فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروین اعتصامی

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس ریاضی پسرهای گلم با مفهوم هم اندازه و بیشتر و کمتر اشنا شدند و در انتها 2 صفحه از کتاب حل گردید.
تکلیف: تکلیف نداریم .

هوش و خلاقیت پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: باسلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ هوش و خلاقیت دو صفحه از کتاب هوش با موضوع شباهت ها و تفاوتها و الگویابی انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

شعر

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز در کلاس شعر ارزش ها تکرار و تمرین شد و شعر حافظ به نوبت خوانده شد توسط پسرهای عزیزم. (شعر ارزش ها) دست هایم،دست هایت هر دو پایم هردو پایت رقص گل با باد دیدی؟ رقص پروانه شنیدی ما چو گل رقصان و خندان ما چنان پروانه رقصان دست هامان ،دست هامان یکنوا ،اهنگ پامان یار من،همدست من،همپای من شو نرم و رقصان ،گرم با اوای من شو!
تکلیف: لطفا در منزل تکرار و تمرین شود .

رایانه

مدرس: فرخی، فرید
فعالیت: مرور دوباره درباره ی انواع کامپیوتر و اجزای آن مانند سی پی یو، صفحه کلید، ماوس، صفحه نمایش و انواع آن
تکلیف: لطفا برای یادآوری از فرزندان خود بخواهید تفاوت بین صفحه نمایش ها و انواع کامپیوتر را توضیح دهند؟ پاسخ:کامپیوترها دو نوع می باشند1-قابل حمل2-غیر قابل حمل صفحه نمایش ها دونوع می باشند:1-لمسی2-غیر لمسی
فعالیت: باسلام ، به اطلاع می رسانیم نمایشگاه کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی ، از تاریخ 21 تا 25 آبان در دبستان و یونیت اداری برگزار می شود ، دانش آموزان گرامی طبق تاریخ مربوط به کلاس خود که معلم پایه اطلاع رسانی می کند، می توانند به منظور خرید کتاب وجوه نقد همراه داشته باشند.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ نوشتاری پسرهای گلم با توانمندی خود یک فرفره ساختند .( گردی کشیدند،بریدند ،تفکر خلاق خود را به کار انداختند و هرکدام با فکر خود با لوازمی که در اختیار داشتند یک فرفره خلق کردند ) در انتها از نظر خودشان خیلی فرفره هایشان تند حرکت نمی کرد .با گفتگو متوجه شدیم قرار نیست همیشه نتیجه تلاش هایمان رضایت بخش باشد گاهی انطور که میخواهیم مسائل خوب پیش نمیرود اما نباید نامید شویم و تلاش نکنیم برای رسیدن به هدفمان.
تکلیف: تکلیف نداریم .

ماهرشو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ‌ماهر شو با خمیر هایی که جلسه قبل ساختیم الگو های یک به یک و یک به دو ساختیم.
تکلیف: تکلیف نداریم .

دستان توانا

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ دست های توانمند تبدیل کردن کاغذ به کاغذ اوریگامی را یاد گرفتیم و بعد یک سگ با همراهی پسرهای گلم با کاغذ ساختیم.و سپس با فکر و خلاقیت خودشون برای( سگ) بدن کشیدند .و اریگامی را کامل کردند . با هدف:افزایش صبر و پیگیری کودک، تقویت تجسم هنری،پرورش خلاقیت،تقویت تمرکز و کمک به مهار استرس ،کمک به هماهنگی چشم ها و دستها
تکلیف: تکلیف نداریم .

بازی استراتژیک

مدرس: علی محمدی، صدف
فعالیت: با سلام و احترام بازی با کاپ گیم جهت ایجاد هماهنگی با ریتم بازی ترکیبی کاپ گیم و چوبک جهت ایجاد درک بهتر ریتم بادی پرکاشن روی تخته موزیک و گرام
تکلیف: تکلیف ندارند

مفاهیم علوم پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در درس علوم در مورد بهداشت و راههای رعایت ان و همچنین لوازم بهداشتی شخصی گفت و گو کردیم و 2 صفحه از کتاب علوم انجام شد.
تکلیف: پسر گلم از امروز تلاش کن بیشتر در رعایت بهداشت و نظافت شخصی کوشا باشی.

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز تکرار و تمرین صداهای(آ،ب،د،م،س،اَ) به صورت هم اغاز و هم پایان انجام شد .
تکلیف: پسر گلم حتما هر روز به صورت هم اغاز و هم پایان با مامان صداهایی که یاد گرفتی را تکرار و تمرین کن.

دنیای رنگی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ دنیای رنگی از میان مهره های سفالی که رنگ کرده بودیم نخ رد کردیم.با هدف تقویت عضلات دست،هماهنگی میان چشم و دست.
تکلیف: تکلیف نداریم.

فعالیت

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز به مناسبت جشن میانه پاییز پسرهای عزیزمان را به پارک بردیم و فعالیت هایی در راستای این روز انجام دادیم...

دنیای خیال

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس پرواز خیال داستان المر با موضوع تفاوت های فردی ،دوست داشتن خود خوانده شد و در انتها با استفاده از گروه بندی هاوسیستم به صورت گروهی بازی رنگ های المر انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

مفاهیم ریاضی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ ریاضی یک صفحه از کتاب مربوطه با موضوع( پر و خالی )و...انجام دادیم و سپس با پسر های گلم الگویابی را با اشکال مختلف تمرین کردیم .
تکلیف: تکلیف نداریم .

زبان‌آموزی پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز در کلاس نوشتاری تمرین برش با قیچی و مهارت چیدمان قطعات پازل انجام شد.....
تکلیف: تکلیف نداریم .

آسمانه پیش‌دبستانی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی فردا سه شنبه به مناسبت جشن میانه پاییز قرار است پسرهای عزیزمان را به پارک ساحل ببریم لطفا برای پسرهای گل مان میان وعده های پاییزی بگذارید مثال: ( پرتقال،نارنگی،خرمالو،شلغم و لبو) سپاس از همراهی شما عزیزان.... لطفا عزیزانی که غائب بودند در صورت آمدن بهبودی بیماری تشریف بیاورند نزد خانم جدیری و رضایت نامه امضا کنند...

نقد فیلم

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین‌گرامی امروز برای عزیزانم انیمیشن افسون نمایش داده شد. انیمیشن افسون فیلمی در ژانر ماجراجویی-کمدی، به کارگردانی مشترک «جرد بوش» و «بایرون هوارد»، محصول سال 2021 کشورهای آمریکا و کلمبیا و از تولیدات کمپانی‌های والت دیزنی پیکچرز و استودیوی انیمیشن والت دیزنی است. قهرمان این انیمیشن خود را در میانه معمایی در مورد جادوی خانواده‌اش می‌بیند و در این مسیر به شناخت بیشتری از خود و روابط خانوادگی‌اش می‌رسد. یک داستان شگفت آور کوچک که مخاطب را جذب خود می‌کند. «افسون» بیش از همه به عشق و کشمکش‌های خانوادگی و روابط میان فردی می‌پردازد.
تکلیف: تکلیف نداریم .

ضریب هوشی

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: باسلام خدمت والدین گرامی امروز در زنگ افزایش ضریب هوشی کار برگ ترکیب رنگ را با استفاده از رنگ انگشتی با پسر های گلم انجام دادیم .
تکلیف: پسر گلم بگرد و رنگ صورتی را در اطراف خودت کشف کن...

دومینو

مدرس: دهقان، مهسا
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی امروز با پسرهای گلم چیدمان دومینوی خطی را انجام دادیم...
تکلیف: پسر گلم دومینوی خطی را در منزل انجام بده ....
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: