث‌تقارن تدریس شد. تقارن اشکال مختلف را با تا کردن و رشته های ماکارونی مشخص کردیم.با نقاشی روی صورت مفهوم تقارن برای بچه ها توضیح داده شد.
تکلیف: پسرم ،کاربرگ‌چسبانده شده در دفتر را انجام بده.(یادت باشه بعضی الگو‌ها دو مرحله ای هستند).

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: ببین و‌بگو واژه سازی درس دوستان ما کار شد. ویدئوهایی که اولیا ارسال کرده بودند نمایش داده شد وبچه ها با مشاغل مختلف آشنا شدند.
تکلیف: از روی کلمه های مهم (کلمه هایی که دورشان خط کشیده شده)یک بار بنویس .

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم ،صفحه 48 کتاب نگارش را انجام بده.(با خط زیبا و‌خوانا بنویس).

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور مطالب گذشته آشنایی ساخت فولدر و ذخیره فایل و شناخت درایوها
تکلیف: فعالیت صفحه 28 انجام شود

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مبحث الگویابی هندسی و عددی و‌الگویابی دو مرحله ای تدریس شد و صفحه های 44 و 45 کتاب انجام شد. صفحه 63 کتاب کار انجام شد.
تکلیف: عزیزم،کاربرگ چسبانده شده در دفتر را انجام بده. *اشکال هندسی صفحه 46کتاب را آماده کن و فردا با خودت بیاور.(یک مربع،مستطیل،5ضلعی،6ضلعی مثلث ،دایره، را ببر )

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: پرسش از درس های پیشین انجام شد. درس پنجم مرور شد و مطالب مهم مشخص شد. کاردرکلاس صفحه 56 انجام شد
تکلیف: پسرم مطالب فصل پنجم(پیام رمز را پیدا کن را مطالعه کن سپس صفحه های 57 و 58 کتاب کار را با دقت انجام بده.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: تدریس درس پنجم (وضو ) کامل شد.
تکلیف: درس های 1تا 5 را مرور کن .

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: سلام جلسه امروز تکرار و تمرین سرودها

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد مبحث روابط بین فردی ( احترام به ویژگی های جسمانی خود و دیگران با دانش آموزان به گفت و گو پرداختیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: تولد آذر ماهی ها 15 آذر برگزار می شود اگر تمایل به مشارکت دارید لطفا با من هماهنگ کنید. ساعت اموزشی لمینت شده به بچه ها تحویل داده شد.لطفا ساعت های خواسته شده را تمرین کنند و‌صفحه را فردا با خود بیاورند. شباهت اشکال مرور شد.اعداد دیجیتال تدریس شد. دست ورزی ،ساخت اعداد دیجیتال با چوب کبریت کار شد.
تکلیف: پسر گلم ،با هر وسیله ای که دوست داری (چوب کبریت،نی،حبوبات،کاغذ رنگی،...)بساز و‌روی برگه A4 بچسبان و با خودت بیا‌ر.(نمونه اعداد دیجیتال پیوست شده است.) ساعت های زیر را بر روی صفحه لمینت شده نشان بده:ساعت 6 و 50 دقیقه،ساعت 10 و 26 و ساعت 8 و 30 دقیقه .

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: مطالعه علوم و‌آوردن کتاب کار فراموش نشود.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درس جدید ،دوستان ما تدریس شد. با فیلمی که اولیا در مورد شغل خود ارسال کرده بودند ،ایجاد انگیزه شد و در مورد مشاغل توضیح داده شد. اولیایی که تمایل به ارسال ویدئو دارند تا روز سه شنبه فرصت دارند.
تکلیف: صفحه های 44،45،46کتاب کار انجام شود.

املا دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: کلاس بدون دیوار(املای بادکنکی ) اجرا شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز مرور اتیکت های میزغذاخوری ارزیابی و عملکرد دانش آموزان.
تکلیف: دانش آموزانی که تکالیفشان را در طی سه جلسه گذشته انجام ندادند را انجام دهند.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: عزیزم،صفحه 43 کتاب ریاضی را انجام بده.(برای انجام دادن سوال 1حتما از خط کش استفاده کن).

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: تدریس مبحث انواع صدا ،فصل پنجم(پیام رمز را پیدا کن -1 )تکمیل شد.
تکلیف: عزیزم صفحه 55 کتاب کار علوم را انجام بده . فصل های 1تا 4 کتاب کار را کامل مرور کن و برای ارزشیابی روز یکشنبه آماده باش.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: تدریس درس ششم (کوشا و نوشا)تکمیل شد. واژه سازی (کلمه مشترک)مرور شد.صفحه 40 (بیاموز وبگو ،و پیدا کن و بگو‌)کار شد. معنی کلمه ها (صفحه 56 کتاب کار )تمرین شد. ««اگر تمایل دارید یک ویدئوی کوتاه از خودتان برای بنده تا جمعه ارسال کنید.(خودتان را معرفی کنید و در مورد حرفه یا شغل تان توضیح بدهید)
تکلیف: هم معنی و‌مخالف کلمه های درس های 1تا 6 را تکرار و‌تمرین کن. یک صفحه املا از درس کوشا و نوشا بنویس.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه های 44،45 و 46 کتاب نگارش را انجام بده. (پسر خوبم،این تکلیف برای 3روز در نظر گرفته شده،حتما تکالیفت را با زمان بندی درست انجام بده.)
توضیح: با سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی میرسانیم، روز سه شنبه 15 آذر ، جشن تولد کلیه متولدین آذر ماه در دبستان برگزار خواهد شد. روش اجرای این جشن، بدین ترتیب می باشد که دکور با تم تولد در حیاط دبستان اجرا و در زنگ تفریح همکاران با پخش آهنگهای تولد، جشن برگزار خواهد نمود. اولیا گرامی متولدین آذر ماه در صورت تمایل می توانند، با هماهنگی معلم پایه، اقدام به تهیه اقلام پذیرایی از دانش آموزان همکلاسی خود نمایند. لازم به تذکر است، اولیا به هیچ عنوان اجازه ارسال کیک تولد و غذاهای ناسالم برای پذیرایی ندارند. پذیرایی کیک در دبستان، مغایر با پروتکلهای بهداشتی می باشد و در فضای دبستان امکانپذیر نیست. پذیرایی صرفا با انواع خوراکیهای سالم بسته بندی از قبیل بیسکوییت، آبمیوه و پاستیل و به تعداد نفرات هر کلاس انجام می شود. اولیا متولدین هرماه می توانند اقلام پذیرایی کلاس خود را زمان ورود به دبستان به معلم پایه تحویل دهند تا در کلاس پذیرایی انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مبحث شباهت و‌تفاوت اشکال هندسی ،صفحه های 39 و‌40 تا سر اعداد دیجیتال کار شد. فردا کتاب ریاضی حتما همراه دانش آموزها باشد.
تکلیف: صفحه های 40 و 41 کتاب ریاضی را انجام بده. (برای انجام دادن صفحه 41 ،مربع رنگی بزرگ اخر کتاب را با کمک پدر یا مادرت ،تمیز ببر و‌شکل های کوچک را با قیچی جدا کن سپس با اشکالی که جدا کردی مانند نمونه(صفحه41)شکل بساز و‌با دقت روی برگه A4 بچسبان.فردا با خودت به مدرسه بیاور.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: بخشی از فصل پیام رمز را پیدا کن-1 تدریس شد. انیمیشن مرتبط نمایش داده شد و در مورد انواع صدا ها (صداهای پیام رسان ،آزار دهنده،هشدار دهنده و‌خوشایند صحبت شد.
تکلیف: برای فردا ،هر وسیله ی صدا داری که دوست داری با خودت بیاور(فلوت،گیتار اسباب بازی،طبل،...) فصل های 1تا 4 علوم (کتاب کار)را مرور کن (قسمت هایی که زیرشان در کلاس خط کشیدیم و سوالات اخر فصل ها)و برای پرسش فردا آماده باش.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: حکایت خوش اخلاقی با موضوع صبر تدریس شد. «لطفا کاربرگ کلمه های مخالف و هم معنی درس های چوپان درست کار و کوشا و نوشا در دفتر لغت ها چسبانده شود.»
تکلیف: از روی حکایت روخوانی کن.

نگارش دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
تکلیف: صفحه 43 کتاب نگارش را انجام بده.

هنر دوم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: در این جلسه دانش آموزان مدل های مختلف برگ های پاییزی را با قیچی برش دادند.برگ های بریده شده را به شکل کلاژ بر روی بدن جوجه تیغی چسباندند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند ممنونم

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: وارم آپ جهت گرم کردن بدن برای جلوگیری از گرفتگی عضلات بدن بازی با کاپ گیم جهت درک بهتر مفهوم گروه و بازی دسته جمعی و ایجاد تمرکز بیشتر
تکلیف: تکلیف ندارند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: