فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: غلامحسین بنان

ریاضی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: تمرینات نسبت در صفحات 62 و 63 کتاب کار انجام شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

فارسی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: کلمات هم خانواده در دفتر املا نوشته شد.
تکلیف: - درس آزاد ( درس هفتم ) از روی فایل ارسالی در کتاب فارسی نوشته شود .(برای نوشتن ، از مداد استفاده شود.) - فایل ارسالی تا پایان قسمت درک مطلب وارد کتاب شود .از قسمت املا و دانش زبانی مربوط به کتاب نگارش است که در روزهای آتی انجام خواهد شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: درس 8 تدریس شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: درس 6 تدریس شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز دانش آموزان عزیز بازی فوتبال انجام دادند و مهارت های (ارتباطی ، ،فردی، مدیریت خشم ، حل مساله ) مشاهده و ارزیابی شد .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: آشنایی با برش و برش هوشمند و انتخاب قسمتی دلخواه از یک عکس با ابزار برش و برش هوشمند یاجادویی
تکلیف: یک عکس انتخاب کنید و به دلخواه قسمتی از آن را برش دهید

ریاضی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: - نسبت و تناسب تدریس شد. - سوالات نسبت و تناسب در کتاب درسی پاسخ داده شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

علوم پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: ارزشیابی درس پنجم انجام شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

فارسی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: با توجه به برگزاری اردوی فردا ، دانش آموزان فقط کتاب مهارت های زندگی و جامدادی خود را همراه داشته باشند.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش دیود آموزش نحوه عملکرد دیود بستن مداری سری دیود با ال ای دی
تکلیف: تمرین :بستن مدار دو تا ال ای دی موازی با دیود و پوش باتن

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام جلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت میز غذاخوری شامل پاورپوینت و فیلم نحوه ی رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام غذاخوردن( باید ها و نباید ها) استفاده صحیح از کاتلری و نحوه ی قرار دادن آنها هنگام غذا خوردن، نحوه ی یادگیری غذاخوردن با پاپستیک و پرسش و پاسخ به روش گفتاری و بارش فکری در حین تدریس.
تکلیف: دانش آموزان از خود فیلم بگیرند و کاتلری را با پوزیشن های مختلف انجام دهند و توضیح دهند به چه منظور هستند. هنگام غذا خوردن هم فیلم بگیرند و اتیکت غذاخوردن را توضیح دهند.( باید ها و نباید ها)

علوم پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
تکلیف: - درس پنجم ارزشیابی خواهد شد . - سؤالات صفحات 67 تا 71 کتاب کار پاسخ داده شود.

فارسی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: - سؤالات درس ششم کتاب کار پاسخ داده شد. - ارزشیابی درس ششم انجام شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند .

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
تکلیف: درس پنجم پرسیده خواهد شد.

قرآن پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: درس چهارم روانخوانی شد .
تکلیف: تکلیفی ندارند.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: انجام فعالیت های جلسه گذشته به کمک دانش آموزان-یک کلیپ آموزشی درباره پس انداز نمایش میدهیم -عکس یک قلک را به دانش آموزان نشان می دهیم .-درس را با صحبت درباره پول تو جیبی دانش آموزان صحبت میکنیم و از دانش آموزان سوالهایی درباره نحوه نگهداری پول و کاربردی که پول پس انداز شده برایشان دارد میپرسیم -مفهوم پس انداز : مقدار پولی که بعد از کم کردن هزینه ها از درآمدهای شخصی باقی میماند .( پس انداز کردن یعنی درست خرج کردن است نه خسیس بودن ) -انواع روشهای پس انداز کردن : نقدی : پول قلک / حساب بانکی غیر نقدی : تبدیل پس انداز به کالا : زمین / طلا / سکه /فرش -مزایای پس انداز در بانک : امکان برداشت پول در زمان نیاز بهره مندی از سود بانکی کمک به اقتصاد کشور -
فعالیت: باسلام، آخرین مهلت تحویل رضایتنامه مربوط به اردو، فردا مورخ 25 آبان می باشد.

ریاضی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: نمونه سوالاتی از فصل دوم حل شد .
تکلیف: تکلیفی ندارند.

فارسی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
تکلیف: - سؤالات درس ششم کتاب کار پاسخ داده شود. - درس ششم پرسیده خواهد شد.( با دقت مطالعه شود.)

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: محمدی قهی، سمانه
فعالیت: درس هفتم پرسیده شد.
تکلیف: تکلیفی ندارند.

هنر پنجم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: با سلام در این جلسه به طور کامل در مورد مبحث (ماندالا) توضیح داده شد، روش صحیح کشیدن طرح ماندالا به صورت عملی توضیح داده شد و دانش آموزان یک طرح ماندالا را با مدادرنگی و ماژیک رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. ممنونم

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص12و13تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: