فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: سیدمحمدحسین شهریار

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: تمرین های صفحه 83 و 84 ریاضی با هدف آشنایی با مفهوم قطر انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 111 و 112 و 113 با دقت حل شود.

علوم سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: فیلم فندق مربوط به فصل 7 نمایش داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس قسمت اول اتیکت مکالمه را داشتیم ، بچه ها با گوینده و شنونده آشنا شدند ، پاورپوینت و پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد بارش فکری داشتند. قوانین اینکه چطور شنونده خوبی باشند را یاد گرفتند.
تکلیف: بچه ها تمرین کنند که شنونده خوبی باشند و در آن قانون خوب گوش دادن را رعایت کنند.

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: تدریس انواع خط "خط راست" "نیم خط " "پاره خط" انجام شد.و تمرین های صفحه 81 حل شد.
تکلیف: 1) کامل کنید: الف ) خط راست خطی است که ............... . ب) نیم خط خطی است که ..................... . ج) پاره خط خطی است که ..................... . 2)ضرب 6 نوشته و خوانده شود. سپس 3 عبارت ضرب را انتخاب و برای هرکدام دو تقسیم بنویس. 3) سپهر 5 سال داشت که خواهرش به دنیا آمد.از آن زمان تا حالا 15 سال گذشته است .سپهر و خواهرش روی هم چند سال دارند؟(برای حل این مساله آن را به زیر مساله تبدیل کن).

علوم سوم

مدرس: شکیب، زهرا
تکلیف: درسنامه ی فصل هفتم با دقت خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: شعر نقاش دنیا پرسیده شد.
تکلیف: 1) جمله های زیر را با توجه به کلمه های داده شده تغییر بده: ما هر روز صبح جمعه به کوه می رویم. الف) شما ........... . ب) تو.............. . ت) من .............. . ج) آن ها ......... . 2) با استفاده از کلمات زیر یک بند بنویس : کتاب - آغوش - با سواد - سفرهای خیالی. 3) کدام یک از فعل های زیر مربوط به زمان آینده است .آن ها را جدا کن و با هریک جمله بساز: خواهم رفت-- رفتم -- خواهی نوشت-- خوردم-- خواهد گذشت-- 4) کدام کلمه جمع نیست: جملات-- تعمیرات-- کلمات-- شکلات--

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: حل تمرین صفحه 80 و81 ریاضی آموزشی با هدف کاربرد زیر مساله و توانایی درک چند مرحله ای بودن مساله .
تکلیف: 1) شیرینی پزی در 6 روز 42 جعبه نان برنجی درست کرد .او در هر روز چند جعبه نان برنجی درست کرده است ؟ 2) رضا 96 تومان پول دارد.پول برادرش 38 تومان کمتر از پول رضااست . آنها روی هم چند تومان پول دارند؟ 3) در یک مسابقه ی شنای 800 متر آرش 698متر و سعید 747متر و آریا 785 متر را شنا کرده اند.کدام یک از آن ها به خط پایان نزدیک ترند؟چند متر دیگر باید شنا کند تا به خط پایان برسد؟ 4) امید گفت اگر 35 تومان داشتم .می توانستم یک مداد125 تومانی بخرم .پول امید چند تومان بوده است؟ 5) در یک گلخانه 357 شاخه گل لاله و مریم و نرگس است. 100 شاخه از آن ها گل لاله و 124 شاخه گل مریم هستند .در گلخانه چند گل نرگس وجود دارد؟

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: درس ایران من روخوانی شد. آشنایی با پسوند"دان"و ترکیب آن با کلمه تدریس شد.
تکلیف: از روی شعر ایران من چند بار برای پدر یا مادر خود بخوان. فردا هم معنی و مخالف و هم خانواده ی درس بوی نرگس و یار مهربان و نویسنده بزرگ پرسیده می شود. پنج کلمه که با "دان" ترکیب شده باشد را بنویس سپس آنها را در یک بند به کار ببر و علامت های نگارشی را در متن رعایت کن.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: پخش پاور پوینت انواع کسب و کار، توضیح در ارتباط با کسب و کار و انواع آن(روستایی، شهری و اینترنتی).پخش یک کسب و کار خانگی شهری و نحوه ایجاد این کسب و کار به صورت اینترنتی و توضیح آن توسط دانش آموزان،توضیح متن از روی درس و حل فعالیت کلاسی توسط دانش آموزان
تکلیف: حل فعالیت منزل صفحه 96

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام وروز بخیر امروز مروری بر تکالیف صفحه 25 داشتیم . و در مورد احترام گذاشتن با دانش آموزان گفت و گو کردیم .
تکلیف: عزیزان صفحات 27انجام شود
فعالیت: ضمن تبریک فرارسیدن سالروز گرامیداشت مقام مادر ، هدایای دانش آموزان به مادرانشان در کیف بچه ها قرار داده شده است، لطفا دریافت نمایید.

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: ضرب پرسیده شده. تمرین کتاب کار تا آخر فصل 4 حل شد. ریاضی تمرین شد‌.
تکلیف: کار برگ داده شده حل شود. ریاضی فصل 1و2و3و4 تا حل مسآله به روش نمادین تمرین شود‌.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: حکایت خواب خلیفه روخوانی شد. تمرین های کتاب کار فارسی تا آخر درس نویسنده ی بزرگ حل شد.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. ممنونم

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام ابتدا بازی استپ و دنس در کلاس انجام شد جهت فعالیت حرکتی اولیه وارم آپ جهت گرم کردن بدن و جلوگیری از گرفتگی عضلات که حرکات توسط خود دانش آموزان انجام شد بازی حرکتی با چوبک هدف این بازی ادراک بهتر جهت ها از جمله سمت راست و چپ می‌باشد نوعی بازی حرکتی و تلفیق پرشی که این حرکات کمک به رشد استخوان و استحکام بهتر آن ها در دانش آموزان می‌باشد و همچنین بازی های حرکتی و پرشی به سلامت روان دانش آموزان نیز کمک بسزایی دارد دانش آموزان در این بازی با هدف تشکیل و شرکت در گروهک های کوچک و کار تیمی بیشتر آشنا می‌شوند همچنین کمک به هماهنگی درک و رشد بهتر دو نیمکره راست و چپ و سرعت عمل بالا نیز کمک بسزایی دارد از آنجایی که تک فرزندی در خانواده ها باب شده است و دانش آموزان اکثرا تنها هستند در این بازی ایجاد ارتباط بهتر و دوستیابی بیشتر درشان ایجاد می‌شود
تکلیف: تکلیف ندارند

ریاضی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: تمرین های کتاب ریاضی کار صفحه 103 حل شد.
تکلیف: ضرب 4 یک بار نوشته و خوانده شود.

علوم سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: بخش آخر علوم فصل 7 ( آینه ها) تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: کلمات خط کشیده شده ی درس نویسنده بزرگ را دوبار دو بار بنویس. شعر نقاش دنیا فردا پرسیده میشود. تمرین کتاب کار فارسی صفحه 90 و 91 حل شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: شکیب، زهرا
تکلیف: درس اول تا 5 خوانده شود .

قرآن سوم

مدرس: شکیب، زهرا
فعالیت: سوره انسان و سوره فتح روخوانی شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: