فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 100

تابستانه

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ تابستانه ،با پسر های گلم به ناهار خوری رفته و جهت تقویت مهارت دست ورزی ،استعداد و مهارت کودک و ایجاد نشاط و شادی با استفاده از لیمو ترش ،شکر و آب باهم شربت آب لیمو درس کرده و سپس در کنار هم نوش جان کردند .

پرتال هوش

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز درزنگ بازی و ریاضی ،جهت آشنایی با رقابت سالم و تقویت عضلات دست ،و هوش هیجانی ،و هماهنگی بین چشم و دست ها ،همراه با توپهای رنگی و لیوان یکبار مصرف بازی توپ و لیوان را به صورت دو نفره انجام دادیم .
تکلیف: لطفا پسرهای عزیزم حتما برای روز سه شنبه(روز اردو) گردن آویزهای نام و نام خانوادگی را همراه خود به مدرسه بیاورند

ورزش پیش‌دبستانی

مدرس: الیاسی، بهنام
فعالیت: انجام نرمش و حرکات پایه آموزش مهارت های تعادلی و انعطاف پذیری

دانشمند کوچک

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ دانشمند کوچک ،جهت آشنایی با آزمایش های علمی و مشاهده دقیق و تقویت کار گروهی آزمایش ذرت رقصان را با استفاده از سرکه ی سفید ،آب،جوش شیرین ،ذرت خام را باهم انجام داده سپس بعد از مشاهده ی نتیجه هر گروه نتیجه ی آزمایش را بیان کردند

مهارت‌های من

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ مهارت های من ،جهت تقویت ماهیچه های ظریف دست ،مهارتهای حرکتی و افزایش اعتماد به نفس و استقلال پذیری ،مهارت پوشیدن جوراب و کفش اموزش داده شد و باهم تکرار و تمرین کردیم .

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: دانش آموزان در این جلسه حیواناتی را که دوست داشتند و با توجه به علاقه خود آنها را تغییر داده بودند را با گل سفالگری درست کردند.

مهارت‌های من

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ مهارت های من جهت تقویت ماهیچه های ظریف دست ،تقویت مهارت باز و بسته کردن دکمه و زیپ ،افزایش مهارت های فردی ،(موضوع لباس من) آموزش داده شد و سپس با پسر های عزیزم تکرار و تمرین کردیم .

با طبیعت

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ با طبیعت ،جهت تقویت قدرت درک و فهم و مسئولیت پذیری و صبوری، تقویت عضلات دست به حیاط مدرسه رفته و با پسر های گلم بذر سبزیجات را در داخل گلدان ها به صورت گروهی کاشتیم .

دانشمند کوچک

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ دانشمند کوچک جهت آشنایی با مفهوم چگالی آب و تقویت کار گروهی و مشارکتی همراه با پسرهای عزیزم آزمایش تخم مرغ نمکی را به صورت گروهی انجام داده و سپس باهم نتیجه بدست امده را تحلیل کردیم

هنر پیش‌دبستانی

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی یک حیوان عجیب را کشیدند تا جلسه آینده با گل سفالگری آن را درست کنند و رنگ آمیزی کنند.
تکلیف: لطفا در صورت تمایل کاور برای دانش آموزان تهیه شود تا لباس ها گلی نشود. ممنون

دانشمند کوچک

مدرس: محتوی، پری ناز
فعالیت: امروز در زنگ دانشمند کوچک ، جهت افزایش قدرت مشاهده و حل مسئله و افزایش تمرکز همراه با پسر های گلم به آزمایشگاه رفته و باهم آزمایش بادکنک سحر آمیز را با استفاده از سرکه و جوش شیرین انجام دادیم و در پایان پسر های عزیزم به صورت گروهی نتیجه آزمایش را بیان کردند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: