فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: محمدعلی رجایی

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پیش درآمدی از مبحث ماشین ورودی خروجی گفته شد.
تکلیف: تکلیف ندارند.

املا سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: املا از درس اول به صورت کلمه و جمله گفته شد.
تکلیف: حتما املای کلاسی دانش آموزان را ببینید. از روی غلط های املایی بنویسید با توجه به آنچه نوشته ام. یک املای شب 10 خطی ،خوش خط در دفتر املا بنویسید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس اول، به دنیا آمده ام تدریس شد.
تکلیف: درس اول کتاب مطالعات اجتماعی با دقت خوانده شود. جست و جوکنیم صفحه 3 حل شود. یک مقوای سبز رنگ همراه با کپی صفحه اول شناسنامه و یک چسب نواری تزئینی برای جلسه بعد بیاورید.

زیبانویسی

مدرس: پیرقدیم، میترا
فعالیت: ص6تدریس شد.
تکلیف: ص7 درمنزل حل شود.(با مداد سیاه).از نوشتن با مداد نوکی پرهیز شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام کلاس امروز تدریس اتیکت کلمات جادویی همراه با پخش فیلم ، خوراکی تعارف کردن و معرفی کلمه لطفا.( دانش اموزان کلمات ارتباطی لطفا ، بفرمایید،متشکرم و سپاس را می شناسند و در جوامع به کار خواهند برد انشالله)
تکلیف: با سلام و احترام دانش آموز درخواستی که از والدین یا نزدیکان خود دارد را با لطفا بگوید و یادداشت کند. همچنین می تواند از کلمات جادویی هم استفاده کند.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: شمارش چندتا چندتا مبحث جمع ذهنی آموزش داده شد. و صفحه 11 کتاب تکمیل شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس اول ،بخش اول درس زنگ علوم تدریس شد. از روی بخش اول کتاب کار خوانده شد.
تکلیف: از صفحه 9تا12 کتاب کار علوم با دقت خوانده شود.

نگارش سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: بخشی از کتاب نگارش درس اول محله ی ما حل شد.
تکلیف: صفحات 8تا 10 کتاب نگارش را کامل بنویسید.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب . جلسه امروز معارفه و آموزش متن سرود ملی
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا برای جلسه آینده متن سرود حفظ شود با سپاس سر زد از افق مهر خاوران فروغ دیده ی حق باوران بهمن فر ایمان ماست شهیدان پیچیده در گوش زمان فریاد تان پاینده مانی و جاودان جمهوری اسلامی ایران

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: آموزش مجدد شمارش چندتا چندتا و حل صفحه 11 کتاب.
تکلیف: تکلیف ندارند. دانش آموزانی که دوکاربرگ روز شنبه و چهارشنبه هفته گذشته را حل نکردند حل کنند.

علوم سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: درس اول ،زنگ علوم به صورت گفتاری تدریس شد.
تکلیف: صفحه 9و 10 کتاب کار علوم خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: سنجش استعداد گونیای علوم برگزار گردید.

هنر سوم

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: با سلام لطفا دانش آموزان برای جلسه آینده چسب مایع یا ماتیکی و قیچی همراه داشته باشند. در صورتی که به مدرسه تحویل دادند نیاز به تهیه مجدد نیست. ممنون

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: فعالیت های انجام شده مربوط به این جلسه و جلسه قبل می باشد که به دلیل مشکلات فنی کامل ارئه نشد. بعد از خوش آمدگویی و تبریک سال تحصیل جدید و آشنایی مختصر با دانش آموزان، معلم در شروع کلاس مختصری از اینکه سواد چیست و همینطور کتاب سواد مالی به چه منظوری تدریس میشود و هدفی که کتاب و درس دنبال میکند صحبت میکند تا دانش آم,زان نگاه و شناخت مناسب نسبت به این واحد درسی پیدا کنند . -مقداری پول با ارزشهای مختلف در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. -معلم با پرسیدن سوال از دانش آموزان درس را شروع می کند؟ این پول هایی که دیدید چه ویژگی خاصی دارند؟ - برای خرید در کشورهای خارج از ایران، از چه نوع پولی باید استفاده کرد؟ - آیا از اقوام و دوستانتان کسی به خارج از کشور سفر کرده است، از چه نوع پولی در آن کشور استفاده نموده است؟ ارز چیست؟ : واحد پولی کشورهای مختلف را ارز می گویند. ارز چه کاربردی دارد؟: هنگام سفر به کشورهای مختلف باید پول آن کشور را برای خرید به همراه داشت. از چه ارز واحدی می توان برای خرید و فروش در تمام کشور ها استفاده نمود؟: ارز واحدی که در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد دلار است. -کلیپ مربوطه پخش می گردد. -در ارتباط با واحد های پولی کشورهای مختلف با توجه به کلیپ در حال پخش صحبت می شود. -تصاویر مختلف از واحد های پولی مهم در سایر کشورها برای دانش آموزان پخش می گردد. -توجه دانش آموزان را به کتاب جلب نموده و فعالیت کلاسی را با همکاری آنها و با استفاده از عکس هایچاپ شده و نیز به کمک ویدئو پروژکتور پخش شده، حل می نماید.
تکلیف: دانش آموزان عزیز تکلیف مربوطه را می توانید با بار گذاری عکس های مربوطه انجام دهید.

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: دست ورزی مبحث الگو با چینه و آموزش شمارش چندتا چندتا.حل صفحه 11 کتاب ریاضی.
تکلیف: کاربرگ ریاضی روز شنبه را کسانی که حل نکرده اند در برگه آچار نوشته و حل کنید. و کاربرگ ارسالی امروز را تمامی دانش آموزان نوشته و حل کنید. از شنبه 9مهر تا آخرهفته طرح سنجش استعداد گونیا دروس (علوم ، فارسی ،ریاضی) برگزار می شود.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: پرسش از درس محله ما و شعر رنگین کمان. و آموزش مبحث واژه آموزی و بیاموز و بگو (زبان دستوری علایم جمع، ها و ان و ات) درس اول.
تکلیف: تکالیف جلسه قبل را کامل کنید و کلماتی که دارای علامت جمع هستند از درس محله ی ما پیدا کنید و بنویسید.روخوانی و معنی شعر و واژگان درس اول را بخوانید.

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: بازی ریتمیک چیست؟ نوعی فعالیت ورزشی همراه با موزیک را در بر دارد فعالیت هایی که در این جلسه انجام شد معرفی چوبک چوبک چیست و معرفی اسامی شاگردها بازی با چوبک بازی با کاپ گیم و توپ بازی های ریتمیک فعالیت های حرکتی را در بر دارد

ریاضی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: آموزش مبحث الگو ها ادامه پیدا کرد. صفحات 8و 9 ریاضی حل شد . و تمرین اضافه حل شد.
تکلیف: تکلیف ندارند. تکلیف روز شنبه را در برگه آچار حل کنند د بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: دبیرزاده، زهرا
فعالیت: آموزش کلمات و معنی شعر رنگین کمان و تدریس درس محله ی ما املا گفته شد.
تکلیف: لغات ارسالی در عکس را در کتاب بنویسند و بخوانند. روخوانی تمرین شود. از روی درس محله ی ما نوشته شود. کلماتی که دارای حروف چندگانه هستند را از درس پیدا کنند و برای هرکدام یک جمله بنویسند. یک املای شب 8 خطی از شعر رنگین کمان و درس محله ما نوشته شود. از روی غلط های املایی یک خط بنویسند.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: اشنایی با اتیکت (پخش فیلم و پاور،معرفی مستر اتیکت )
تکلیف: یادداشت کردن دو تا کار صحیح و ناصحیح به همراه yes yes yes و No no no
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: