1404/08/28
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
مبحث ساعت و تقارن در کتاب کار ریاضی مرور و تمرین شد.
تکلیف:
پسرای خوبم در منزل مبحث ساعت را تمرین و تکرا کنید .
علوم دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
کتاب کار علوم درس 4 صفحه 34 و 35 انجام شد.
تکلیف:
نداریم
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
با بازی مبحث کلمات مشترک (هم خانواده) تدریس شد و دانش آموزان برای تعمیق یادگیری در گروهای 4 نفره ی خود روی توپ های لمینیتی کلمات مشترک را تمرین کردند .
تکلیف:
ارمغان شماره 9 را کامل کنید .
کلمات مشترک با کلمه ی ساخت و آموز هرکدام سه کلمه بنویسید و املای درس 6 را مرور و تمرین کنید .شنبه کسانی که دفاتر املا را ندادند همراهشان باشد .املا از درس 6 خواهیم داشت .
نگارش دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
کتاب کار نگارش درس 6 صفحه 42و43 کامل شد .
تکلیف:
یک املا بنویسید و 3 کلمه با (ساخت) ترکیب کنید.مثل ساختمان
ارمغان شماره 9 را کامل کنید .
مهارت زندگی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
درس هفتم چگونه خشمم را مدیریت کنم تدریس شد.
کاربرگ مربوط به آن انجام شد
کتاب داستان وقتی لاکی عصبانی می شود خوانده شد
تکلیف:
صفحه 33 تا هفته ی بعد دوشنبه انجام شود و سه شنبه در قفسه ی کتاب ها قرار داده شود.
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با نحوه ایجاد کادر borders آشنا شدند آنها یاد گرفتند متن خود را در کادر قرار دهند سپس با استفاده از ابزار هایی مختلف در بخش فونت و پاراگراف متن خود را تنظیم و ویرایش کنند و در انتها در گروه های دو نفره یک پروژه کلاسی انجام دادند
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا یک متن تایپ نمایید با این عنوان : اگر فردی قدرتمند بودید چه کاری انجام میدادید ؟ ( در 3 خط ) متن شما باید : *** فونت فارسی *** بولد باشد *** رنگ متن سبز *** هایلایت آبی *** راست چین باشد در انتها متن خود را با گزینه جاستیفای تنظیم نمایید و در داخل یک بوردر یا کادر قرار دهید . ( لطفا تمرین کنید ) با تشکر alinikzad0044@gmail.com
1404/08/27
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
درس ششم توسط دانش آموزان روانخوانی شد جعبه ی کلمات پاسخ داده شد .
تکلیف:
فردا هم معنی و مخالف های درس 6 را مرور خواهیم کرد لطفا با آمادگی وارد شوید .بعد ازروانخوانی متن درس یک جدول بکشید کلمات بی نقطه و یک نقطه و دو نقطه و سه نقطه را از متن درس پیدا کنید و در جدول یادداشت کنید .حداقل 3کلمه باشد و
یک املا از درس کوشا و نوشا بنویسید .
مهارت زندگی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
قوانین آسانسور تدریس شد
قوانین توسط خودشان گفته شد.
تکلیف:
در مکان های عمومی قوانین آسانسور رعایت شود.
قوانین آسانسور رو به والدین آموزش دهد.
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
اهمیت و مزایای بازی اول این هفته
تقویت درک ریتم و شمارش موسیقایی
(حرکات چرخشی با شماره 1234 و زدن لیوانها بر اساس شمارش 1-2 123)
هماهنگی شنیداری-حرکتی
(هماهنگ کردن چرخش، نشستن و ضربهزدن به لیوانها با موسیقی)
پرورش تمرکز و توجه شنیداری
(شناخت تغییر موسیقی و تغییر جهت چرخش)
افزایش مهارتهای حرکتی ظریف و درشت
(چرخش دور دایره، نشستن سریع، گرفتن و زدن لیوانها)
رشد حافظهی حرکتی و توالی زمانی
(بهخاطر سپردن ترتیب حرکات: چرخش، نشستن، ضربهها)
تقویت تعادل و کنترل بدن
(تغییر جهت چرخش و ثابت ماندن در نشستن و برخاستن)
پرورش مهارتهای گروهی و فضای جمعی منظم
(حرکت هماهنگ در دو دایرهی داخلی و بیرونی)
افزایش انعطاف ذهنی
(واکنش سریع به تغییر جهت با تغییر ریتم موسیقی)
ایجاد نشاط، هیجان و تخلیه انرژی مثبت
(ترکیب چرخش، حرکت و ضربات ریتمیک فضای کلاس را شاد و فعال میکند)
اهمیت و مزایا بازی دوم این هفته
تقویت هماهنگی چشم و دست
افزایش دقت و تمرکز هنگام تغییر ریتم و حرکت
تقویت مهارتهای حرکتی ظریف (حرکت دادن کاغذ با کنترل)
تقویت مهارتهای حرکتی درشت (درجا زدن، حرکتهای جهتی)
تقویت سرعت واکنش در پاسخ به تغییر موزیک
تقویت حس ریتم و موسیقیپذیری
افزایش آگاهی بدنی و کنترل حرکات
آموزش تشخیص راست و چپ
افزایش قدرت پیروی از دستور (حرکت با تغییرات موزیک)
تقویت مهارتهای گروهی و کار در کنار دیگران
بالا بردن اعتماد به نفس در اجرای حرکات هماهنگ
تخلیه انرژی و کاهش استرس
تقویت مهارت شمارش و نظم حرکتی (1-2، 1-2-3-4)
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
هوش و ریاضی
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
کتاب هوش و ریاضی تا صفحه 18 کامل شد
1404/08/26
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
نمونه سوالات ریاضی برای الگوها در دفتر مرور و انجام شد سپس وارد کتاب شدیم تا صفحه 45 کامل کردیم .
تکلیف:
لطفا سوالات نوشته شده در دفتر را حل کنید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
وارد درس ششم فارسی شدیم .
کلمات مهم املایی مشخص شد .به سوالات درک مطلب و درست و نادرست پاسخ دادیم .
تکلیف:
متن درس جدید را روانخوانی کنید و کلمات مشخص شده را یکبار بنویسید .و با 5 کلمه جمله سازی کنید .
اگر کتاب کار فارسی در منزل است فردا همراهتان باشد .
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
هدیه درس 10 تدریس شد .
نمایش مربوطه توسط دانش آموزان انجام شد .
متن اطلاعاتی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
گنجینه شماره 4 انجام شد .
زیبانویسی
مدرس:
امیری، زهرا
فعالیت:
درس هشتم آموزش داده شد .
تمرینات در کلاس انجام شد .
از درس سوم تا آخر هفتم چک شد .
کلاس با موسیقی همراه بود
تکلیف:
لطفا از درس اول تا آخر هشتم
حروف آموزش داده شده در تکالیف مدرسه اجراء شود وشما والدین عزیرم ملاحظه بفرمائید .
1404/08/25
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
کتاب کار ریاضی تا صفحه 69 کامل شد .
تکلیف:
حتما الگوهای عددی 3تا3تا و 4تا4 تا را لطفا از عددهای دو رقمی در منزل مرور و تمرین کنید .
برای تکلیف از عدد 46 الگوی 3تا 3تا را تا عدد 76 ادامه دهید .
از عدد 53 تا 85 را 4تا 4تا ادامه دهید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
فارسی هم معنی کلمات با بازی و هیجان مرور شد .
کتاب کار تا اخر درس 5 کامل شد .
تکلیف:
تکالیف
درباره ی ضرب المثلی که در درس آمده است تحقیق کن و باتوجه به ضرب المثل یک داستان دیگر بجز درس بنویس.
مخالف کلمات زیر را با نقاشی بنویسید.
شدید.بزرگ.خوش حال.روز
لازم به ذکر است فردا 26 آبان ماه نمایشگاه کتاب ساعت 9:30تا 10:20 دقیقه برای کلاس ما می باشد لطفا کارت پولی با مبلغی محدود و مشخص در اختیار دانش آموزان باشد .
املا دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
املا از درس دو گفته شد .
تکلیف:
حتما دفاتر املا را بررسی و امضا کنید.
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
درس بانک تدریس شد .فعالیت کلاسی حل و چک شد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 52 حل شود.
1404/08/24
ریاضی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
ریاضی تا صفحه 44 با انجام مهارت دست ورزیِ کامل کردن سطح با انواع شکل های هندسی تدریس شد .وارد مبحث الگویابی شدیم .
علوم دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
فعالیت:
علوم درس 5 تمام شد و وارد درس 4 شدیم .
آزمایشات صوتی در کلاس با بازی و سرگرمیانجام شد.
تکلیف:
درصورت تمایل در منزل با پوست گردو و بادکنک مانند ابزارهای صوتی که در کلاس درست کردیم را درست کنید و لحظات خوشی را در کنار اعضای خانواده ایجاد کنید .
فارسی دوم
مدرس:
دهباشی، آناهیتا
تکلیف:
متن درس 5 را روانخوانی کنید و یک املا بنویسید .جعبه کلمات درس 5 را مرور و بررسی کنید .
برای فردا املا و مرور هم معنی و مخالف ها شعر حفظی احوال پرسی درس 5 را خواهیم داشت لطفا آمادگی داشته باشید .الگوی عددی 2 تا 2تا از عدد 13 تا 35 را بنویسید .
الگوی عددی 4 تا 4تا از عدد 17 تا45 را بنویسید .
هنر دوم
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام نقاش های کلاس به آخرین جلسه مسابقه رسیدیم و بریم برای بقیه مراحل مسابقه
شطرنج
مدرس:
احمدی، امیر
فعالیت:
با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی.امروز بچه ها جلسه بازی داشتن و متاسفانه سوالاتی که بچه ها میپرسن و نحوه عملکردشان در بازی خوب نیست و نشان دهنده عدم تمرین بچه ها در منزل هستش خواهشمندم برای پیشرفت بهتر و سریعتر بچه ها و افزایش بازدهی کلاس ها به تمرین بچه ها حتما نظارت داشته باشید.باتشکر از توجه شما