فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: نوآوران 2

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در زنگ مفاهیم ریاضی،تدریس اعداد 1و 2 انجام شد نوآموزان با چوب خط آشنا شدند و دو صفحه از تمارین کتاب که مربوط به این تدریس بود انجام شد.
تکلیف: نوآموزان عزیزم، پیک ارمغان شماره 10و 11 به صورت کامل انجام شود و روز شنبه ،به مدرسه بیاورید سپاس

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام مبحث پرندگان،نوع پوشش ،تولید مثل ،محل زندگی پرندگان ،به صورت کامل تدریس شد و دو صفحه از کتاب که مربوط به این مبحث بود ،انجام شد.

دانشمند کوچک

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و ادب در این جلسه ،آزمایش نی آهنگساز انجام شد.نوآموزان با نی ،یک فلوت کوچک را ساختند و با فوت کردن در هر نی،صداهای مختلفی شنیدند هدف ما از انجام این آزمایش،دست ورزی،انجام مشاهده و آزمایش علمی می باشد.

قصه‌های فارسی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام قصه ی سنجاب کوچولو و نی نی ،بازگو شد. نوآموزان با دقت به این قصه ی زیبا گوش دادند و در مورد این قصه،با آموزگار به گفت و گو پرداختند. هدف ما از این قصه:تقویت تخیل و خلاقیت و بالابردن عزت نفس در نوآموزان می باشد.

دومینو

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در این جلسه،چیدمان خط صاف و چرخش ،تکرار و دوره شد در جلسه ی امروز،چند مسیری و انشعاب در چیدمان دومینو ،تدریس شد.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز در زنگ مفاهیم نوشتاری،نوآموزان با چراغ راهنمایی رانندگی آشنا شدند و نمایش ماشین و چراغ راهنمایی را اجرا کردند و دو صفحه از کتاب مفاهیم نوشتاری را انجام دادند.

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: نرمش اجرای آزمون لی لی تعادلی و بازی فوتبال

ماهرشو

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام نوآموزان در این زنگ چاپ گل با پیاز را انجام دادند و بسیار از انجام این فعالیت ،لذت بردند هدف از انجام این فعالیت ،افزایش خلاقیت ،دست ورزی می باشد.

فعالیت

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در این زنگ ،به مناسبت روز مادر،فعالیت چاپ کف دست انجام دادند.با نوآموزان در مورد نیکی کردن به مادر صحبت شد و نوآموزان احساس خود را به مادر خود بیان کردند.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام اردوی باغ کتاب برگزار شد.

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام نوآموزان به اردوی باغ کتاب رفتند و بسیار از این اردوی هیجان انگیز ،لذت بردند.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: به دلیل اردوی امروز کلاس تشکیل نشد

بازی دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام اردوی باغ کتاب برگزار شد.

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در زنگ آنلاین مفاهیم ریاضی،تمارین مربوط به شمارش و مفهوم اعداد توضیح داده شد و سنجش (4)را نوآموزان انجام دادند.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام در زنگ آنلاین مفاهیم نوشتاری،مبحث های مربوط به ترسیم خطوط منحنی پیوسته و تشخیص ترتیب و اشکال هندسی تدریس شد و نوآموزان تمارین مربوط به این مباحث را انجام دادند.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی درس پنجم (قسمت دوم) امروز با مشارکت فعال دانش‌آموزان عزیز تدریس شد و فعالیت‌های کلاسی نیز با همکاری خوب بچه‌ها انجام گرفت. پاورپوینت و کلیپ آموزشی مربوط به درس هم در کلاس بارگذاری شده است. از همراهی و حمایت ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزارم.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز در زنگ آنلاین مفاهیم خوانداری،نشانه ی (س)تکرار و دوره شد.نواموزان کلمات هم آغاز و هم پایان نشانه ی (س)را تکرار کردند و 3صفحه از کتاب که مربوط به این نشانه بود انجام شد.

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... ساخت کلاژ تلفیقی با استفاده از اوریگامی ساخته شده ی جلسه قبل ....سپس فضاسازی و رنگ آمیزی اثر ....

ماهرشو

مدرس: رضایی دولت آبادی، ندا
فعالیت: با عرض سلام و احترام امروز در کلاس آنلاین ماهرشو،آموزش اشکال هندسی به وسیله ی کلیپ آموزشی انجام شد. دوخت اشکال هندسی(مربع-مستطیل-دایره-سه گوش) تدریس شد و نوآموزان همراه با آموزگار ،دوخت را انجام دادند.
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: